Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Godt at Kamela avsluttet bollediskusjonen. For nå er fastelaven over. Nå er det mandag, ny uke og tid for knekkebrød igjen... :fnise:

Om ikke knekkebrød (det spiste jeg forresten på søndag kveld), så er det ihvertfall ikke flere fastelavensboller å få.

*tenker ikke på skolebrødene som ligger i fryseren*

Hvordan er det i Tigerland om dagen, er du våken :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Åh, her er det lenge siden jeg var ja. Magebilder må dere vente litt med, jeg har tatt dem, men finner ikke den dingsen som skal inn i pcen, og akkurat nå gjør jeg bare akkurat det jeg orker.

Har fått påvist UVI, og lav blodprosent (sammen med blodtrykket som var lavt) så legen sa det ikke var noe rart at jeg bare sov hele tiden.

Skal innom en av dagene å få medisin, ( må reise langt, eller de bestille for meg, også tygger jeg vitaminer og jern + c-vitaminer sånn at jeg forhåpentligvis blir bedre etterhvert.

Vi var hos pappa og fortalte nyheten til dem i går, og det ble godt mottatt.

Gruer meg fælt til i morgen når jeg skal på senvakt, skal jobbe alene fra 17, og kommer ikke hjem før 23.30, kommer til å sovne på jobb :fnise:

Endret av Tigerjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de medisinene du får hjelper. Det er vel viktig å spise regelmessig også?

Gleder meg til du finner dingsen :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, her er det lenge siden jeg var ja. Magebilder må dere vente litt med, jeg har tatt dem, men finner ikke den dingsen som skal inn i pcen, og akkurat nå gjør jeg bare akkurat det jeg orker.

Har fått påvist UVI, og lav blodprosent (sammen med blodtrykket som var lavt) så legen sa det ikke var noe rart at jeg bare sov hele tiden.

Skal innom en av dagene å få medisin, ( må reise langt, eller de bestille for meg, også tygger jeg vitaminer og jern + c-vitaminer sånn at jeg forhåpentligvis blir bedre etterhvert.

Vi var hos pappa og fortalte nyheten til dem i går, og det ble godt mottatt.

Gruer meg fælt til i morgen når jeg skal på senvakt, skal jobbe alene fra 17, og kommer ikke hjem før 23.30, kommer til å sovne på jobb :fnise:

Fryktelig sen vakt for en med baby i magen :klemmer:

:klemmer:

Slet veldig med lavt blodtrykk da jeg var gravid også. Holdt på å svime av hele tiden.

Og jeg hadde motsatt :fnise:

God morgen, Tigern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Nå er jeg enelig hjemme igjen. Dautrøtt men får ikke sove.

Fikk en positiv beskjed på jobben i dag, Jeg skal bare jobbe der 3 dager i februar, dvs 2 dager til. Desverre endte disse to dagene i vinterferien da min mor og bror kommer hjem, den andre jobben har også spurt om jeg kunne jobbe ekstra den uken, så de er vist mange som ønsker fri.

Også har jeg fri annakvar helg framover, det blir bra!

Nå prøver jeg å legge meg igjen, og håper magen har stabilisert seg litt, håper jeg er bedre mtp. energi i morgen, og at jeg klarer planene mine.

For øvrig vil jeg anbefalle alle til å se SOS Svartskjær, en norsk spillefilm som kommer på kino neste helg, vi skal ha forpremiere her i helgen, og det er hele stedets snakkis for tiden. Filmen er nemlig i store trekk spilt inn her ute!! Midt i havgapet vårt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...