Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente
Så deilig at du ble sykmeldt.

Du får ta deg noen gode dager på sofaen og bare tenke på deg selv :klemmer:

Takk kamela :klemmer:

Er dy sykemeldt i vinterferien er ikke det ditt problem. :klem:

Nei, jeg vet, men det virket som om det var krise for sjefen. Jeg bruker akkurat så lang tid som jeg trenger på å komme meg, kan ikke trosse alt bare for jobben, det er ikke mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Ja, nå kjenner jeg så innmarig deilig det er å ikke gå på jobb i kveld. Jeg har fått slappe av, og sovet innimellom også. Slipper å stresse å kave meg opp. Kvalmen er her ikke i kveld =)

Jeg ser at jeg må vurdere om jeg orker å bruke energi på treffet i morgen eller om jeg heller skal vente til senere når jeg føler meg bedre, men jeg ser det ann i morgen.

Prinsen hadde lagt seg, men bestemte seg for å gå inn på mitt rom å rote.. Der fant han julegaven som vi fikk av tigermannen sin søster men som jeg ikke har orket å pakke ut fordi den lukter så sterkt. Det var en stk hjertesåpe ( som var det som luktet) en stk neglebørste formet som en gris, og ett rosa håndkle. Passet ypperlig at han fant det i dag, for nå skal jeg pynte til valentines.

På torsdag skal prinsen til farmoren, og jeg å tigermannen skal ut å spise sammen igjen (har avtalt det lenge nå) tror vi ender opp på kinaresturangen. Også tenkte jeg lage noe rosa kake (farge glasuren med konditorfarge) eller trykke ut gele med pepperkakeformer. Vi pleier egentlig ikke gjøre noe spesielt på valentinsdagen, men jeg ser det som en ypperlig dag å gjøre litt stas på oss uten at det trenger å koste så veldig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

*hormonbombe*

Såååå nydelig liten (stor da) gris på farmen som føder. helledussen så vakker verden kan være noen ganger :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hormonbombe*

Såååå nydelig liten (stor da) gris på farmen som føder. helledussen så vakker verden kan være noen ganger :hjerter:

De var kjempesøte :rødme:

:klem::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Nå kjenner jeg at det er på tide å finne sengen igjen.

Skal inn på kjøkkenet å ta ut brød fra frysen, og ta vitaminer, for det har jeg selvsagt glemt tidligere i dag.

Planen i morgen er å slappe av, få prinsen i barnehagen, hente sykemeldingen og antibiotikaen, og stikke innom jobben, så får jeg ta det deretter.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Tigerjente

Ikke bra i dag heller, men jeg har heller ikke fått antibiotika enda..

Tigermannen sto opp med prinsen i dag, og jeg drømte at prinsen endte i koma fordi jeg ikke var der og han hadde leika med det ødelagte kjøkkenlyset over vasken. Alt var helt mørkt i huset, og han lå strak på kjøkkengulvet.. Huff så mye rart man drømmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg at det er på tide å finne sengen igjen.

Skal inn på kjøkkenet å ta ut brød fra frysen, og ta vitaminer, for det har jeg selvsagt glemt tidligere i dag.

Planen i morgen er å slappe av, få prinsen i barnehagen, hente sykemeldingen og antibiotikaen, og stikke innom jobben, så får jeg ta det deretter.

Natta!

Sikkert smart å ha Prinsen i barnehagen, sånn at du får tid til å slappe helt av :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hormonbombe*

:rødme: Ja, de var nydelige!

Håper du får medisin, og at du snart blir frisk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...