Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Fremhevede innlegg

Gjest Tigerjente
Skrevet

Joda, men nå ble det mye her syns jeg, hvertfall når det er så mørkt at jeg ikke kan følge med hva som skjer :fnise:

Det ser jo også ut som om det er noe som skjer der nede, for jeg ser stadig store biler med masse lys komme forbi/kjøre opp og ned der. Med min fantasi ser jeg for meg Die Hard 3, når de store bilene entrer banken :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Action i Skjærgården... :ler:

Gjest Tigerjente
Skrevet
Action i Skjærgården... :ler:

Oh yeah!

Mye som skjer nå, masse lyder, biler og helikopter. Hvis de fortsetter noe særlig lengre i kveld kommer jeg nok til å få eventyrlige drømmer i natt.

For øvrig har jeg spist ting jeg har lyst på nå i kveld.. Lagde en pakke fløtegratinerte poteter, ikke den beste jeg har smakt, men siden jeg hadde en liggende fikk jeg veldig lyst på. Og nå så jeg nettopp reklamen med skigutta der han eine sier;" ta min marmelade" og da fikk jeg lyst på marmelade. Uheldigvis fikk jeg ikke opp glasset med appelsinmarmelade, men det gikk greit å bytte det ut med bringebærsylt. :fnise:

Utrolig deilig å kjenne at jeg har lyst på (LITT) mat igjen.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Nå ser det ut til at keptn sabeltan kjører igjen! Han hadde grønt og rødt lys på hver side, så jeg antar det er en båt da!

Skrevet

Tror Tiger'n sliter litt for tiden jeg. :troest:

Skrevet

Ny stille dag fra Tiger'n. Håper det går bedre med deg snart. :klemmer:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Hei gode klanen!

Det er helt rett at Tigern sliter litt for tiden. Men, det går framover.. Både i går kveld og i dag har jeg hatt lyst til å rydde, og har fått en hel del gjort også. Min mor har vært her å hjulpet meg, og det har vært veldig greit.

Tror også jeg skal prøve meg på jobb igjen på onsdag. Det er bare noen timer, så hvis jeg tar det litt rolig regner jeg med at det skal gå greit.

I dag har jeg også gått tur. Jeg hadde så lyst til å gå og hente prinsen i barnehagen, så jeg fikk godt med frisk luft, og det var utrolig deilig å bevege seg litt igjen. Men, det ser ut til at prinsen er blitt syk også, han sitter her å hutrer og fryser, og klager over vondt i øret, så jeg ser det ann litt, virker ikke som om han har ørebetennelse, men jeg kan jo aldri vite.

Må ta meg av ham litt jeg, så kommer jeg kanskje innom her igjen senere i dag.

Skrevet

Godt å høre at det går bedre med deg. :klemmer:

Håper ikke du får en syk prins nå da. :troest:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Takk for omtanke Inlove!

Akkurat nå ser det ut til at jeg gledet meg for tidlig mtp å bli bedre..

Skriver mer om det i bloggen..

Skrevet
Takk for omtanke Inlove!

Akkurat nå ser det ut til at jeg gledet meg for tidlig mtp å bli bedre..

Skriver mer om det i bloggen..

Ta tiden til hjelp nå og forhast deg ikke :klemmer:

Rusler inn i bloggen din . . .

Gjest Tigerjente
Skrevet

Takk kamela! :klemmer: det er godt å ha deg her når jeg er her alene og skremt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...