Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Åh! Nå griner jeg litt!!

Han vi leier hos hadde funnet katten vår i garasjen sin, han ringte nettopp, og tigermannen er oppe å henter ham nå!!

Så godt at pusen kom tilbake :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Prinsen våkna kvart på tre i natt, og kom inn til oss. Det samme gjorde da kattene. Prinsen bråvokna og sa; mamma har vi fått ny katt? :fnise: Da jeg fortalte at det var flekki, ble han kjempeglad og skulle ha ham der, men de bråker så fælt, så jeg liker ikke å ha de oppi sengen vår når jeg skal sove, så jeg skulle ta de ut, da klikka det for prinsen... Han hylte og skrek, og jeg sa at han kunne ta med seg kattene inn i sin egen seng.. Neida, han skulle ned å spise is han. Han holdt på lenge... Til slutt sovnet han på gulvet i gangen...

Jeg skal snart på jobb, og føler jeg går på veggen her. Tigermannen har allerede fått fri.

Det mest overaskende i dag tidlig var vel at prinsen var såpass våken som han var i dag... Ikke så mye grining. Før har jo alt vært gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten spiste en hel boks med kattemat da den kom inn :fnise: stakkaren var nok sulten. Men nå er vist alt som det skal. Søsterpus erter broren så til de grader. søskenkjærlighet..

Så herlig at pusen er kommet hjem igjen!! Ser du har også et søskenpar som er veldig avhengig av hverandre... Jeg har to søstre som henger sammen som erteris.. sjelden de er i hver sin etasje egentlig.. :sjenert:

Så det kommer til å bli tøft når en gang den ene er borte... Men sånne triste ting vil jeg ikke tenke på no :)

Håper det gikk bra på jobb idag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten spiste en hel boks med kattemat da den kom inn :fnise: stakkaren var nok sulten. Men nå er vist alt som det skal. Søsterpus erter broren så til de grader. søskenkjærlighet..

Godt at lille pusen er hjemme igjen.

Og som Multi sier, den våkne prinsen er morsommere å lese om for oss en han er for deg midt på natta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Inbilte meg at jeg skrev noe her tidligere i dag.. men men...

Det har vært litt jobbing i det site, og når jeg ikke er på jobb sover jeg eller er med prinsen. I morgen skal jeg og tigermannen være kjærester, og spise på kinaresturang når jeg er ferdig på jobb. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Tigerjente

Alt ble bare stress og styr i går. Hun som skulle komme på jobb når jeg var ferdig viste ikke at hun skulle på jobb (hadde sett feil av dagene) så jeg måtte stå en time lengre, og da hadde vi plutselig ikke så god tid på oss likevel.

Men, vi tok det igjen i dag. Tigermannen har ryddet huset mens jeg var på jobb, også tok han med seg alle tomflaskene og panta de (det var mildt sagt masse) og kjøpte biff for penga. Så etter at prinsen la seg så vi på film, som jeg for anledningen hadde plukket ut, og koste oss med en herlig biff middag. Det må være noe gale med koblingen på kjøkkenet vårt, for sikrngen klarer ikke at flere ting er på samtidig. Hver gang jeg skal lage god mat, så går strømmen. jaja.

I morgen er første frilørdag på lenge, og den skal tilbringes med prinsen. Vi skal sove lenge, spise god frokost, lage lørdagsgrøt (den savner jeg!!!) og taco til kvelds. Tenkte også å bruke anledningen til å rydde litt både inne og ute, vi har selvsagt glemt å teipe sandkassen til prinsen slik vi gjorde i fjord da stormen kom, så nå er det sandkasseleker over hele hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inbilte meg at jeg skrev noe her tidligere i dag.. men men...

Det har vært litt jobbing i det site, og når jeg ikke er på jobb sover jeg eller er med prinsen. I morgen skal jeg og tigermannen være kjærester, og spise på kinaresturang når jeg er ferdig på jobb. Gleder meg.

Veldig viktig å sette av tid til å være kjæresterer også i en travel hverdag! :Nikke: synd at det ikke gikk helt som dere hadde planlagt, men hørtes ut som dere hadde en koselig kveld uansett :)

Det må være noe gale med koblingen på kjøkkenet vårt, for sikrngen klarer ikke at flere ting er på samtidig. Hver gang jeg skal lage god mat, så går strømmen. jaja.

Vi sliter litt med det også. Om vi har på oppvaskmaskinen samtidig som varmlufta på stekeovnen, da går sikringen.. Det samme om vi har på oppvaskmaskinen og alle 4 kokeplatene samtidig... :sjenert: Så nå prøver vi å lære oss å vente med oppvaskmaskinen til etterpå :fnise:

I morgen er første frilørdag på lenge, og den skal tilbringes med prinsen. Vi skal sove lenge, spise god frokost, lage lørdagsgrøt (den savner jeg!!!) og taco til kvelds. Tenkte også å bruke anledningen til å rydde litt både inne og ute, vi har selvsagt glemt å teipe sandkassen til prinsen slik vi gjorde i fjord da stormen kom, så nå er det sandkasseleker over hele hagen.

Kjedelig at stormen roter slik til hagen da... Men jeg er fra Vestlandet selv, så jeg vet godt hvordan stormen er der jeg ;)

Ha en fin helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...