Impala Skrevet 3. juni 2008 #2761 Del Skrevet 3. juni 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. juni 2008 #2762 Del Skrevet 3. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. juni 2008 #2763 Del Skrevet 3. juni 2008 Håper det er noe som går fort over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juni 2008 #2764 Del Skrevet 3. juni 2008 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. juni 2008 #2765 Del Skrevet 3. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. juni 2008 #2766 Del Skrevet 5. juni 2008 Det gikk over. Prinsen er i barnehagen igjen i dag, mens jeg snufser veldig. Føler nesen tetter seg igjen når jeg puster, men den er ikke tett :S Prinsen hadde ikke feber i går (men jeg valgte å ha ham hjemme selv om) så vi var litt ute i finværet. Hadde på oss shorts/topp og sjal Det var så uutholdende varmt at vi gikk en tur ned til sjøen for å vasse. Prinsen turde ikke, mens jeg bada! Senere på kvelden dro vi ut i båten, gutta fiska og mamma lagde mat. Her er forbud mot å fyre opp grill og bål over alt her, og jeg skjønte raskt hvorfor.. Heldigvis var vi på en holme uten serlig vegetasjon (den forsvant sist tigermannen skulle grille der ) og det slukket kjapt når jeg tok vann på. Vi har også vanningsforbud her, ser at springen har mindre trykk enn vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. juni 2008 #2767 Del Skrevet 5. juni 2008 Det gikk over. Prinsen er i barnehagen igjen i dag, mens jeg snufser veldig. Føler nesen tetter seg igjen når jeg puster, men den er ikke tett :S Prinsen hadde ikke feber i går (men jeg valgte å ha ham hjemme selv om) så vi var litt ute i finværet. Hadde på oss shorts/topp og sjal Det var så uutholdende varmt at vi gikk en tur ned til sjøen for å vasse. Prinsen turde ikke, mens jeg bada! Senere på kvelden dro vi ut i båten, gutta fiska og mamma lagde mat. Her er forbud mot å fyre opp grill og bål over alt her, og jeg skjønte raskt hvorfor.. Heldigvis var vi på en holme uten serlig vegetasjon (den forsvant sist tigermannen skulle grille der ) og det slukket kjapt når jeg tok vann på. Vi har også vanningsforbud her, ser at springen har mindre trykk enn vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. juni 2008 #2768 Del Skrevet 5. juni 2008 Skjønner hvorfor det er så mange bare holmer rundt der du bor... Tigermannen har grilla på dem alle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. juni 2008 #2769 Del Skrevet 5. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. juni 2008 #2770 Del Skrevet 5. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juni 2008 #2771 Del Skrevet 5. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. juni 2008 #2772 Del Skrevet 6. juni 2008 Ser ut til at det bare var tull at jeg ble bedre. Skal inn til legen nå pga mulig lungebetennelse... Ble plutselig ekstremt dårlig i går, og smertene tok seg opp, har hatt problemer med å puste, kastet opp og kokt/fryst om kvarandre. Helsesøsteren ble alvorlig da hun skjønte at jeg var gravid, så jeg fikk time raskt. Oppdaterer senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. juni 2008 #2773 Del Skrevet 6. juni 2008 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juni 2008 #2774 Del Skrevet 6. juni 2008 Oi! God bedring, stakkars lille deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. juni 2008 #2775 Del Skrevet 6. juni 2008 Har fått antibiotika. Legen trodde ikke det var noe gale, og jeg ble frustrert. Men blodprøven påviste bakterier, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 6. juni 2008 #2776 Del Skrevet 6. juni 2008 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. juni 2008 #2777 Del Skrevet 6. juni 2008 Skal til legen i dag jeg også. Mistenker at jeg har fått bronkitt og orker ikke en helg uten hostesaft.. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juni 2008 #2778 Del Skrevet 6. juni 2008 Så kjedelig, Annie. God bedring til deg, og fortsatt god bedring til tigern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. juni 2008 #2779 Del Skrevet 6. juni 2008 God bedring Tigger! Høres fælt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. juni 2008 #2780 Del Skrevet 6. juni 2008 Fikk endel penger av foreldra mine, de skal jeg bruke på støvsuger - har sett litt på ergorapido til electrolux Den der har mamma hjemme. Ser stilig ut da, men jeg syntes ikke det var sånn kjempe kraft i den jeg da... men alt etter hvordan man skal bruke den.. Og det er som en hovedstøvsuger, eller en for lite bruk.. Har fått antibiotika. Legen trodde ikke det var noe gale, og jeg ble frustrert. Men blodprøven påviste bakterier, heldigvis. Håper du blir bedre fort da! Ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå