kamela Skrevet 18. januar 2008 #1621 Del Skrevet 18. januar 2008 Ikke? Ikke ifølge det hun har skrevet selv, ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. januar 2008 #1622 Del Skrevet 18. januar 2008 Husker ikke sånt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. januar 2008 #1623 Del Skrevet 18. januar 2008 Husker ikke sånt jeg... Jeg leser her inne, skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 18. januar 2008 #1624 Del Skrevet 18. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. januar 2008 #1625 Del Skrevet 18. januar 2008 Husker ikke sånt jeg... Jeg leser her inne, skjønner du! Husker heller aldri sånn. Og jeg leser her inne også, men må innrømme at jeg ikke klarer å huske alt som blir skrevet på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. januar 2008 #1626 Del Skrevet 18. januar 2008 Husker heller aldri sånn. Og jeg leser her inne også, men må innrømme at jeg ikke klarer å huske alt som blir skrevet på KG. Ok, innrømmer at jeg måtte gå tilbake og se på lista hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. januar 2008 #1627 Del Skrevet 18. januar 2008 Ok, innrømmer at jeg måtte gå tilbake og se på lista hennes Juksa du? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 18. januar 2008 #1628 Del Skrevet 18. januar 2008 Nettet vårt har vært nede helt til nå nettopp! Det går da ikke ann å gjøre sånt mot oss! Men, nå er jeg på igjen, men skal på jobb. Kommer inn når jeg kommer hjem. Prinsen er hos pappaen sin, og Tigermannen skal ha masse folk her i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 19. januar 2008 #1629 Del Skrevet 19. januar 2008 Juksa du? :dåne: Det er ikke å jukse, det er å være orientert og ha hukommelse God formiddag, Tigern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. januar 2008 #1630 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er ikke å jukse, det er å være orientert og ha hukommelse God formiddag, Tigern! Du har ikke hukommelse hvis du må jukse slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 19. januar 2008 #1631 Del Skrevet 19. januar 2008 Hello Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 19. januar 2008 #1632 Del Skrevet 19. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 20. januar 2008 #1633 Del Skrevet 20. januar 2008 Har du hatt en fin helg så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 20. januar 2008 #1634 Del Skrevet 20. januar 2008 God morgen!! Har nett våkna, ogg det er så innmarig deilig å ikke fare opp om morenen fordi noen mååå se på barnetv. Er endel av kompisene til Tigermannen igjen nede, så jeg tror nok ikke jeg kan legge beslag på dusjen helt enda. Helgen har vært fin den. Storm og mye jobbing. Er så deilig med søndagene når jeg endelig har fri. Også fikk jeg endel penger nå i lønn, siden jeg jobbet ræven av meg i desember.. Så ja, helgen har vært bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 20. januar 2008 #1635 Del Skrevet 20. januar 2008 Så bra at du har hatt en fin helg, Tiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. januar 2008 #1636 Del Skrevet 20. januar 2008 Siden du har lagt igjen spor inne hos meg, så tenkte jeg å luske innom her.. Og endte opp med å lese de 20 siste sidene her inne... Får heller ta resten en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. januar 2008 #1637 Del Skrevet 20. januar 2008 Heihei Tigerjente! Tenkte å stikke innom og se åssen helga har vært. Godt å høre at den har vært fin! Så får du ha en fin uke også! Det er ikke like mye jobb lengre eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 20. januar 2008 #1638 Del Skrevet 20. januar 2008 Så deilig å slappe av på en søndag. Og det gjør jo ikke direkte vondt med god lønning heller. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 20. januar 2008 #1639 Del Skrevet 20. januar 2008 Så bra at du har hatt en fin helg, Tiger Jepp! Du da? Siden du har lagt igjen spor inne hos meg, så tenkte jeg å luske innom her.. Og endte opp med å lese de 20 siste sidene her inne... Får heller ta resten en annen gang Heihei Tigerjente! Tenkte å stikke innom og se åssen helga har vært. Godt å høre at den har vært fin! Så får du ha en fin uke også! Det er ikke like mye jobb lengre eller...? Nei, jeg jobbet meg såpass sliten i desember at jeg har sagt på ene jobben at jeg ikke kan ha det sånn. Så nå har jeg bare en dagvakt + annenkvar helg der. tidligere var det sånn at jeg jobbet først ett sted også reiste på neste jobb, eller i desember jobbet jeg hver lørdag + søndager.. Så deilig å slappe av på en søndag. Og det gjør jo ikke direkte vondt med god lønning heller. :-D Nope det er helt sant. Er deilig å vite at jeg har tjent de helt selv også. Er vel første såpass store lønning jeg noen gang har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. januar 2008 #1640 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Nei, jeg jobbet meg såpass sliten i desember at jeg har sagt på ene jobben at jeg ikke kan ha det sånn. Så nå har jeg bare en dagvakt + annenkvar helg der. tidligere var det sånn at jeg jobbet først ett sted også reiste på neste jobb, eller i desember jobbet jeg hver lørdag + søndager.. Det var godt å høre! Høres fryktelig slitsomt å gå fra den ene jobben til den andre.. så dette blir jo nesten som en ny verden! Spesielt med med en liten prins og en liten en til på vei! Husker selv når jeg jobbet meg halvt ihjel forrige jul, 8 timer 7 dager i uken, og når jeg trappet ned til kun annenhver helg, så var det helt fantastisk herlig!!! Endret 20. januar 2008 av Tassie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå