Gjest Begonia Skrevet 29. januar 2008 #1701 Skrevet 29. januar 2008 Du får bare prøve få mest mulig søvn. Også får du heller ta noen skippertak når du har overskudd til det.
kamela Skrevet 30. januar 2008 #1703 Skrevet 30. januar 2008 Åh, så lite tid jeg har brukt her inne den siste uken. Føler meg helt rar når jeg bruker pcen lenge, men men... Har vært på 1. kontroll i dag, det gikk veldig greit! Så bra at alt er ok! Så bra Idril! Jeg er også innom en liten tur! I dag er jeg forferdelig trøtt og sliten. Var tidlig på jobb, og hjem for å hente prinsen i barnehagen, når prinsen så på barnetv sovna jeg på sofaen. Nå er det såvidt jeg klarer å holde øyna åpen. Håper jeg er i bedre form i morgen, da skal jeg jobbe sent, men trenger å få gjort noe her i hjemmet vårt. Bare sov i vei, etter noen uker blir det sikkert bedre!
Gjest Tigerjente Skrevet 30. januar 2008 #1708 Skrevet 30. januar 2008 Det snør!! Bare litt, men jeg trodde det var minst 4-5 grader ute i dag, for det er så varmt og deilig her inne! Nå skal jeg på jobb, måtte bare spise litt mat først (blomkålsuppe!) Gleder meg til å se ugly betty og legge meg tidlig i kveld også. I følge februarturnus har jeg en lørdag og ingen hverdager fri, tviler på at jeg kommer til å klare det! Men, hvis planen min går i oppfyllelse, blir det litt fri etter april, og det gleder jeg meg veldig til. Nei, nå må jeg få meg avgårde...
Gjest Tigerjente Skrevet 30. januar 2008 #1710 Skrevet 30. januar 2008 Magebilde er lagt inn i bloggen..
Skravla Skrevet 30. januar 2008 #1711 Skrevet 30. januar 2008 Magebilde er lagt inn i bloggen.. *iler inn*
Gjest Begonia Skrevet 31. januar 2008 #1713 Skrevet 31. januar 2008 Kjempekoselig med magebilde. Håper virkelig det går som du har planlagt. Sånn at du får litt mer fri. Du trenger hvile nå.
Gjest Tigerjente Skrevet 31. januar 2008 #1715 Skrevet 31. januar 2008 I dag er tigerjenta sjuk, ordentlig sjuk. Har feber og kaster opp. Kjenner også at blodtrykket mitt er veldig lavt i dag, holdt på å svime av når jeg skulle åpne døren for tigermannen. Det høljer også ute i dag, så tigermannen er hjemme med radiovakt, det er litt lettere, for nå har han hjulpet meg å spise litt. Har snakket med sjefen, og det ser nesten ut som om ting kommer til å ordne seg raskere enn jeg hadde håpet.
Gjest Tigerjente Skrevet 31. januar 2008 #1718 Skrevet 31. januar 2008 Har vært en liten ulykkesdag for prinsen i dag. Først i dag tidlig sto vi opp før klokken peip. Han satt i stuen og så på tv mens jeg lagde mat til ham på kjøkkenet. Så pep vekkerklokken på mobilen, den lå på stue bordet og han skulle løpe inn og levere den til meg. Tror han sklei på gulvet også plutselig hyyyyylte ham. Jeg skjønte jo ingenting, men løp inn til ham, da han lå på gulvet ble jeg alvorlig redd for han. Jeg så raskt at det var øret som hadde fått seg en trøkk, det var rødt, sikkert litt varmt, også hadde han fått et hakk bak øret. Det gikk fort over, men jeg vurderte å holde ham hjemme. Han sa at det gikk helt bra, så jeg leverte han i barnehagen etter litt. Men sa at de måtte ringe meg om han viste tegn til noe som helst. Skjønner ikke hvor han har slått seg. Jeg har ingen harde kanter der han falt, midt på gulvet! Så skulle vi lage grøt nå i kveld. På en eller annen måte hadde han tatt oppi grøten, selv om jeg har fortalt ham gang på gang at han ikke skal røre mat som er på komfyren i det hele tatt. Han fikk en kopp med vann til å ha hånda oppi, men han fikk heldigvis ikke noe merker, men plaster skulle han ha, inni håndflaten
Gjest Begonia Skrevet 31. januar 2008 #1719 Skrevet 31. januar 2008 Noen ganger kan livet være tøft for en liten prins.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå