kamela Skrevet 11. februar 2008 #1861 Del Skrevet 11. februar 2008 Så deilig at du ble sykmeldt. Du får ta deg noen gode dager på sofaen og bare tenke på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. februar 2008 #1862 Del Skrevet 11. februar 2008 Er dy sykemeldt i vinterferien er ikke det ditt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. februar 2008 #1863 Del Skrevet 11. februar 2008 Så deilig at du ble sykmeldt. Du får ta deg noen gode dager på sofaen og bare tenke på deg selv Takk kamela Er dy sykemeldt i vinterferien er ikke det ditt problem. Nei, jeg vet, men det virket som om det var krise for sjefen. Jeg bruker akkurat så lang tid som jeg trenger på å komme meg, kan ikke trosse alt bare for jobben, det er ikke mitt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. februar 2008 #1864 Del Skrevet 11. februar 2008 Bra at du ble sykmeldt. Om det er vinterferie eller ikke skal da ikke du tenke på. Dumme sjefen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. februar 2008 #1865 Del Skrevet 11. februar 2008 Så bra at du fikk sykemelding Det er deg og babyen som er viktigst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. februar 2008 #1866 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja, nå kjenner jeg så innmarig deilig det er å ikke gå på jobb i kveld. Jeg har fått slappe av, og sovet innimellom også. Slipper å stresse å kave meg opp. Kvalmen er her ikke i kveld =) Jeg ser at jeg må vurdere om jeg orker å bruke energi på treffet i morgen eller om jeg heller skal vente til senere når jeg føler meg bedre, men jeg ser det ann i morgen. Prinsen hadde lagt seg, men bestemte seg for å gå inn på mitt rom å rote.. Der fant han julegaven som vi fikk av tigermannen sin søster men som jeg ikke har orket å pakke ut fordi den lukter så sterkt. Det var en stk hjertesåpe ( som var det som luktet) en stk neglebørste formet som en gris, og ett rosa håndkle. Passet ypperlig at han fant det i dag, for nå skal jeg pynte til valentines. På torsdag skal prinsen til farmoren, og jeg å tigermannen skal ut å spise sammen igjen (har avtalt det lenge nå) tror vi ender opp på kinaresturangen. Også tenkte jeg lage noe rosa kake (farge glasuren med konditorfarge) eller trykke ut gele med pepperkakeformer. Vi pleier egentlig ikke gjøre noe spesielt på valentinsdagen, men jeg ser det som en ypperlig dag å gjøre litt stas på oss uten at det trenger å koste så veldig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. februar 2008 #1867 Del Skrevet 11. februar 2008 *hormonbombe* Såååå nydelig liten (stor da) gris på farmen som føder. helledussen så vakker verden kan være noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 11. februar 2008 #1868 Del Skrevet 11. februar 2008 Innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. februar 2008 #1869 Del Skrevet 11. februar 2008 Så deilig med en kveld hjemme. Pass på å slappe av. Den lille tigern du har på tanken er viktig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. februar 2008 #1870 Del Skrevet 11. februar 2008 *hormonbombe* Såååå nydelig liten (stor da) gris på farmen som føder. helledussen så vakker verden kan være noen ganger De var kjempesøte :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. februar 2008 #1871 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) En liten hilsen til syk Tiger! Endret 11. februar 2008 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. februar 2008 #1872 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå kjenner jeg at det er på tide å finne sengen igjen. Skal inn på kjøkkenet å ta ut brød fra frysen, og ta vitaminer, for det har jeg selvsagt glemt tidligere i dag. Planen i morgen er å slappe av, få prinsen i barnehagen, hente sykemeldingen og antibiotikaen, og stikke innom jobben, så får jeg ta det deretter. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2008 #1873 Del Skrevet 11. februar 2008 Natta Tiger'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. februar 2008 #1874 Del Skrevet 12. februar 2008 Så koselige planer du har! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. februar 2008 #1875 Del Skrevet 12. februar 2008 Så spennende med ultralyd innkalling, da!! Håper formen er bra i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. februar 2008 #1876 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvordan er det med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. februar 2008 #1877 Del Skrevet 12. februar 2008 Ikke bra i dag heller, men jeg har heller ikke fått antibiotika enda.. Tigermannen sto opp med prinsen i dag, og jeg drømte at prinsen endte i koma fordi jeg ikke var der og han hadde leika med det ødelagte kjøkkenlyset over vasken. Alt var helt mørkt i huset, og han lå strak på kjøkkengulvet.. Huff så mye rart man drømmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. februar 2008 #1878 Del Skrevet 12. februar 2008 Nå kjenner jeg at det er på tide å finne sengen igjen. Skal inn på kjøkkenet å ta ut brød fra frysen, og ta vitaminer, for det har jeg selvsagt glemt tidligere i dag. Planen i morgen er å slappe av, få prinsen i barnehagen, hente sykemeldingen og antibiotikaen, og stikke innom jobben, så får jeg ta det deretter. Natta! Sikkert smart å ha Prinsen i barnehagen, sånn at du får tid til å slappe helt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2008 #1879 Del Skrevet 12. februar 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. februar 2008 #1880 Del Skrevet 12. februar 2008 *hormonbombe* Såååå nydelig liten (stor da) gris på farmen som føder. helledussen så vakker verden kan være noen ganger :rødme: Ja, de var nydelige! Håper du får medisin, og at du snart blir frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå