Annie Skrevet 4. februar 2008 #1801 Del Skrevet 4. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. februar 2008 #1802 Del Skrevet 4. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. februar 2008 #1803 Del Skrevet 5. februar 2008 Heisann! Godt at Kamela avsluttet bollediskusjonen. For nå er fastelaven over. Nå er det mandag, ny uke og tid for knekkebrød igjen... Om ikke knekkebrød (det spiste jeg forresten på søndag kveld), så er det ihvertfall ikke flere fastelavensboller å få. *tenker ikke på skolebrødene som ligger i fryseren* Hvordan er det i Tigerland om dagen, er du våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2008 #1804 Del Skrevet 5. februar 2008 Og hvordan går det med magen? Blir det noe bilde snart *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. februar 2008 #1805 Del Skrevet 5. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 5. februar 2008 #1806 Del Skrevet 5. februar 2008 venter fremdeles på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 6. februar 2008 #1807 Del Skrevet 6. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. februar 2008 #1808 Del Skrevet 6. februar 2008 Her var det ikke mye å oppdatere seg på heldigvis... Men hvor har det blitt av Tiger'n...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. februar 2008 #1809 Del Skrevet 6. februar 2008 Kanskje hun sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. februar 2008 #1810 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Åh, her er det lenge siden jeg var ja. Magebilder må dere vente litt med, jeg har tatt dem, men finner ikke den dingsen som skal inn i pcen, og akkurat nå gjør jeg bare akkurat det jeg orker. Har fått påvist UVI, og lav blodprosent (sammen med blodtrykket som var lavt) så legen sa det ikke var noe rart at jeg bare sov hele tiden. Skal innom en av dagene å få medisin, ( må reise langt, eller de bestille for meg, også tygger jeg vitaminer og jern + c-vitaminer sånn at jeg forhåpentligvis blir bedre etterhvert. Vi var hos pappa og fortalte nyheten til dem i går, og det ble godt mottatt. Gruer meg fælt til i morgen når jeg skal på senvakt, skal jobbe alene fra 17, og kommer ikke hjem før 23.30, kommer til å sovne på jobb Endret 6. februar 2008 av Tigerjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. februar 2008 #1811 Del Skrevet 6. februar 2008 Slet veldig med lavt blodtrykk da jeg var gravid også. Holdt på å svime av hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 6. februar 2008 #1812 Del Skrevet 6. februar 2008 Du kan få litt av blodtrykket mitt. Da skulle det vel bli passe for oss begge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. februar 2008 #1813 Del Skrevet 7. februar 2008 Håper de medisinene du får hjelper. Det er vel viktig å spise regelmessig også? Gleder meg til du finner dingsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 7. februar 2008 #1814 Del Skrevet 7. februar 2008 Håper dagen ikke blir altfor anstrengende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. februar 2008 #1815 Del Skrevet 7. februar 2008 Åh, her er det lenge siden jeg var ja. Magebilder må dere vente litt med, jeg har tatt dem, men finner ikke den dingsen som skal inn i pcen, og akkurat nå gjør jeg bare akkurat det jeg orker. Har fått påvist UVI, og lav blodprosent (sammen med blodtrykket som var lavt) så legen sa det ikke var noe rart at jeg bare sov hele tiden. Skal innom en av dagene å få medisin, ( må reise langt, eller de bestille for meg, også tygger jeg vitaminer og jern + c-vitaminer sånn at jeg forhåpentligvis blir bedre etterhvert. Vi var hos pappa og fortalte nyheten til dem i går, og det ble godt mottatt. Gruer meg fælt til i morgen når jeg skal på senvakt, skal jobbe alene fra 17, og kommer ikke hjem før 23.30, kommer til å sovne på jobb Fryktelig sen vakt for en med baby i magen Slet veldig med lavt blodtrykk da jeg var gravid også. Holdt på å svime av hele tiden. Og jeg hadde motsatt God morgen, Tigern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 7. februar 2008 #1816 Del Skrevet 7. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. februar 2008 #1817 Del Skrevet 7. februar 2008 Nå er jeg enelig hjemme igjen. Dautrøtt men får ikke sove. Fikk en positiv beskjed på jobben i dag, Jeg skal bare jobbe der 3 dager i februar, dvs 2 dager til. Desverre endte disse to dagene i vinterferien da min mor og bror kommer hjem, den andre jobben har også spurt om jeg kunne jobbe ekstra den uken, så de er vist mange som ønsker fri. Også har jeg fri annakvar helg framover, det blir bra! Nå prøver jeg å legge meg igjen, og håper magen har stabilisert seg litt, håper jeg er bedre mtp. energi i morgen, og at jeg klarer planene mine. For øvrig vil jeg anbefalle alle til å se SOS Svartskjær, en norsk spillefilm som kommer på kino neste helg, vi skal ha forpremiere her i helgen, og det er hele stedets snakkis for tiden. Filmen er nemlig i store trekk spilt inn her ute!! Midt i havgapet vårt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 7. februar 2008 #1818 Del Skrevet 7. februar 2008 Natta Tiger'n Håper du får sove godt, og at du er i bedre form i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. februar 2008 #1819 Del Skrevet 8. februar 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 8. februar 2008 #1820 Del Skrevet 8. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå