kamela Skrevet 8. februar 2008 #1821 Del Skrevet 8. februar 2008 For øvrig vil jeg anbefalle alle til å se SOS Svartskjær, en norsk spillefilm som kommer på kino neste helg, vi skal ha forpremiere her i helgen, og det er hele stedets snakkis for tiden. Filmen er nemlig i store trekk spilt inn her ute!! Midt i havgapet vårt.. Må innrømme at jeg aldri har hørt om den . . . . Det er fredag, skal du har fri denne helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. februar 2008 #1822 Del Skrevet 8. februar 2008 GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. februar 2008 #1823 Del Skrevet 8. februar 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #1824 Del Skrevet 8. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 8. februar 2008 #1825 Del Skrevet 8. februar 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. februar 2008 #1826 Del Skrevet 8. februar 2008 Må innrømme at jeg aldri har hørt om den . . . . Det er fredag, skal du har fri denne helgen? Ikke jeg heller før alle i butikken plutselig snakket om den. Ja, denne helgen er det fri! Utrolig deilig! Har vært ansvarlig stengevakt på jobben i dag, med en ny ansatt med meg. Er vel unødvendig å si at vi ble i butikken 30 min over tiden pga opplæring og surr. Håper jeg har energi i morgen!! Gleder meg til å være hjemme med prinsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. februar 2008 #1827 Del Skrevet 8. februar 2008 Kos dere med fridag Jeg har forresten fått ny dagbok. Følg linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #1828 Del Skrevet 9. februar 2008 Ønsker deg en skikkelig kose-kose-kose-dag med prinsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 #1829 Del Skrevet 9. februar 2008 ha en fin helg og nyt at du har fri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. februar 2008 #1830 Del Skrevet 9. februar 2008 Ha en fin frihelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 9. februar 2008 #1831 Del Skrevet 9. februar 2008 Håper du og Prinsen er uthvilte og koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 #1832 Del Skrevet 9. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. februar 2008 #1833 Del Skrevet 9. februar 2008 Takk for godmeldinger jenter! Jeg og prinsen har kost oss masse i dag. Siden det regna endel ute orket jeg ikke å gå ut, men prinsen gikk en tur ut å lekte i hagen mens jeg ryddet på badet. Også har vi ryddet gangene sammen. Har sett på film og spist elias-chips, laget hjemmelaget pizza og gulrotkake. Kjempedeilig å bruke litt tid sammen, selv om jeg har tatt meg noen pauser innimellom for å kvile litt. Nå er det sånn at jeg håper jeg får antibiotika på mandag og at det kanskje kan ta bort denne trettheten. Kanskje kroppen faktisk bruker så mye energi på å holde meg i sjakk at jeg er helt utslitt. Så ser det kanskje ut til at jeg skal på treff på tirsdag også, med en gjeng gravide. Det blir gøy - håper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 #1834 Del Skrevet 9. februar 2008 Kjenner du så mange gravide da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. februar 2008 #1835 Del Skrevet 9. februar 2008 Neeeida, men er på et forum med mage gravide, og der skulle de ha treff i min by, og da må jeg jo prøve å se om det er noe for meg. Da jeg gikk gravid med prinsen fikk jeg en veldig god venninne gjennom treff, selv om jeg på samme måte som denne gang trodde jeg skulle bli yngst og sitte i et hjørne for meg selv, og høre på alle de andre skravle Uansett hva det blir til blir det godt å komme seg ut blandt folk, og endelig skjer det noe og jeg har fri. Nå skal jeg se jentefilm alene. Må pleie mamma/jente sidene mine iblandt også. The devil wears prada har jeg lenge hatt lyst til å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #1836 Del Skrevet 9. februar 2008 Spennende med treff da. Kos deg med film. Du trenger litt tid som er bare din også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 #1837 Del Skrevet 9. februar 2008 Neeeida, men er på et forum med mage gravide, og der skulle de ha treff i min by, og da må jeg jo prøve å se om det er noe for meg. Da jeg gikk gravid med prinsen fikk jeg en veldig god venninne gjennom treff, selv om jeg på samme måte som denne gang trodde jeg skulle bli yngst og sitte i et hjørne for meg selv, og høre på alle de andre skravle Uansett hva det blir til blir det godt å komme seg ut blandt folk, og endelig skjer det noe og jeg har fri. Nå skal jeg se jentefilm alene. Må pleie mamma/jente sidene mine iblandt også. The devil wears prada har jeg lenge hatt lyst til å se! Så morsomt da! Har vurdert å se Dreamgirls jeg nå... Mannen jobber og ungene er i seng, tror det er en fin film for meg å se helt av meg lene, som modern pleier å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. februar 2008 #1838 Del Skrevet 9. februar 2008 herlig uttrykk! Dreamgirls må jeg føre opp på listen over filmer, har meldt oss inn i brafilm siden vi kjøpte så mye filmer, og har fått de første nå (bla annet den jeg nettopp så) virker lovende på vår økonomi! Filmen var herlig den, ekte jentefilm.. Er kjekt å se litt annet enn bare action innimellom. Jeg blir alltid så inspirert når jeg ser sånne filmer, har så lyst til å gjøre en stor karriere innenfor noe spennedes, men men.. Det kommer nok det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #1839 Del Skrevet 9. februar 2008 Godt å finne litt inspirasjon av og til. Og framtiden ligger jo foran deg Tigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. februar 2008 #1840 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja! Det gjør den! Det er helt sant! Det handler bare om å ha ork til å gripe den noen ganger, men jeg skal nok klare å oppfylle drømmene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå