Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Prøv å jobbe på postkontor når portoen går opp, du! Blir matt bare av tanken, jeg. Og det er flere år siden jeg jobbet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente
Prøv å jobbe på postkontor når portoen går opp, du! Blir matt bare av tanken, jeg. Og det er flere år siden jeg jobbet der.

Prisene på posten har endra seg også, men bare noen av de. Vi har PiB i butikken min også. Men, jeg skjønner virkelig at det ikke er lett ja!

:ler:

Og Malle bare ler og ler.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

10 uker!! Det er så rart. 10 uker på vei. 2 uker igjen til jeg når den store milepælen 12 uker..

Tigern på tanken er nå 2,5 cm, ca så mye (viser med fingrene) tenk at en så liten dult kan være et helt menneske, med hjerte som banker hender og føtter og alt som skal til. Det lever et menneske inni meg!

Huskelapp til meg selv; ta bilde av magen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske deg en fin søndag :)

Og måtte inn og endre innlegget mitt, fordi jeg skrev det til feil person først :fnise:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

I alt bollesnakket; slik er fastelavensbollene jeg er vant med:

Hveteboller deles i to

Makronfyll smøres på

Krem (i moderate mengder)

Makronfyll på siste halvdelen av bollen

Melisdryss når "lokket" er satt på.

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sen middag her, så ble ikke fastelavensboller etterpå med oss.. og nå er mannen lagt seg for å sove også.. kanskje vi heller skal ta de i morgen? :idesmil: En dag på etterskudd gjør da vel ikke no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dårlig gjort å snakke om sånt når noen prøver å være flinke, hadde det ikke vært for at bakereb er stengt nå på kvelden, hadde jeg vel tatt meg en tur dit... :kjefte:

Enda mer.... :kjefte:

Det hørtes utrolig godt ut... :sikle:

Voldsomt til matprat på dere i dag da!

Okay, kan forsøke å avslutte bollediskusjonen med dette:

Waleskringle/boller er også veldig godt, fylles med blanding av fløtekrem og vaniljekrem og drysses med masse melis på toppen!

Og nå er vel fastelavenssøndagen over for de fleste og boller er enten spist eller ikke spist :)

Håper du har hatt en fin søndag, Tigern :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Begonia

Heisann! Godt at Kamela avsluttet bollediskusjonen. For nå er fastelaven over. Nå er det mandag, ny uke og tid for knekkebrød igjen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lenge siden jeg har vært innom her nå, er litt nettlei.

Jeg tok magebilder her uke jeg. Artig å se i ettertid hvordan den forandrer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tiger'n! :klem:

Når det gjelder matvarene, er dette en glimrende mulighet til å ta meg sammen og handle i Sverige heretter. Så får de ikke noe av mine penger i hvertfall. Hah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...