Multi Skrevet 15. januar 2008 #1581 Del Skrevet 15. januar 2008 Håper dere får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. januar 2008 #1582 Del Skrevet 15. januar 2008 Heisann! Håper det går bra med prinsen og bleiene i barnehagen i dag. Spennende... Du får ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 15. januar 2008 #1583 Del Skrevet 15. januar 2008 Åh, i natt har jeg sovet dårlig. Det var alt for varmt i rommet, og prinsen måtte komme inn å sove mellom oss. Jeg prøvde å ordne sånn at han og tigermannen kunne sove samme vei, også sov jeg motsatt vei, men alt var bare misslykka. Også fikk jeg luftsmerter i magen, jeg velger hvertfall å tro at det er det. Også våkna prinsen kl 5, da skulle han plutselig ned i stuen. Så jeg la meg ned på sofaen, men har sovet rimelig dårlig der også. Håper jeg klarer å våkne litt før jeg skal på jobben om litt. Også håper jeg at jeg klarer å lage mat først, for sånn jeg er nå tviler jeg på at jeg orker å lage mat.. (litt dårlig) Så sånn er det her i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 15. januar 2008 #1584 Del Skrevet 15. januar 2008 Uff, det er trsig med sånne dager. Håper at det går seg til utover dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. januar 2008 #1585 Del Skrevet 15. januar 2008 Så kjedelig at du har sovet dårlig da håper du får lagde deg litt mat også, du trenger jo det nå, til den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. januar 2008 #1586 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja, det var utrolig deilig å sove litt lengre. Jeg er også glad i kjøtt, men jeg syns det er bedre å kutte ut kjøttdeigen og heller nyte biffen en gang i blandt, det blir så mye bedre da. Må det ene utelukke det andre da? Også må eg bare fortelle ein ting! Eg snakka nettopp med min mor på telefonen, og bare måtte fortelle at hu skulle bli bestemor, hu kommer ikkje på besøk før om ca 2 mnd, og eg ville allerhelst fortelle det personlig, men det ble veldig greit nå også. Telefonen hennes gikk tom for strøm akkurat i det jeg sa det, så jeg ble litt rar - tenk om hun ikke likte den tanken!! ------:S Men, hun syns det var morsomt, og gleder seg allerede, også sa hun at nå måtte hun jo kanskje være mer i Bergen.. Så hyggelig! Bor moren din langt unna dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 15. januar 2008 #1587 Del Skrevet 15. januar 2008 Må det ene utelukke det andre da? Så hyggelig! Bor moren din langt unna dere? Ja, det gjør vist det! Jeg føler meg mye bedre når jeg kutter ut kjøtt. Føler egentlig at jeg er skap-vegetarianer.. Skulle jo slutte å spise kjøtt i alder av 13, da var saken at jeg fikk servert elg, og det kunne vi jo ikke spise!! De dyra hadde jeg jo sett i virkeligheten, kjøttdeig og hamburger var jo bare sånn de var, de så jo ikke ut som dyr.. Du veit jo hvor min mor bor..? Og hvis jeg bor en time fra bergen, da blir det ca 8 timer herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. januar 2008 #1588 Del Skrevet 15. januar 2008 Selvfølgelig vet jeg hvor moren din bor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 15. januar 2008 #1589 Del Skrevet 15. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 15. januar 2008 #1590 Del Skrevet 15. januar 2008 Men, vi avtalte også at jeg skulle ta meg ein langhelg der nede når det begynte å nærme seg vår.. Må høre litt med jobbene hvordan det er mulig å gjennomføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. januar 2008 #1591 Del Skrevet 15. januar 2008 Men, vi avtalte også at jeg skulle ta meg ein langhelg der nede når det begynte å nærme seg vår.. Må høre litt med jobbene hvordan det er mulig å gjennomføre. Klart det er mulig ! Fått spist og klart for jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. januar 2008 #1592 Del Skrevet 15. januar 2008 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 15. januar 2008 #1593 Del Skrevet 15. januar 2008 Også oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #1594 Del Skrevet 15. januar 2008 Men, vi avtalte også at jeg skulle ta meg ein langhelg der nede når det begynte å nærme seg vår.. Må høre litt med jobbene hvordan det er mulig å gjennomføre. Blir ikke lange turen hit for et treff da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 16. januar 2008 #1595 Del Skrevet 16. januar 2008 Blir ikke lange turen hit for et treff da. Jeg veit! Nøye planlagt.. Skjønner ikke hva prinsen skal opp å gjøre så inmarig tidlig hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 16. januar 2008 #1596 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg veit! Nøye planlagt.. Skjønner ikke hva prinsen skal opp å gjøre så inmarig tidlig hver dag! God morgen! Ikke morsomt å måtte opp så tidlig - hadde mange lørdager hvor jeg endte på sofaen 05.30 Skal du på jobb i dag eller er det fridag? Endret 16. januar 2008 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. januar 2008 #1597 Del Skrevet 16. januar 2008 Skjønner ikke hva prinsen skal opp å gjøre så inmarig tidlig hver dag! Om noen år blir det helt sikkert annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. januar 2008 #1598 Del Skrevet 16. januar 2008 Skjønner ikke hva prinsen skal opp å gjøre så inmarig tidlig hver dag! Ikke morsomt å måtte opp så tidlig - hadde mange lørdager hvor jeg endte på sofaen 05.30 Er det bare meg som pleide å gå inn på rommet til snuppa og si: "du må sove mer, det er fortsatt natta" hvis hun våknet før 7-730? Det funket i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. januar 2008 #1599 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det bare meg som pleide å gå inn på rommet til snuppa og si: "du må sove mer, det er fortsatt natta" hvis hun våknet før 7-730? Det funket i hvertfall... Har på følelsen at det ikke kommer til å funke her iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. januar 2008 #1600 Del Skrevet 16. januar 2008 Har på følelsen at det ikke kommer til å funke her iallefall Hemmeligheten er å begynne tidlig, slik at hun etterhvert venner seg til å sove lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå