Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiste pai til lunsj :sikle: Men det var kanskje ikke varianten med vaniljekrem, frukt og marengslokk dere tenkte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n
MASSE erfaringer....men det kan vi snakke om i bloggen min..

Jeg og... (men det kom kanskje ikke som noen bombe på noen :fnise: )

Ikke som noe kjempesjokk kanskje :fnise:

---

JEg vet heller ikke hva jeg har lyst på til middag i dag.. Kanskje jeg skal spise til håndballkampen senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint om du legger den ut. Gjerne i bloggen min. Aviser kjøper vi aldri nemlig..

Skal gjøre det!

Taco?

Enchiladas?

Jeg hadde jo middag i går, må jeg tenke på det i dag også? :sukk:

Kjedelige greier av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka her middagene vært en fiasko fra mandag av. Så i dag bør jeg legge meg i selen og lage noe virkelig godt. Men hva? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka her middagene vært en fiasko fra mandag av. Så i dag bør jeg legge meg i selen og lage noe virkelig godt. Men hva? :vetikke:

Ta noe dere alle liker, det kan ikke bli fiasko (ikke det at jeg tror det har vært det heller)

Oppskrift er lagt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta noe dere alle liker, det kan ikke bli fiasko (ikke det at jeg tror det har vært det heller)

Oppskrift er lagt ut!

Fant oppskriften :klemmer:

Hva liker alle i dag da? :klø:

Syns denne familien blir vanskeligere og vanskeligere å lage mat til. Den ene er lei ditt, og den andre datt... og sånn fortsetter det i det evinnelige.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanskelig å lage? Jeg synes det er veldig godt, men har aldri prøvd å lage det før.

Niks!

Kjøp ferdig pakke og bland sammen saus, stek kjøtt og sett i ovnen. Hos oss står den høyere på lista enn taco nå!

Fant oppskriften :klemmer:

Hva liker alle i dag da? :klø:

Syns denne familien blir vanskeligere og vanskeligere å lage mat til. Den ene er lei ditt, og den andre datt... og sånn fortsetter det i det evinnelige.. :sukk:

Her tas ikke mange sånne hensyn, sikkert ikke så mye som står på alles ja-liste, bortsett fra pannekaker, pizza og spaghetti og litt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n
Niks!

Kjøp ferdig pakke og bland sammen saus, stek kjøtt og sett i ovnen. Hos oss står den høyere på lista enn taco nå!

Ferdig pakke? Sånn som man får taco-pakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke lage en 1-2-3 som til og med jeg og BN forstår? :sjenert::pls:

:ler:

Ja, vært så snill. Og da må det være veldig tydelig 1-2-3 altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente

Fælt som dere masa om mat her inne da. Er bare innom en kjapp tur, skal løpe videre snart.

Prinsen skal til min far i dag, så da må jeg pakke noen klær til han. Har gjort en hel del her i huset i dag, så er stolt over det!

Senere håper vi på å få til en kinotur meg og tigermannen hvis ikke blir det resturang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig pakke? Sånn som man får taco-pakke?

Stemmer det!

Får ta det på hukommelse.

Stek kjøttdeig. Bland krydderpose, tomatpureposer og vann. Hell halvparten oppi kjøttdeige og tilsett litt av den revne osten. Surres i 5 minutter. Fordeles på lompene. Legges i ildfast form. Resten av saus og revet ost over. Stekes i ca. 10 minutter i ovnen og server!

Fælt som dere masa om mat her inne da. Er bare innom en kjapp tur, skal løpe videre snart.

Prinsen skal til min far i dag, så da må jeg pakke noen klær til han. Har gjort en hel del her i huset i dag, så er stolt over det!

Senere håper vi på å få til en kinotur meg og tigermannen hvis ikke blir det resturang.

Kos dere i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia

Endte opp med ferdigkjøpte raspeballer i dag. Steker litt bacon og lager kålrabistappe til. Gleder meg... :sikle:

Kos deg i helga Tiger'n! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...