Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Det gikk ganske bra i går. Jobbet med sjefen og vi fikk varer, mye varer, så jeg ble beordret til kassen slik at han og ekstrahjelpen kunne få ut varene. Det passet meg ypperlig, samtidig som jeg gikk å sullet med varene som ble plassert i nærheten av kassen. Det er igrunn deilig å jobbe tirsdagene for da er vi tre på jobb (han ekstrahjelpen er der helt til stenging) og alt går mye fortere. I tillegg slipper vi å tenke på alarmer og lys o.l for vaskedamen kommer etter oss.

Og nå har jeg fått tirsdagsvaktene ut mars :hoppe:

Sovet lenge i dag også, selv om jeg hadde vekkerklokken på kl 10. Våknet kl 10, og tenkte på hva jeg hadde drømt. Drømte nemlilg at jeg hadde vunnet 40.000 på ekstra og at de kom på spillkortet mitt, slik at jeg kunne ta ut når jeg trengte, men jeg fikk jo ikke spillkortet mitt tilbake fra hun som hjalp meg i butikken. Reiste på obsen for å forklare det for hun som hadde med det å gjøre, for hun var vist der, og det var hun ekle på frokostquiz, og det gjorde jo ingengting bedre. Skjønte jo når jeg våkna kl 10 og frokostquiz sto på hvorfor jeg drømte om henne :ler: Men, så sovna jeg igjen. Drømte videre, at jeg hadde 40.000 kr og at Grethe Roede var på senteret, skulle bla annet innom gamle jobben der, så jeg fulgte etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Har vist invitert til middagsbesøk på søndag..

Skal lage lammelår med fløtegratinerte poteter og kanskje sjokolademouse til dessert.

Min mormor har aldri vært her før, og vi så det som en kjempeanledning til å vise fram huset.

I tilleg har jeg laget en dritgod pølsewok i dag!! Overasket over meg selv rett og slett! Og det deiligste av alt var at jeg ikke trengte å kjøpe noe som helst til denne middagen. Ikke morgendagens heller for den saks skyld.

Begynner vist å bli husmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vist invitert til middagsbesøk på søndag..

Skal lage lammelår med fløtegratinerte poteter og kanskje sjokolademouse til dessert.

Min mormor har aldri vært her før, og vi så det som en kjempeanledning til å vise fram huset.

I tilleg har jeg laget en dritgod pølsewok i dag!! Overasket over meg selv rett og slett! Og det deiligste av alt var at jeg ikke trengte å kjøpe noe som helst til denne middagen. Ikke morgendagens heller for den saks skyld.

Begynner vist å bli husmor!

Dritgod pølsewook :spy::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritgod pølsewook :spy::fnise:

Ja, den dagen snuppa mi sa at en sang var dritfin spurte jeg om hun visste hva drit var....nå bruker hun ikke det uttrykket lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
:fnise: Mamma har reagert på at jeg sier det også, men det ligger liksom i vokabularet mitt. Woken var kjempegod da.. :ler: Endret av Tigerjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan kanskje være lurt å prøve å bli kvitt den drit-praten før prinsen begynner å kopiere det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ja, jeg får prøve det :fnise:

Sist uke sto det med store bokstaver på tavlen i barnhehagen at det gikk skarlagensfeber på avdelingen. Jaja tenkte jeg, vi får jo aldri noe slikt uansett.

Men her sitter jeg, med en gutt som har 40 i feber, som hoster og klager over at han er sååå syk. Er første gang på veldig lenge at han er så syk at han bare ligger. Han har til og med fått saft i tutekopp..

Lurer på om vi skal reise til legen med ham litt senere eller om vi skal vente til utslettet som skal komme med skarlagensfeber kommer. Stakkars lille gutten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! :vinke:

Det blir lite oppdateringer på meg her inne for tiden, men er nå på en liten runde og deler ut litt for tidlig påske- :klemmer:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...