Gjest Tigerjente Skrevet 3. mars 2008 #2181 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja her er det kjempefint vær i dag. Rene sommer'n! Ja, bortsett fra at det er kaldt! Det er framdeles is på vannet i lekekassen til prinsen. Men, det bringer mange gode minner med solen. Har så lyst til å gå tur i skogen der jeg bodde før, så det er nesten som om jeg lurer på om jeg skal ta meg tid til det når prinsen forhåpentligvis skal være med farmoren på torsdag. Samtidig får jeg ordentlige sommerminner fra de få dagene vi var her ute i fjor, da tigermannen bodde her ute alene og vi grilla på terassen. Gleder meg til det blir mer sommer, og på en måte har jeg lyst til å bli boende her når det er fint vær, for vi har såååå nydelig hage! Nå har jeg brettet de klærne som hang på tørkestativet, hengt opp nye og satt på en ny maskin. Så satt jeg på ris til middag, slik at det ble lite igjen å gjøre nå. Også tok jeg fatt på kattedoen. Tømte den og vaska den godt.. Kattene har også hatt omgangssyke så de har gjemt seg bak kattedoen og kastet opp der, så jeg tok likesågodt å vaska gulvet godt!!! Nå skal jeg lage resten av middagen, tigermannen er hjemme om 30 min, så skal vi spise og jeg gå på jobb. Ha en kjempeflott dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #2182 Del Skrevet 3. mars 2008 Vær forsiktig med katteavføring og oppkast nå når du er gravid. Sånt syns jeg du skal få sambo til å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. mars 2008 #2183 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg skrev i kamela sin bok at jeg skal ha lappen nå! Jeg må ha lappen før jeg får enda et barn. Og jeg har en hel annen liste jeg skal ha gjort før jeg får baby i hus også, dvs om 6mnd fra i går av. - Få lappen - Finne en ordentlig bil, helst stasjonsvogn, og den SKAL være EU godkjent nettopp!!! - Ordne med permisjon - Ordne ferien - Finne nytt hus, og flytte, eller pusse opp dette huset her. - Få en oversikt over hva vi har av babyting i huset, og hva vi trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 3. mars 2008 #2184 Del Skrevet 3. mars 2008 Kan være kjekt å ordne med de tinga der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. mars 2008 #2185 Del Skrevet 3. mars 2008 Åh, for en vakt!! Vi tenkte at vi hadde kjempegod tid, for det var generelt sett lite kunder, men jeg burde jo virkelig ha tenkt på alle som pleier å komme 5 på 8 for å kjøpe øl eller fjordlan ferdigmiddager. Jeg er avhengig av å nå bussen, og akkurat i det jeg tok oppgjøret så jeg bussen svinge inn på terminalen.. jeg var helt klar, skulle bare slå på alarmen når jeg hørte at den kjørte. Hun andre som var på vakt sammen med meg løp ut og stoppet den for meg Heldigvis var det en av de faste snille bussjåførene, så han venta og lo av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2008 #2186 Del Skrevet 3. mars 2008 Oida, så bra du rakk bussen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 3. mars 2008 #2187 Del Skrevet 3. mars 2008 Greit med snille bussjåfører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2008 #2188 Del Skrevet 3. mars 2008 Bussen jeg tok hjem i kveld ble stående fast i en snøfonn den... *drømmer om vår* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 4. mars 2008 #2189 Del Skrevet 4. mars 2008 Det var en snill bussjåfør. God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. mars 2008 #2190 Del Skrevet 4. mars 2008 Vi hadde vår i går, meket ikke at jeg hadde jakken åpen når jeg løp engang Men nå er det snødd her, prinsen var klar til å løpe ut å ake.. Er oppe nå, men sov dårlig i natt så jeg utsetter byturen i dag til senere, og legger meg på sofaen litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2008 #2191 Del Skrevet 4. mars 2008 Er han ikke i barnehagen om dagen? God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2008 #2192 Del Skrevet 4. mars 2008 Vi hadde vår i går, meket ikke at jeg hadde jakken åpen når jeg løp engang Men nå er det snødd her, prinsen var klar til å løpe ut å ake.. Er oppe nå, men sov dårlig i natt så jeg utsetter byturen i dag til senere, og legger meg på sofaen litt.. Legg deg og slapp av litt du. Har du løpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2008 #2193 Del Skrevet 4. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2008 #2194 Del Skrevet 4. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. mars 2008 #2195 Del Skrevet 4. mars 2008 Er han ikke i barnehagen om dagen? God morgen Joda, i barnehagen er han, men han var klar for å ake selvom. Han ble jo helt i 100 da han åpna døren for å gå. Tigermannen lova han at de skulle ake litt når de kom hjem fra barnehagen senere i dag. Legg deg og slapp av litt du. Har du løpt? Jeg måtte løpe til bussen i går, hvertfall de få metrene det er opp til bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. mars 2008 #2196 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg skrev i kamela sin bok at jeg skal ha lappen nå! Jeg må ha lappen før jeg får enda et barn. Og jeg har en hel annen liste jeg skal ha gjort før jeg får baby i hus også, dvs om 6mnd fra i går av. - Få lappen - Finne en ordentlig bil, helst stasjonsvogn, og den SKAL være EU godkjent nettopp!!! - Ordne med permisjon - Ordne ferien - Finne nytt hus, og flytte, eller pusse opp dette huset her. - Få en oversikt over hva vi har av babyting i huset, og hva vi trenger. Mye spennende på lista di! Åh, for en vakt!! Vi tenkte at vi hadde kjempegod tid, for det var generelt sett lite kunder, men jeg burde jo virkelig ha tenkt på alle som pleier å komme 5 på 8 for å kjøpe øl eller fjordlan ferdigmiddager. Jeg er avhengig av å nå bussen, og akkurat i det jeg tok oppgjøret så jeg bussen svinge inn på terminalen.. jeg var helt klar, skulle bare slå på alarmen når jeg hørte at den kjørte. Hun andre som var på vakt sammen med meg løp ut og stoppet den for meg Heldigvis var det en av de faste snille bussjåførene, så han venta og lo av meg.. Godt med snill bussjåfør Joda, i barnehagen er han, men han var klar for å ake selvom. Han ble jo helt i 100 da han åpna døren for å gå. Tigermannen lova han at de skulle ake litt når de kom hjem fra barnehagen senere i dag. Jeg måtte løpe til bussen i går, hvertfall de få metrene det er opp til bussen. Håper snøen ligger til han kommer hjem :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. mars 2008 #2197 Del Skrevet 4. mars 2008 Håper snøen ligger til han kommer hjem :snø: Det ser nesten ut til at det bare kommer mer og mer nå, så jeg håper det jeg også. Tror det hadde vært kjekt for dem begge igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. mars 2008 #2198 Del Skrevet 4. mars 2008 Det ser nesten ut til at det bare kommer mer og mer nå, så jeg håper det jeg også. Tror det hadde vært kjekt for dem begge igrunn. Heldiggrisen - vil også ha :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 4. mars 2008 #2199 Del Skrevet 4. mars 2008 Joda, i barnehagen er han, men han var klar for å ake selvom. Han ble jo helt i 100 da han åpna døren for å gå. Tigermannen lova han at de skulle ake litt når de kom hjem fra barnehagen senere i dag. Jeg måtte løpe til bussen i går, hvertfall de få metrene det er opp til bussen. Det er den type løping jeg som regel også driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. mars 2008 #2200 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja, jeg klarer ikke løpe noe annet, da kan jo naboene bli skremt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå