Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

:fnise:

Dere er nå så gode atte!

Jeg har brukt dagen i dag på å sove og slappe av. Ryddet litt også. Så har prinsen vært helt umulig når han kom hjem, så då måtte jeg ta meg litt av ham..

I går;

jeg reiste innover til bergen for å avlevere prinsen til farmoren. De skulle bade på badeland. Så reiste jeg videre til sentrum for å møte venninnen min, vi gikk på kafe ( og jeg hadde min første hormonbombe erfaring den dagen da servitøren var evneveik.)

Så gikk vi å shoppa litt, og skravla masse, det trengte vi.. Så traff vi ein anna venninne og de skulle spise middag på peppes, så jeg måtte bestille oreo dream.

Men, kom maten?? Neida! Jeg purret og jeg purret. så kom den endelig, og jeg var mest opptatt av å være oppgitt over servitører :fnise:

Men, da vi skulle betale hadde de gjort et sjakktriks å bytta servitør med en real kjekkas!! Så vi ble bare helt mo i knærne og smilte fint. :skratte:

Så reiste jeg innover for å møte Tigermannen, vi skulle spise på kinaresturangen vår. Jeg gikk inn og fikk bord, og skulle bestille slik at alt var klart før han kom sånn at vi fikk litt tid sammen før vi måtte hente prinsen. Men, jeg fikk ingen meny, tigermannen kom, og akkurat i det jeg sa at jeg gikk kom det noen med en meny. Vi bestilte det vi ville ha, men servitøren var litt usikker på hvilken vi mente, så vi PEKA på menyen for henne, likevell klarte hun å komme med en annen. Det var dråpen for meg, og jeg innså at alle servitører gikk inn for å ødelegge valentinsdagen for meg.

Men men, vi klagde og fikk det vi skulle ha, også gikk vi raskt. Tror ikke det blir den resturangen jeg løper til neste gang akkurat men men..

Så fikk vi prinsen igjen, og fant ut at vi skulle reise ned til den eneste av de kommende besteforeldrene som ikke viste om hemmeligheten enda. Han ble positivt overasket, men sa at vi godt kunne venta litt til med barn, for han var jo så ung.

Siden vi var i støket stakk vi innom svigermor også, og fikk se ultralydbilder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Må bare fortelle om hva Tigermannen gjorde i dag.

Vi lå i sengen å leste sammen i boken om å bo i mammas mage sammen, han syns det var veldig fint å lese sammen og se hvor stor babyen var. Helt til vi bladde om til der barnet ble født. Der var bilder av en ordentlig fødsel, og han ble litt stum. Så sa han at han ikke kunne skjønne hvordan jeg hadde fått en unge ut av meg. Han kom absolutt ikke til å klare å være med på fødselen. og skulle aldri mer ha sex.

Etterpå ville han bare kose med meg, og holde rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Tror jeg tar å tusler i seng. Ingen vits i at jeg skal sitte oppe å dra ut tiden når jeg kan gå til den deilige sengen og sove!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Den Tigermannen høres ut til å være en herlig mann...

Han kan når han vil!

Starten på dagen har ikke vært helt bra i dag. Jeg åpnet kattematen, men den luktet så rart at jeg måtte kaste opp, og lhar agt på sofaen siden. Prinsen er flink og skjønner når det er noe, så han har for det meste klart seg selv. Han har fått fri tilgang til filmene sine, og putlet på med bilbanen (der er bilbane i hele stuen nå :fnise: )

Så har han spist vafler, for det hadde vi igjen i kjøleskapet fra igår fordi vi lagde masse til kvelds i går.

Nå er vi halvveis oppe å går, har dusjet og spist frokost, men ingenting frister. Skal snart begynne å kle på oss litt fine klær og mammaen skal sminke seg for vi skal i familiebesøk. Når det kommer folk over fjellet for å treffe alle sammen klarer jeg ikke si nei, og i tillegg har jeg faktisk ikke sett mormoren min på veldig lenge, har så dårlig samvittighet over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos det på besøk! :klem:

Jeg synes kattemat lukter fælt, selv on jeg ikke er gravid.

Og bedre sent enn aldri:

Gratulerer med 100-sider!!

:roser: :juhu: :sjokolade::hoppe::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Vi har kost oss i besøk. I begynnelsen syns jeg det virket som om jeg kom til å ligge på sofaen hele kvelden, men etterhvert gikk det greiere, spesielt etter at vi fikk servert taco, jeg fikk totalt dilla på tomater og spiste masse!! Det var så godt!!!

Prinsen koste seg også veldig og min tante lurte ham til å fortelle til alle at mamma hadde baby i magen og han skulle bli storebror (hun viste det fra før av) :fnise: mye greiere for meg at jeg slipper å si det..

Vi måtte gå litt tidlig (syns jeg) for vi hadde ikke planlagt hvordan vi skulle få oss hjem, og min mor (som jeg sånn halvveis hadde regna med at skulle kjøre meg hjem :ler:) hadde drukket vin. sjokkert måtte jeg ringe til rutetelefonen og heldigvis gikk det en buss.

Så nå er vi hjemme igjen, og min mor er invitert på besøk i morgen. Hun skal ta prinsen litt - gå tur ut med ham slik at jeg kan slappe av, også skal hun lage middag til meg..snille mammaen min!

Nå er det mat igjen, og film på nrk1, også skal jeg i seng tenker jeg.

Endret av Tigerjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Dagen i dag har også vært rar. Syns litt synd i prinsen som har en mamma som bare ligger på sofaen, og jeg har jo så lyst til å leke med ham, men jeg prøver å engasjere meg litt hvertfall. Har tegna og bygget litt klosser med ham. For en stund siden kom min mor ut, hun ville ha med seg prinsen på akvariet, og det tror jeg kan være veldig kjekt for ham.

Og jeg ligger her og har bare kjempelyst på persille!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har også vært rar. Syns litt synd i prinsen som har en mamma som bare ligger på sofaen, og jeg har jo så lyst til å leke med ham, men jeg prøver å engasjere meg litt hvertfall. Har tegna og bygget litt klosser med ham. For en stund siden kom min mor ut, hun ville ha med seg prinsen på akvariet, og det tror jeg kan være veldig kjekt for ham.

Og jeg ligger her og har bare kjempelyst på persille!! :fnise:

Ja, jeg har hørt at dere gravide har lyst på mye rart av mat ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, jeg har hørt at dere gravide har lyst på mye rart av mat ja... :ler:

Hadde ett kjedelig svangerskap sånn jeg ja. Var ingenting spesielt jeg fikk mer eller mindre lyst på, og det hadde jeg egentlig gledet meg til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ett kjedelig svangerskap sånn jeg ja. Var ingenting spesielt jeg fikk mer eller mindre lyst på, og det hadde jeg egentlig gledet meg til :fnise:

Hadde det liek kjedelig alle gangene jeg også :fnise:

Håper Prinsen koste seg i akvariet :fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Tror grunnen til at jeg har lyst på persille er at jeg tenker tilbake på tiden da lettvint leverte frukt og grønt på døren til meg. Da var jeg så flink til å lage god og deilig mat, bla annet spritet jeg opp speilegg med persille.

Prinsen har hatt det veldig kjekt sammen med mormor og jeg har fått slappe av litt.

Nå er Tigermannen på vei hjem også, og jeg har benyttet anledningen til å få han til å stikke innom statoil etter hamburger. For her ute er det ikke bare til å kaste seg på bussen som går hver halvtime for en ti minutters tur til mcdonalds nei! Her må alt planlegges, han har vært på den nærmeste bensinstasjonen som er døgnåpen (den eneste i kommunen tror jeg? :klø: ) og jeg regner med at hamburgeren er kald når han kommer :fnise: så lenge jeg får hamburger er jeg glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...