Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg ryddet hele stuen.

Sortert alle lekene i forskjellige kasser, sortert alle filmene, tatt bort alt søppel osv. Jeg tok ikke fram sofaen, det tenkte jeg at jeg tar senere når jeg mopper gulvet og vasker over alle overflater. Må vanne blomster også, og ta av trekket på sofaen for å vaske det..

Har også tatt ned alle klærne på tørkestativet, brettet dem og lagt dem på plass og vasket en ny maskin med klær, nå er tørkestativet klart til å få nye klær til tørk etter at jeg har spist.. Har laget meg deilige toast, for jeg fikk lyst på noe varmt...

Ikke slit deg helt ut da :klemmer:

Forsove seg er det enkleste i hele verden! :opplyser:

Forsov meg IKKE i dag!

Våknet en time før tiden i dag, men sto opp og stengte klokka 05.45!

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

I dag har ikke jeg heller forsovet meg! Kanskje det kan ha noe med at nettet var ute i går kveld? :fnise:

Joda, for saken er den at her var kaos i går. Dere har kanskje sett nyhetene om trafikkaos i Bergen? Vi var like rammet her. Jeg skulle ta bussen kvart på 4, den tar 5 minutter bort på jobben, og 2 min på måtte jeg innse at bussen ikke var tidsnok. Da hadde jeg stått ute å venta i sludd og ekkelt vær. Heldigvis var det en snill kunde som så at jeg sto der å venta, og han skulle jo samme veien, så jeg fikk sitte på. Jeg kom på jobb 15 min for sent, og da jeg hadde vært på jobb i 5-10 min gikk ALL strømmen!!! Det var litt spesielt å være i en helt bekmørk butikk med masse kunder, og selvsagt var det mange som skulle tippe, eller i posten akkurat da. Stømmen holdt seg heldigvis hele resten av kvelden, men nabolaget rundt hadde bare halv strøm, og bredbåndsleverandøren vår bryter jo ned hver gang noe sånt skjer.

Men, jeg og mannen fikk litt tid for oss selv. Og i dag har jeg stått opp tidlig og har allerede gjort en hel del. Ryddet alle lekene i stuen (som prinsen SKULLE rydde i gårkveld) hengt opp to maskiner, satt på en ny, ryddet litt på soverommet, fyrt i peisen for her var 14 grader når jeg sto opp, og nå holder jeg på å ta av trekket på sofaen for å vaske det. Hadde planer om å vaske gulvet, men jeg får se hvor mye jeg får gjort, skal nemlig gå 10.30..

Skal inn til sivilisasjonen for å kjøpe gave til en hemmelig venn, + litt dill dall.

nå er det :kaffekopp: og litt mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har ikke jeg heller forsovet meg! Kanskje det kan ha noe med at nettet var ute i går kveld? :fnise:

Joda, for saken er den at her var kaos i går. Dere har kanskje sett nyhetene om trafikkaos i Bergen? Vi var like rammet her. Jeg skulle ta bussen kvart på 4, den tar 5 minutter bort på jobben, og 2 min på måtte jeg innse at bussen ikke var tidsnok. Da hadde jeg stått ute å venta i sludd og ekkelt vær. Heldigvis var det en snill kunde som så at jeg sto der å venta, og han skulle jo samme veien, så jeg fikk sitte på. Jeg kom på jobb 15 min for sent, og da jeg hadde vært på jobb i 5-10 min gikk ALL strømmen!!! Det var litt spesielt å være i en helt bekmørk butikk med masse kunder, og selvsagt var det mange som skulle tippe, eller i posten akkurat da. Stømmen holdt seg heldigvis hele resten av kvelden, men nabolaget rundt hadde bare halv strøm, og bredbåndsleverandøren vår bryter jo ned hver gang noe sånt skjer.

Men, jeg og mannen fikk litt tid for oss selv. Og i dag har jeg stått opp tidlig og har allerede gjort en hel del. Ryddet alle lekene i stuen (som prinsen SKULLE rydde i gårkveld) hengt opp to maskiner, satt på en ny, ryddet litt på soverommet, fyrt i peisen for her var 14 grader når jeg sto opp, og nå holder jeg på å ta av trekket på sofaen for å vaske det. Hadde planer om å vaske gulvet, men jeg får se hvor mye jeg får gjort, skal nemlig gå 10.30..

Skal inn til sivilisasjonen for å kjøpe gave til en hemmelig venn, + litt dill dall.

nå er det :kaffekopp: og litt mat!

Så bildene på tv - noe kaotisk :)

Full fart i dag også, skjønner jeg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig venn? :klø:

Du holder høyt tempo om dagen. Ta det litt med ro også da.. *bekymret* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Hemmelig venn? :klø:

Du holder høyt tempo om dagen. Ta det litt med ro også da.. *bekymret* :klem:

På et annet forum, dei gravide veit du ;)

Tar det med ro, og gjør akkurat bare det jeg har lyst til. Skal bli deilig å shoppe litt om en stund!! *glede seg*

Ser ikke ut til at det blir vasking av gulv nå, for jeg får ikke av den ene delen av sofaen, og akkurat der vet jeg at det er mye rusk, da blir det bare dobbeltarbeid å vaske nå også blir det grisete igjen senere.

Spiser forresten en nydelig frokost i dag. Axa go`dag frukt med biola på, og banan og frisk annanas til!!

Senere får jeg lasange av tigermannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LAsagne. Det hørtes godt ut. Tror jeg skal lage det til middag i dag. Eller kjøttkaker.. Tror det blir kjøttkaker, for det har jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Kjøttkaker er også utrolig godt!

Åh, det er så deilig å ha lyst på mat igjen!

*informerer om at en fast kunde i butikken vår vant 50.000 på keno på lørdag,(og jeg solgte bongen) gjett hva jeg skal spille i dag?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Nei, nå må jeg stikke, ellers blir det ikke brukt noen penger fra mitt kort i dag :fnise:

Ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte ikke jeg deg på det med kortet? Har jeg rota bort innlegget mitt igjen nå da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Åh, for en dag! Det er sååå gøy å bruke penger. Har kjøpt;

* gave til hemmelig venn

Til prinsen;

*en god stor hettegenser

* puslespill med biler

* biler belte

* klistremerkebok der han skal få et klistremerke for hver gang han går på do/potten

til Tigern på tanken:

* en nydelig nyfødt lue

* 3 små boddyer i beige/brunt

til mammaen;

* kanne til moccamasteren min som jeg har klart å knuse

* 2 turkise og en brun/turkis løper til salongbord/stue

* 2 nydelige stearinlysholdere som kan henge i vinduene i turkis

* litt påskepynt

* masse gøyt scrappeutstyr som var på salg

* hobbypakke - lag kyllinger (tenkte lage med prinsen)

* male på egg tusjer og sjablonger

Føler det var mer, men det ser ikke ut til at jeg hadde mer med meg hjem :fnise:

Også har vi også fått en gladmelding.

Farmoren til prinsen skal hente ham i morgen ettermiddag og skal ha ham til søndag, da skal jeg og tigermannen på kino sammen.

Så ønsket hun også å ha ham i påsken, så da henter hun ham onsdagen/torsdagsmorgen alt etter hva som er best for oss, og har ham helt til søndagen!!!! Var det noen som sa hopp på et fly og ta litt ferie eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...