loffen Skrevet 1. mars 2008 #2141 Del Skrevet 1. mars 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. mars 2008 #2142 Del Skrevet 1. mars 2008 God helg alle sammen! På jobb var det helt greit, kjenner jeg er veldig sliten etter lang dag, og hadde mest lyst til å sove når jeg kom hjem. Men, da reiste tigermannen bort en tur, og jeg ble alene hjemme med prinsen. Han la seg for 20 min siden, og jeg bare nyter stillheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. mars 2008 #2143 Del Skrevet 1. mars 2008 Ca 30 min siden jeg tenkte jeg skulle legge meg.. Prinsen lå allerede å sov i min seng. Jeg la meg ned og leste litt i eit blad.. Syns jeg hørte noen rare lyder, men tenkte det var kattene nede.. Plutselig hører jeg en lyd som løter som døren til skapet vårt åpner (de åpnes veldig lett) og små tassende føtter... farer opp og klarer å tenke, hører framdeles tassingen rundt sengen, og i noe metall/ting.. Kjenner jeg koker over, og er livredd!! Musene har kommet inn!!! Jeg vet at de har vært i kjelleren tidligere, men OOOOHHH my god! klesskapet og soverommet mitt?!?!? Kaset på meg klærne (som for øvrig IKKE lå på gulvet, da hadde jeg aldri turd!) og tok med meg prinsen og dynene våre og løp ned i stuen, stengte døren etter meg, men jeg får nok ikke sove i natt. Har jo kattene her for back up, men guri så redd jeg er for sånne småkryp! Og, siden det hører med i historien, tigermannen er selvsagt hos en kompis, og jeg farer sikkert opp historien mer enn jeg trenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 #2144 Del Skrevet 2. mars 2008 HATER MUS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. mars 2008 #2145 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har vel egentlig aldri sett ordentlig mus før.. men shit au! *ser etter leiligheter i avisen .fnise:* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. mars 2008 #2146 Del Skrevet 2. mars 2008 Prinsen er lys våken og snakker om at vi må opp i sengen min å sove der! Eg tør ikkje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 #2147 Del Skrevet 2. mars 2008 Ta med kattene inn på soverommet, så går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. mars 2008 #2148 Del Skrevet 2. mars 2008 må bare le litt... Men for all del, jeg skjønner at du er redd når du ikke liker mus! Jeg for min del har både måttet kaste ut døde mus, fange levende mus, og til og med fugler. Men det var for 2 år siden da vi hadde utekatt. Egentlig er mus søte, men også ekle på sin måte! Du får slippe katten/kattene inn på soverommet, så ordner det seg nok fort skal du se. Ellers så er det en fin oppfinnelse som heter musefeller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. mars 2008 #2149 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg satt faktisk å holdt i en musefelle på jobben i går og tenkte at jeg håpa jeg aldri mer skulle ta i en sånn. Syns det er så ekkelt jeg. Og, jeg ler litt av meg selv, for det er bare pysegreier egentlig, men jeg kjenner det godt inn i angsten.. Kattene skal få full tilgang til soverommet, og jeg lurer på om de skal få "rom" på gjesterommet om natten.. ¨ Sliten i dag. Prinsen sovnet sent, bare lå og surret i natt, og jeg var så sliten at jeg kjente jeg hadde vondt i meg. Så var han ko selvsagt oppe kvart over 7 for å se barnetv.. Er jo egentlig min feil, men han kunne jaggu ha sovet litt lengre mener jeg. Nå skal jeg drikke opp kaffeen min, også skal vi ut en liten tur i hagen, ser ut til at titter fram her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 #2150 Del Skrevet 2. mars 2008 Kos dere ute, og få sambo til å sette opp feller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. mars 2008 #2151 Del Skrevet 2. mars 2008 Til alle som er innom; HUSK! AVBESTILL BØKER PÅ BOKKLUBBEN! Har avbestilt endel som lå inne nå, og fant ut at jeg hadde gavekort jeg ikke har brukt. Jeg har så lyst på en fin bok om urter/grønnsaksdyrking, så jeg holder på å legge inn en liten bestilling. Gleder meg til frøene mine kommer også! Minner meg på at jeg også har gavekort som ikke er benyttet. Bøkene er avbestilt! Du må ta det med ro og slappe av Tigern, så blir nok formen bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. mars 2008 #2152 Del Skrevet 2. mars 2008 Nå har vi vært ute siden 12. Prinsen var blaut da vi kom inn igjen for han hadde badet sammen med elias i sandkassen som for tiden fungerer som fugledam. Så har vi spist loff-skiver (jeg bare elsker det brødet) og drukket kakao. Så nettopp på værmeldingen at det skal være nydelig her helt til 22, så tenker vi går ut igjen jeg. Kanskje vi går ned til badeplassen borti her å ser hvordan det ser ut der. Skulle egentlig ønske tigermannen hadde vært her, for dette er en ypperlig familiedag ute, men man kan ikke alltid få alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. mars 2008 #2153 Del Skrevet 2. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. mars 2008 #2154 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hei Multi Vi vurderer litt fram og tilbake å reise en liten tur i påskehelgen siden jeg har fri. Har to alternativer, leie en hytte i fjellet ta med oss prinsen og kose oss i snøen. Eller, høre etter barnevakt og ta oss en tur bare oss to, jeg tenker kanskje båttur. Men alt skal jo bare være så vannskelig. Ikke finner vi hytter, og ikke går båten lengre heller. Endret 3. mars 2008 av Tigerjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. mars 2008 #2155 Del Skrevet 2. mars 2008 Høres ut som om dere har hatt en fin dag ute. Håper dere blir kvitt musene, det høres ekkelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 #2156 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Hei Multi Vi vurderer litt fram og tilbake å reise en liten tur i påskehelgen siden jeg har fri. Har to alternativer, leie en hytte i fjellet ta med oss Prinsen og kose oss i snøen. Eller, høre etter barnevakt og ta oss en tur bare oss to, jeg tenker kanskje båttur. Men alt skal jo bare være så vannskelig. Ikke finner vi hytter, og ikke går båten lengre heller. Telt og kano? Endret 3. mars 2008 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. mars 2008 #2157 Del Skrevet 2. mars 2008 Telt og kano? Det er jo såå kaldt i telt nå!!! Da blir det nærhet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 #2158 Del Skrevet 2. mars 2008 NEMLIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. mars 2008 #2159 Del Skrevet 3. mars 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2008 #2160 Del Skrevet 3. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå