Gjest Tigerjente Skrevet 13. januar 2008 #1541 Del Skrevet 13. januar 2008 Takk damer! Jeg syns det var på tide å få bort juletigern, ogsp fant jeg ikke noe tigerspire;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2008 #1542 Del Skrevet 13. januar 2008 Men den du har nå er da supersøt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 13. januar 2008 #1543 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er bra! Jeg syns den var søt jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. januar 2008 #1544 Del Skrevet 13. januar 2008 Kjempefin tiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 13. januar 2008 #1545 Del Skrevet 13. januar 2008 Takk takk Impala! God morgen, drikker en med te, prinsen ser på ole brum og spiser pizza, skal snart stå opp og rydde heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 13. januar 2008 #1546 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja-ja, enkelte skjønner tydeligvis ikke at de har driti seg ut tidligere... Nei, de gjør det igjen og igjen. Fin tiger, Tigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 13. januar 2008 #1547 Del Skrevet 13. januar 2008 Bare litt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2008 #1548 Del Skrevet 13. januar 2008 Her er heimen ryddet! HERLIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 13. januar 2008 #1549 Del Skrevet 13. januar 2008 Prinsen ville gå uten bleie i 12 tiden, og jeg har helt glemt det bort. Sto på kjøkkenet å rydda litt, da han ropte at han måtte tisse!!! Vi løp inn på badet og fant fram potta, også klarte han å holde seg helt til han kom til potten, og treffe! Han fikk klistremerke av meg, men siden jeg ikke har laget den oversikten enda (jeg tenkte jo ikke begynne før i morgen tidlig med dette) så fikk han velge om det skulle være på sengen eller på speilet hans på badet, da valgte han kjinnet, så nå løper han rundt her med bil på kjinnet, og roper at han har sluttet med bleie Jeg holder for øvrig på å rydde hjemmet, har satt på en maskin med oppvask, og når den er ferdig skal jeg tømme og fylle i nytt. Skal ta ned klærne fra snoren, og henge opp nytt. også skal jeg vaske og rydde mer på stuen og kjøkkenet. (ene veggen på kjøkkenet er shina nå! ) Også tenkte jeg å lage eplekake senere, har endel epler jeg trenger å bruke opp før de blir gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. januar 2008 #1550 Del Skrevet 13. januar 2008 Så flink han var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2008 #1551 Del Skrevet 13. januar 2008 Så flink han var!! Syns jeg ser han der han løper rundt med klistremerke på kinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #1552 Del Skrevet 13. januar 2008 Så flink prinsen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 13. januar 2008 #1553 Del Skrevet 13. januar 2008 Og så lenge varte det! Han sto plutselig å lagde noen rare lyder, også sa han at vi måtte skifte bleie, da jeg reagerte med å si at han ikke hadde bleie på seg ble han helt rar, "vi må ta på bleie nå! " Da var det litt bommelom i trusa, heldigvis var det enkelt å greit å skifte, men han ville ha på en bleie en liten stund nå, så får vi heller prøve litt igjen senere. Syns uansett han er flink jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 13. januar 2008 #1554 Del Skrevet 13. januar 2008 Han sa jo fra, og det må da være bedre enn ingenting! Flinke prinsen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 13. januar 2008 #1555 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg fikk med vilje boka Norgesglasset fra bokklubben i forige uke, og nå satt jeg meg ned for å lese! Det er en flott bok, men så kom jeg over en side om sopp. Der står det at man ikke skal spise rå sopp! Overasket som jeg ble måtte jeg google det, og det stemte, rå sopp kan være kreftframkallende.. Der røk mine koselige soppkvelder der jeg spiser rå sopp! Jeg elsker sopp. For øvrig gikk nettopp strømmen her, fleire gonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2008 #1556 Del Skrevet 13. januar 2008 Skal man ikke spise rå sopp? Kreftfremkallende? Da ligger jeg tynt ann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #1557 Del Skrevet 13. januar 2008 Skal man ikke spise rå sopp? Kreftfremkallende? Da ligger jeg tynt ann.... Tror kanskje er verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. januar 2008 #1558 Del Skrevet 13. januar 2008 Det hadde jeg aldri hørt om heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. januar 2008 #1559 Del Skrevet 13. januar 2008 Tror kanskje er verre. PØH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #1560 Del Skrevet 13. januar 2008 PØH! Fornektelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå