Gjest Begonia Skrevet 28. januar 2008 #1681 Del Skrevet 28. januar 2008 Kan da ta en :juhu: jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2008 #1682 Del Skrevet 28. januar 2008 SÅNN JA BEGGIS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 28. januar 2008 #1683 Del Skrevet 28. januar 2008 SÅNN JA BEGGIS!!! Ble vel inspirert av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 28. januar 2008 #1684 Del Skrevet 28. januar 2008 Åh, så lite tid jeg har brukt her inne den siste uken. Føler meg helt rar når jeg bruker pcen lenge, men men... Har vært på 1. kontroll i dag, det gikk veldig greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 28. januar 2008 #1685 Del Skrevet 28. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2008 #1686 Del Skrevet 28. januar 2008 Åh, så lite tid jeg har brukt her inne den siste uken. Føler meg helt rar når jeg bruker pcen lenge, men men... Har vært på 1. kontroll i dag, det gikk veldig greit! Så fint! Var alt etter normen, eller er det for tidlig enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 28. januar 2008 #1687 Del Skrevet 28. januar 2008 Skriver litt mer om hva legen fant senere jeg;) Skulle egentlig ha fri i morgen, men ser ut til at jeg må jobbe tidlig, håper prinsen sover fint i natt! Men, jeg kommer hjem senere i dag, og hvis da prinsen sover kan jeg komme innpå her en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2008 #1688 Del Skrevet 28. januar 2008 TVILLINGER??? TRILLINGER??? *offisiellt nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. januar 2008 #1689 Del Skrevet 28. januar 2008 Skriver litt mer om hva legen fant senere jeg;) Skulle egentlig ha fri i morgen, men ser ut til at jeg må jobbe tidlig, håper prinsen sover fint i natt! Men, jeg kommer hjem senere i dag, og hvis da prinsen sover kan jeg komme innpå her en stund. TVILLINGER??? TRILLINGER??? *offisiellt nysgjerrig* Så spennende!! Gleder meg til oppdatering her inne!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 28. januar 2008 #1690 Del Skrevet 28. januar 2008 her går det ikke ann å skrive noe som helst før man er gift, med trillinger!! Neida, ingen trillinger eller tvillinger. Vi så ikke barnet, eller hørte på hjertelyden fordi det var så tidlig, og han ikke hadde UL apparat. Men, det skulle virkelig ikke forundret meg om det er fler der inne, for magen er megastor!! De ringte meg fra legen, og da jeg ringte dem opp igjen var dem stengt, regner med de bare skulle fortelle meg at jeg måtte ta jern, men det skal jeg kjøpe uansett. Også hadde jeg lavt blodtrykk, så jeg måtte passe på når jeg reiste meg opp og sånt. Jeg hadde bakterier i urinen, men ga beskjed om at det ikke var aktuelt at jeg tygga antibiotika hele svangerskapet, da fikk vi heller vente til jeg fikk symptomer. Legen ville heller ikke ta GU, (eller, når han ikke nevte det, så valgte jeg å ikke nevne det også) så jeg vet framdeles ikke om jeg er 9 uker på vei, eller lengre. Så jeg får leve etter det fram til UL. Nå kjenner jeg at jeg må spise meg noe mat. Har mistet matlysten for tiden, men nå er jeg sulten, og sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. januar 2008 #1691 Del Skrevet 28. januar 2008 her går det ikke ann å skrive noe som helst før man er gift, med trillinger!! Ja, og så er det postmannen som er faren!! Neida, ingen trillinger eller tvillinger. Vi så ikke barnet, eller hørte på hjertelyden fordi det var så tidlig, og han ikke hadde UL apparat. Men, det skulle virkelig ikke forundret meg om det er fler der inne, for magen er megastor!! Så utrolig spennende! Håper du på at det er tvilllinger inni der eller? Vi har ei på jobben som går gravid nå, og vi synes hun har fått så stor mage allerede. Så vi fleiper med henne at hun sikkert har tvillinger. Og hun skal til UL en dag denne uka, så blir spennende å se hva hun har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2008 #1692 Del Skrevet 28. januar 2008 her går det ikke ann å skrive noe som helst før man er gift, med trillinger!! Gift med trillinger.... Ja det skulle tatt seg ut! Å pokker, det VAR et komma der ja... Jaja... jeg hadde det morsomt en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 28. januar 2008 #1693 Del Skrevet 28. januar 2008 Man skal veie sine ord på gullvekt her, hvis man skal unngå spekulasjoner og forhastede konklusjoner Når skal du til UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 28. januar 2008 #1694 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja, og så er det postmannen som er faren!! Så utrolig spennende! Håper du på at det er tvilllinger inni der eller? Vi har ei på jobben som går gravid nå, og vi synes hun har fått så stor mage allerede. Så vi fleiper med henne at hun sikkert har tvillinger. Og hun skal til UL en dag denne uka, så blir spennende å se hva hun har NEI! Jeg håper ikke det er tvillinger! Da blir jeg så skremt at jeg rømmer!! Ingen av jeansene mine passer lengre, tenkte ta et magebilde igjen snart, men jeg må nesten se det ann når jeg har tid. Gift med trillinger.... Ja det skulle tatt seg ut! Å pokker, det VAR et komma der ja... Jaja... jeg hadde det morsomt en stund.. Man skal veie sine ord på gullvekt her, hvis man skal unngå spekulasjoner og forhastede konklusjoner Når skal du til UL? Det vet jeg ikke helt enda. I uke 17-19. Legen skulle sende henvisning i dag, også fikk jeg innkalling i posten. Nå har tigermannen lest igjennom alle sidene jeg hadde oppe, og lo litt av meg Plutselig så han morskt på meg og sa; hvem postmann? Da måtte jeg se litt hva han leste på her... Nå skal jeg legge meg, opp tidlig i morgen, håper ikke jeg er så trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 28. januar 2008 #1695 Del Skrevet 28. januar 2008 Er vel ikke greit for Tigermann å skjønne alt som blir skrevet her inne, stakkar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2008 #1696 Del Skrevet 28. januar 2008 Legg ut magebilder så vi får se da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. januar 2008 #1697 Del Skrevet 29. januar 2008 TVILLINGER??? TRILLINGER??? *offisiellt nysgjerrig* Så spennende!! Gleder meg til oppdatering her inne!! :-D her går det ikke ann å skrive noe som helst før man er gift, med trillinger!! Her oppstår rykter fortere enn i Se & Hør. Legg ut magebilder så vi får se da Veldig god ide! Håper du/dere får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. januar 2008 #1698 Del Skrevet 29. januar 2008 her går det ikke ann å skrive noe som helst før man er gift, med trillinger!! Ja, og så er det postmannen som er faren!! Gift med trillinger.... Ja det skulle tatt seg ut! :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 29. januar 2008 #1699 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei, du! Jeg er her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 29. januar 2008 #1700 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei, du! Jeg er her igjen! Så bra Idril! Jeg er også innom en liten tur! I dag er jeg forferdelig trøtt og sliten. Var tidlig på jobb, og hjem for å hente prinsen i barnehagen, når prinsen så på barnetv sovna jeg på sofaen. Nå er det såvidt jeg klarer å holde øyna åpen. Håper jeg er i bedre form i morgen, da skal jeg jobbe sent, men trenger å få gjort noe her i hjemmet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå