Skravla Skrevet 8. januar 2008 #1421 Del Skrevet 8. januar 2008 Funker hos meg... men jeg tror også at det er en bug i blogg-systemet. Er ei annen som sliter med bloggen i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. januar 2008 #1422 Del Skrevet 8. januar 2008 *går ut på leting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. januar 2008 #1423 Del Skrevet 8. januar 2008 Svigermor av alle.. Tigermannen skal bli storebror igjen.. Jeg har prøvd å spørre han om det, men det virker ikke som om han vil snakke om det. I det han hørte det ble han likblek.... Ikke så rart kanskje.. Takk for tilgang til bloggen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. januar 2008 #1424 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg bare elsker frustrerte fruer!! Har lyst på puppene til edie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 9. januar 2008 #1425 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har prøvd å spørre han om det, men det virker ikke som om han vil snakke om det. I det han hørte det ble han likblek.... Det er kanskje ikke så rart... Tar å ordner til en liten blogg jeg... :juhu: Jeg fant, jeg fant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. januar 2008 #1426 Del Skrevet 9. januar 2008 Svigermor av alle.. Tigermannen skal bli storebror igjen.. Jeg Jeg har ikke vært dum med noen. Synes bare du var litt kjapp med å stille nysgjerrigheten til Joker'n. Hun kunne skrevet masse maseinnlegg her og kommet til 10000 før midnatt. Tar å ordner til en liten blogg jeg... Må sjekke etterpå ...... God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. januar 2008 #1427 Del Skrevet 9. januar 2008 Takk for bloggtilgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 #1428 Del Skrevet 9. januar 2008 Svigermor av alle.. Tigermannen skal bli storebror igjen.. Oj, det var litt av et sjokk kan jeg tenke meg...Skjønner at det ikke er så lett å snakke om for din kjære. Tar å ordner til en liten blogg jeg... *drar ut på leting* Jeg bare elsker frustrerte fruer!! Har lyst på puppene til edie! Har lyst på kroppen til Gabrielle, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. januar 2008 #1429 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg bare elsker frustrerte fruer!! Har lyst på puppene til edie! Vil ha resten av kroppen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 9. januar 2008 #1430 Del Skrevet 9. januar 2008 Har lyst på kroppen til Gabrielle, jeg... Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. januar 2008 #1431 Del Skrevet 9. januar 2008 Det høres unektelig litt spesielt ut å skulle gå gravid sammen med svigermor... Skjønner godt at mannen synes det er litt rart, vet ikke hva jeg hadde sagt hvis mamma, som er nybakt bestemor, kom og sa hun skulle ha barn (bortsett fra å le rått og tro det var en spøk...). Men det kan jo være hyggelig for ungene å ha jevngamle slektninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. januar 2008 #1432 Del Skrevet 9. januar 2008 God morgen jenter! Joda, jeg har nettopp stått opp. Sovna på sofaen etter å ha sendt tigermannen og prinsen i barnehagen, og sov helt til 12. 5 over 12 kom tigermannen og broren hjem i lunchen. Det blir helt sikkert kjempekjekt for lille spire å få noen jevngamle, men jeg hadde i det minste trodd det hadde vært tanta som skulle få en liten en samtidig som meg. jaja.. Jeg har ikke lyst på kroppen til gabrielle eller edie, jeg er godt fornøyd med den kroppen jeg har jeg. Hvertfall nå når magen vokser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 9. januar 2008 #1433 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ikke lyst på kroppen til gabrielle eller edie, jeg er godt fornøyd med den kroppen jeg har jeg. Hvertfall nå når magen vokser. Det likte jeg velig godt å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. januar 2008 #1434 Del Skrevet 9. januar 2008 Oj, det var litt av et sjokk kan jeg tenke meg...Skjønner at det ikke er så lett å snakke om for din kjære. *drar ut på leting* Har lyst på kroppen til Gabrielle, jeg... Vet ikke hvem Gabrielle er en gang jeg, men kroppen din er det alvorlig talt ikke noe å utsette på, BN Gravide kropper og særlig mager er flotte, Tigern, nyt det som ligger foran deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. januar 2008 #1435 Del Skrevet 9. januar 2008 OJ!!! Oj oj!!! Dagens episode av californication er det værste jeg noengang har sett på norsk tv! Og snart begynner keno, jeg er klar for å vinne i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. januar 2008 #1436 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva var ille med den? (følger ikke med på serien, men er nysgjerrig allikevel... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. januar 2008 #1437 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Svigermor av alle.. Tigermannen skal bli storebror igjen.. OI, jeg skjønner at det kanskje kom som et sjokk ja! Må være rart for mannen, men det blir vel annerledes når dere blir vant til tanken. OJ!!! Oj oj!!! Dagens episode av californication er det værste jeg noengang har sett på norsk tv! Og snart begynner keno, jeg er klar for å vinne i dag.. Vi gikk glipp av Californication fordi Noen så på fotballkamp! Den serien er litt herlig altså.. Vet du om den går i reprise? Ser om jeg kan finn blogg jeg også da.. Endret 9. januar 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. januar 2008 #1438 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva var ille med den? (følger ikke med på serien, men er nysgjerrig allikevel... ) Egentlig egner det seg ikke på KG! Men la gå.. To par, ene skilt og kona har funnet seg en ny, andre har pause. Begge mannfolka ute på byn og finner en dame, hun vil ha trekant. Begge damene ute på byn, finner ut at de skal gå hjem til mennene sine, finner dem i en ikke fin situasjon....... OI, jeg skjønner at det kanskje kom som et sjokk ja! Må være rart for mannen, men det blir vel annerledes når dere blir vant til tanken. Vi gikk glipp av Californication fordi Noen så på fotballkamp! Den serien er litt herlig altså.. Vet du om den går i reprise? Ser om jeg kan finn blogg jeg også da.. Den serien er litt, tja hva skal jeg si...frekk.. Har ikke peiling om den går i reprise, kan tenke meg om natten lørdag eller søndag, men har aldri sett det. Nå kan loffen finne blogg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. januar 2008 #1439 Del Skrevet 9. januar 2008 Takk for det Tigerjente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. januar 2008 #1440 Del Skrevet 9. januar 2008 JEg så første episode av serien, men den fenget ikke meg. I grunn greit å ikke ha mer å følge med på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå