Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Hei hei hjernen vår!

Nå har jeg det bra hvertfall!

Kanskje gi deg tilgang til bloggen også ja.

Nå er jeg ferdig på jobb, ser på tv og spiser tomatsuppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggrisen - vil også ha :snø:

Kom hit og hent. Du skal få så mye du vil ha... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har en fin dag! :klemmer:

Det er truet med nedbør her i dag også, spennende å se om det blir snø eller regn. men det er kaldt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Er det virkelig mulig?!

Vi forsov oss veldig i dag. til tross for at vekkerklokken pep ca 5-6 ganger i dag tidlig. Så nå har jeg vondt i hodet etter stress! Hadde de planene i dag, skulle opp tidlig og holde det gående slik at jeg var sliten i kveld. Men, vi får nå se hvordan det går i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det virkelig mulig?!

Vi forsov oss veldig i dag. til tross for at vekkerklokken pep ca 5-6 ganger i dag tidlig. Så nå har jeg vondt i hodet etter stress! Hadde de planene i dag, skulle opp tidlig og holde det gående slik at jeg var sliten i kveld. Men, vi får nå se hvordan det går i dag.

Det var du ikke alene om :klemmer:

Håper resten av dagen har gått seg til for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Nå har jeg ryddet hele stuen.

Sortert alle lekene i forskjellige kasser, sortert alle filmene, tatt bort alt søppel osv. Jeg tok ikke fram sofaen, det tenkte jeg at jeg tar senere når jeg mopper gulvet og vasker over alle overflater. Må vanne blomster også, og ta av trekket på sofaen for å vaske det..

Har også tatt ned alle klærne på tørkestativet, brettet dem og lagt dem på plass og vasket en ny maskin med klær, nå er tørkestativet klart til å få nye klær til tørk etter at jeg har spist.. Har laget meg deilige toast, for jeg fikk lyst på noe varmt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...