Gjest Joker'n Skrevet 10. januar 2008 #1481 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er jeg egentlig enig med deg i. Når det gjelder sånne ting er det nok lurt å bare ikke gi den dagen han eventuelt ikke klarer det heller enn at han skal miste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. januar 2008 #1482 Del Skrevet 10. januar 2008 Jepp! Det kan jo føre til at han neker enda mer om jeg tar fra han noe, og det ønsker jeg ikke. Tror jeg må gå å lage meg noe mat igjen.. Snart begynner ut i vår hage2 også, tenkte jeg skulle se om det var noe gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. januar 2008 #1483 Del Skrevet 10. januar 2008 Synes det høres fornuftig ut jeg, Tiger. Han klarer det nok, prinsen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. januar 2008 #1484 Del Skrevet 10. januar 2008 Det blei tomatsuppe på meg idag. Heimalaga, med masse friske ingredienser (sett bort ifra at tomatane var på boks) og med fullkornspasta og masse persille oppå! Åh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. januar 2008 #1485 Del Skrevet 10. januar 2008 Det hørtes godt ut!! Har bare laget pose-tomatsuppe før jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. januar 2008 #1486 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg også! Men jeg fant en oppskrift jeg tenkte kunne være lett, og jeg hadde alle ingrediensene + et glass med tomat/pizzasaus som jeg måtte bruke opp. Fikk akkurat skryt fra tigermannen, han sa det var mye bedre enn posesuppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. januar 2008 #1487 Del Skrevet 10. januar 2008 Kanskje jeg skal teste det en gang også? Har du oppskrift du har lyst til å dele en dag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. januar 2008 #1488 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan legge den ut med en gang jeg. Den var jo så lett.. 1 løk 1 fedd hvitløk 1-2 ss hvetemel 1liter buljong hakkede tomater krydder etter ønske, basilikum er anbefalt En desj melk Hakk opp løk og kvitløk og stek det gyllent i litt olje/smør, ha på hvetemel og la det bli en liten "grøt" hell over tomater, buljong og krydder (her hadde jeg også i makaroni) la det koke i fem minutter og ha i litt melk. tada, ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. januar 2008 #1489 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei.. Da går jeg å legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. januar 2008 #1490 Del Skrevet 10. januar 2008 Takk! Skal prøves en dag jeg er inspirert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. januar 2008 #1491 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå har jeg og prinsen snakket litt om babyen, og lest en bok. jeg vet det er tidlig, men vi følte vi måtte si det framfor å si at mamma var syk. Han tok det veldig fint, og spurte masse om hvordan babyen var, ol. Da vi så et bilde av en baby som fikk pupp begynte han å si at han også skulle ha melk av meg, og jeg kunne fint fortelle at mamma ikke hadde melk i puppene enda. Åhjoda, det hadde jeg, så knep han på puppen (det som er synlig over bhen, vil nesten kalle det brystet,) og sa "mamma se då, her er masse melk! " Så god han er! Må vel fortelle det til resten av familien også da, ikke regn med at han holder tett! Jepp! Det kan jo føre til at han neker enda mer om jeg tar fra han noe, og det ønsker jeg ikke. Tror jeg må gå å lage meg noe mat igjen.. Snart begynner ut i vår hage2 også, tenkte jeg skulle se om det var noe gøy.. Når det gjelder potte/dotrening vil jeg foreslå at dere lager et par rutiner som skal følges slik at han får noen klistremerker. Mine små tips er alltid på do/potte når han står opp har spist skal ut/i barnehagen skal legge seg Det har fungerte greit med mine, ihvertfall! Synes ikke Ut i vår hage 2 var så veldig morsom, sovnet visst fra det hele . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 #1492 Del Skrevet 11. januar 2008 Noen som har meninger eller erfaringer om dette? MASSE erfaringer....men det kan vi snakke om i bloggen min.. Det hørtes godt ut!! Har bare laget pose-tomatsuppe før jeg. Jeg og... (men det kom kanskje ikke som noen bombe på noen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 11. januar 2008 #1493 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan legge den ut med en gang jeg. Den var jo så lett.. 1 løk 1 fedd hvitløk 1-2 ss hvetemel 1liter buljong hakkede tomater krydder etter ønske, basilikum er anbefalt En desj melk Hakk opp løk og kvitløk og stek det gyllent i litt olje/smør, ha på hvetemel og la det bli en liten "grøt" hell over tomater, buljong og krydder (her hadde jeg også i makaroni) la det koke i fem minutter og ha i litt melk. tada, ferdig! Hørtes god ut den ja! Kan du ikke legge oppskriften i bloggen til Annie? Mye lettere å finne igjen den der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 11. januar 2008 #1494 Del Skrevet 11. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. januar 2008 #1495 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan legge den ut med en gang jeg. Den var jo så lett.. 1 løk 1 fedd hvitløk 1-2 ss hvetemel 1liter buljong hakkede tomater krydder etter ønske, basilikum er anbefalt En desj melk Hakk opp løk og kvitløk og stek det gyllent i litt olje/smør, ha på hvetemel og la det bli en liten "grøt" hell over tomater, buljong og krydder (her hadde jeg også i makaroni) la det koke i fem minutter og ha i litt melk. tada, ferdig! Lurer på om den hadde falt i smak her jeg... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. januar 2008 #1496 Del Skrevet 11. januar 2008 Lurer på om den hadde falt i smak her jeg... :klø: Bare en måte å finne ut det på - prøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. januar 2008 #1497 Del Skrevet 11. januar 2008 Sant nok.. Fikk lyst på pai i dag jeg også, men trenger en GOD oppskrift. Og ikke minst enkel, siden jeg aldri har laget det før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. januar 2008 #1498 Del Skrevet 11. januar 2008 Sant nok.. Fikk lyst på pai i dag jeg også, men trenger en GOD oppskrift. Og ikke minst enkel, siden jeg aldri har laget det før... Jeg har kjøpt paibunn i pose, skal bare blandes med vann. Resten ser veldig greit ut - oppskriften sto i VG for i går. Har du den eller skal jeg legge den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. januar 2008 #1499 Del Skrevet 11. januar 2008 Fint om du legger den ut. Gjerne i bloggen min. Aviser kjøper vi aldri nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 11. januar 2008 #1500 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har ikke lyst på pai i dag. Vet rett og slett ikke hva jeg har lyst på. Har liksom ikke fått tilbake matlysten helt enda. Er ikke noe som frister akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå