Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

Må bare få skryte litt av gutten min. Han har nå gått uten bleie siden onsdag!!! Han merker ikke at han tisser om natten, så der sliter vi litt, men jeg vil prøve litt til før jeg dukker unna for at han skal få lov til å ha på nattebleie. I går og i dag har han vanna blomstene hos min far. Og han har blitt så flink til å si ifra, både her og i barnehagen.

Men, idag slo stakkaren nesen sin! Den er veldig opphovna og blå, men det virker ikke som om han har hjernerystelse eller at den er knukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Tigerjente

Og han har holdt seg helt til nå! Ser nesten ut som om vi får en bleiefri gutt denne sommeren! Åh, så deilig det er å ikke trenge å tenke på det, men litt slitsomt når han nekter å gå på do innimellom - som i dag tidlig, men det kom til slutt.

I dag har jeg og Tigermannen vært hos jordmor. Han har ikke hørt hjerteslagene sånn ordentlig før, også fikk vi snakke litt om permisjonsordninger. Han har fått fri resten av dagen også, så nå sitter vi å planlegger litt rundt permisjonen og tiden framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Tusen takk Skravla og Loffen! :klemmer:

Åh, vi hadde en sånn fin dag i går. Pakket med oss endel ting og reiste til en gammel kirke her ute. Derfra er det ca 3-4 min gåtur innover til et kjempefint sted. Vi grilla, hadde bål i fjæren, vasset og fanget krabber. Prinsen var i hundre, og sovna når vi reiste hjem for å se barnetv :fnise: Han sov helt til nå i dag. Alle var trøtt og sliten i dag, gubben så ut som om han gikk i søvne før han gikk ut døren i sted, og har totalt glemt meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...