Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente
Hopp på et fly og ta litt ferie! Jeg sa det ;)

:fnise: det er bra!

Pass ihvertfall på å nyte tiden dere har sammen bare dere to... :klem:

Det skal vi! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, for en dag! Det er sååå gøy å bruke penger. Har kjøpt;

* gave til hemmelig venn

Til prinsen;

*en god stor hettegenser

* puslespill med biler

* biler belte

* klistremerkebok der han skal få et klistremerke for hver gang han går på do/potten

til Tigern på tanken:

* en nydelig nyfødt lue

* 3 små boddyer i beige/brunt

til mammaen;

* kanne til moccamasteren min som jeg har klart å knuse

* 2 turkise og en brun/turkis løper til salongbord/stue

* 2 nydelige stearinlysholdere som kan henge i vinduene i turkis

* litt påskepynt

* masse gøyt scrappeutstyr som var på salg

* hobbypakke - lag kyllinger (tenkte lage med prinsen)

* male på egg tusjer og sjablonger

Føler det var mer, men det ser ikke ut til at jeg hadde mer med meg hjem :fnise:

Også har vi også fått en gladmelding.

Farmoren til prinsen skal hente ham i morgen ettermiddag og skal ha ham til søndag, da skal jeg og tigermannen på kino sammen.

Så ønsket hun også å ha ham i påsken, så da henter hun ham onsdagen/torsdagsmorgen alt etter hva som er best for oss, og har ham helt til søndagen!!!! Var det noen som sa hopp på et fly og ta litt ferie eller?

Så flink du var til å handle :fnise:

Bare å glede seg til påsken og barnefri nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Go formiddag!

Driver å pakker til helgen for prinsen samtidig som jeg rydder litt.

måtte bare ta meg en pause med en :kaffekopp: og oppdatere meg på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Har gjort mye her nå!

Vasket to oppvaskemaskiner med gryter ++

Vasket en maskin med klær, hengt opp, brettet sammen og lagt på plass

Ryddet overflatene i stuen + badet

Moppet over gulvene i 1.etasje

Pakket alt til prinsen

Hatt besøk av x-svigermor

Hentet prinsen i barnehagen og levert ham fra meg

Nå er det HELG!! Og jeg har barnefri!!!

Nå skal jeg spise meg litt igjen for så å dra på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Hjemme fra jobb. De spurte meg kl 2 om jeg kunne være til 18.30 :sjokkert: Ikke tale om sa jeg..

Så nå har jeg fått i meg litt mat og skal snart sette på kaffe, også skal jeg dusje og gjøre meg klar til å gå. Vi skulle egentlig se to filmer i dag, men orker ikke det. Så får vi heller se hva vi finner på etterpå, jeg har lyst til å være sosial, men det er kjipt å gå på f.eks fest der alle andre er beruset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Prøver å skrive litt igjen mens jeg spiser kvelds, laget en deilig salat av restene etter tacoen tidligere.

Lørdag gikk vi på kino, det ble bare en film, Jumper, herlig film som passer for alle. Vi hadde en stor krangel før vi gikk, sansynligvis noe om at vi er redde for det som skal skje framover begge to, og litt det at han føler seg litt tilsidesatt i gravidideten når barnet er inni meg. Men vi ordnet det, og fant ut at vi skulle prøve å snakke sammen i framtiden. Etter kinoen skulle jeg på Mcdonalds, for jeg hadde så lyst på cheesburger, men de var stengt da vi kom fram, så det ble loff med reker på til kvelds, sammen med film og to slitne mennesker som sovnet på sofaen :ler:

I dag har vi bare sullet.. Jeg har gått og ryddet litt forsiktig, også har vi sett film.

I går da vi gikk i byn kjente jeg noe som jeg frykter er en begynnende bekkenløsning. :sur: Etter å ha gått fra parkeringen til kinoen kjentes det ut som om noen regelrett sagde meg i to i bekkenet.. Jeg har kjent de samme smertene før, i moderate mengder, bla annet når jeg har anstrengt meg mye, gått til barnehagen og når jeg blir sliten på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Så nå går jeg i seng! Alt er klart til morgendagen. Barnehagesekken pakket, maten smurt og klær lagt fram.. Nå satser jeg bare på å ikke forsove meg :fnise:

Natta alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær forsiktig med bekkenet ditt nå!! Ikke overanstreng det noe. Gå til lege og kom deg til fysioterapeut MED EN GANG!!! (ok du kan vente til i morgen tidlig.. dvs i dag) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ok! Jeg skal ringe jordmoren senere og høre om jeg kan få en time der (hvis det går kjapt) har hørt at jordmor/helsetjeneste her ute er mye bedre enn lege.

I dag skal jeg sulle litt på kjøkkenet mitt. Vaske over benkeplatene og komfyren, tørke over eletriske apparater - akkurat passe oppgaver som jeg orker. Også holder jeg på å rense kaffetrakteren.

Bør vel kanskje prøve å brette litt klær også..

GOD MORGEN ALLE SAMMEN :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...