Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Esj, skal på jobb igjen i dag. Har utrolig lyst til å si at jeg er syk, for jeg er helt utslitt etter å ha tatt vaktene til hun andre som var "syk", som var ute med venninner når jeg ringte henne.. Trodde liksom hun viste at jeg var gravid og sliten.. men men.

Inn i dusjen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!

Det ble styr på årets siste dag, men det ble en rolig kveld. Min mor missforsto meg og trodde jeg var på jobb her ute, og jeg hadde selvsagt med meg nøkkelen på jobb. Så da ble det litt fram og tilbake, og alt for liten tid til å koke pinnekjøtt (så det blir middagen i dag, satser på at jeg klarer å lage kålrotstapp!) I stedet kjøpte vi ferdig lammelår, som var nydelig deilig. Prinsen ville ikke gå julebukk, så da reiste tigermannen en stund etter middag. Mine to brødre reiste også innover til byn, slik at det bare var meg, min mor og prinsen igjen hjemme. Min mor var dårlig, så det ble nyttårsfeiring på sofaen forann tvn for vår del. Jeg var jo så trøtt og sliten, og liker ikke rakettene uanset.

Men, RObbie Williams var en fin start på det nye året :lur:

I dag har vi ryddet litt, og slappet av. Her er nydelig sol, men prinsen vil ikke ut, tenker jeg kanskje lokker han litt med sjokolade, er noen fine plasser å gå på tur her, oppdagelsestur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år Tigerjente!! OG gratulerer masse med graviditet og ny pc. Er treig av meg, men oppdaget det til slutt. Den beste venninna jeg har, har bursdag 2.september, når du har termin, så dette blir min tippedato. Jeg gikk 18 dager over med min 1., og neste fødte jeg på termin, så jeg gambler på at det skjer med deg og. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Godt nyttår til dere også!

Satser egentlig på at vi alle må oppdatere tippedagene våre når jeg har vært hos legen. Jeg håper mer på at jeg er lengre på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Tippeliste:

August:

26. Begonia

27. Dallandra

28. Impala

September:

1. Annie

2. Malle

Foreløbig mens termin 2.september.08

Men, er det gutt eller jente da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er da som har guttunge som liker å vaske, det er jo kjekt å ha :) Gullgutten min liker bare å rote han :ler:

Utrolig koselig å se tilbake på bilder og videoer fra småtrollene da de var små...! Tenk at du snart har enda en gutt eller jente! :hoppe: Vil dere vite kjønnet på forhånd?

Også vil jeg ønske deg et riktig godt nytt år!!! Håper det bringer med seg masse lykke og glede og litt mer avslappende jobbhverdag for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Så heldig du er da som har guttunge som liker å vaske, det er jo kjekt å ha :) Gullgutten min liker bare å rote han :ler:

Utrolig koselig å se tilbake på bilder og videoer fra småtrollene da de var små...! Tenk at du snart har enda en gutt eller jente! :hoppe: Vil dere vite kjønnet på forhånd?

Også vil jeg ønske deg et riktig godt nytt år!!! Håper det bringer med seg masse lykke og glede og litt mer avslappende jobbhverdag for deg :klemmer:

Hvis prinsen får en sprayflaske med vann og en klut så vasker han alt han kommer over. Men han er også utrolig flink til å rote.

Det blir allerede nå roligere jobbhverdag, skal bare på jobb i morgen og på fredag denne uken, jo kaskje lørdag også men det blir rolig tidligvakt.

Jeg har ikke lyst til å vite kjønnet, føler det blir mer spesielt når man ikke vet det, da får man liksom den bekreftelsen på at barnet er friskt, og hei han har en tissemann :fnise: Jeg viste ikke hvilket kjønn prinsen var, og da han ble født brydde jeg meg ikke det spor engang, han var så blå, med navlestrengen 2ganger rundt halsen, da de hadde fått han til å puste spurte sykepleieren om jeg så hva det ble :skratte:

Men, jeg tror tigermannen har lyst til å vite det, så vi må diskutere det litt.

Nå går bussen min om 7timer, men jeg er ikke det spor trøtt. Vurderer å lage en kopp kakao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tippeliste:

August:

26. Begonia

27. Dallandra

28. Impala

September:

1. Annie

2. Malle

Foreløbig mens termin 2.september.08

Men, er det gutt eller jente da?

Det blir såklart en jente 1 september :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...