Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere skravler nemlig så FÆLT... :skratte: Ække mulig å følge med jo.

Stiller meg helt uforstående til påstanden.

*skjønner ikke*

Har ikke hatt noen problemer med å holde følge i dag jeg... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

I dag ja, men når det er snakk om flere dager. Da sliter jeg. :ler:

Ja, eneste muligheten er å være her hver dag...hele tiden... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Skjønner det. Kan ikke være borte 1 time en gang, så raser dere avgårde. SKRAVLEBØTTER

Akkurat det er veldig riktig!

Det gikk ikke så bra hos tannlegen. Prinsen hylte og skreik!!! Men tannlegen var flink, og holdt roen. Hun fikk tilslutt gjort det hun skulle, og prinsen fikk belønning av meg, vi hadde nemlig gått i lekebutikken før vi gikk til tannlegen fordi vi hadde litt ekstra tid, og da fikk han velge ut en leke som han ville ha.

Jeg har også fått bestilt time til første svangerskapskontroll i dag. Følte meg litt dum da jeg gikk inn å spurte legesekretæren om det var der jeg hørte til, men det var helt riktig, bare at legen min var i permisjon.. Så da fikk jeg time hos en mann som virket overarbeidet fra før av, jeg fikk aller første ledige time, altså 28. januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig serie det også, men så lenge mannen ikke vil se den bruker jeg ikke lørdagskvelden på den. (Hm, kanskje jeg skal sette den på fast opptak også, og se når han ikke er hjemme :vetikke: )

Hadde aldri sett en episode før jeg traff mannen, så dette er "hans" serie :)

*skjønner ikke*

Har ikke hatt noen problemer med å holde følge i dag jeg... :klø:

Det har jeg etter å ha vært utenfor huset noen timer på formiddagen!

Ja, eneste muligheten er å være her hver dag...hele tiden... :fnise:

Det begynner å gå opp for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia

Har kuttet ut de fleste seriene på tv jeg. Hadde en periode med altfor mye tv. Har gått over mer og mer til radioen. Mye lettere å kombinere med KG også. For man kan ikke være lenge borte herfra hvis man skal henge sånn noenlunde med... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Nå har jeg og prinsen snakket litt om babyen, og lest en bok. jeg vet det er tidlig, men vi følte vi måtte si det framfor å si at mamma var syk.

Han tok det veldig fint, og spurte masse om hvordan babyen var, ol. Da vi så et bilde av en baby som fikk pupp begynte han å si at han også skulle ha melk av meg, og jeg kunne fint fortelle at mamma ikke hadde melk i puppene enda. Åhjoda, det hadde jeg, så knep han på puppen (det som er synlig over bhen, vil nesten kalle det brystet,) og sa "mamma se då, her er masse melk! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente
Hvordan går det forresten med prinsen og bleiene? Går det greit å slutte med de?

Det går desverre ikke helt bra. Han nekter å gå på do, eller potte.

Nå i helgen skal han til min far en liten tur slik at jeg og tigermannen kan få en liten pause for oss selv, så jeg tenkte at på mandag begynner vi med belønningssystem. Må gå i butikkene å se om jeg finner noen bilklistremerker eller noe sånt. Også får han en ting/opplevelse når han har klart det i f.eks en uke, eller fått x antall klistremerker.. Noen som har meninger eller erfaringer om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Det hørtes kjempebra ut, synes jeg! At han får en "liten" belønning hver gang han klarer det og har et endelig mål å jobbe mot. Men blir det da sånn at han mister et klistremerke hvis han ikke gjør det en dag? Eller hva har du tenkt rundt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg tror ikke han skal miste klistremerke, for da blir det på en måte straff for f.eks ikke å klare å si ifra i tide, og det syns jeg ikke er rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...