Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Jeg elsker den rett og slett! Det eneste som var gale med den var at det ikke var scroll på den, men etter å ha testet litt er det jo faktisk det, både opp/ned og bortover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Det er en LG. Har aldri hatt LG produkt før, men er imponert! Jeg fikk ikke like stor hardisk som jeg ville ha, men jeg kobler til en ekstern hardisk om jeg klarer å fylle den opp. Tenkte bruke denne som en vanlig stasjonær.

Nå sitter jeg og prinsen å ser oå mikkes jul. Den filmen er så rar! I begynnelsen syns jeg den var kjempe irriterendes, men nå er den bare koselig.

Etterpå skal vi rydde litt her, og planlegge litt framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Legger in denne her siden det er noen som har spurt etter det;)

Dette er produkter som går ut ifra sortemanget på bodyshop, og som kommer på salg:

* Almondoil (mandelolje) kroppsserien - erstattes av moringa

* Oceanus - ny serie etterhvert

* Aromatherapi seriene, ny serie senere,

* Fake it (selvbruning)

* Scent me

* gaver fra julen 2007, juleprodukter, restene fra trendsminken

I løpet av 2008 kommer det også mye gøy inn, og jeg angrer nesten på at jeg skal i permisjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Hei, Tigerjente! :vinke:

Har ikke oppdaget rableboka di før nå :sjenert: Men nå har jeg deg ihvertfall på mine innlegg :Nikke:

Og så må jeg gratulere med graviditeten! Så gøy :)

Flott med TBS-listen din! Tror jeg må innom TBS over nyttår.

Ha en fortsatt fin romjul, og et godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Nå har vi prøvd å rydde litt her. Skal ha middagsbesøk i morgen, men skal på jobb først, så tenkte gjøre alt klart i kveld, tilogmed med duk på bordet.

Meg og prinsen har skurt hele badet, men han ble innmarig grinete, så nå har jeg lagt han allerede, men hører han er våken og kjefter itt på meg.

Når han endelig har sovna skal jeg:

*Støvsuge ferdig gangen

*brette klær, henge opp nye, og sette på ny maskin

*rydde alle lekene bort fra stuen

*støvuge stuen

*overflaterydding i stuen

*få flyttet tigermannen fra spisebordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så mye du får gjort! Helt imponert over at du klarer å få tid til kosetid med prinsen din pluss all den ryddingen :overrasket: Her kan jeg ha noe å lære ser det ut som..........

Rart med de småtrollene noen ganger! Har nå sett hvordan gullguten min har forandret seg etter at han fikk seg lillebror.... kjempespennende for hele familien! Blir nok gøy for lille prinsen din å få en lillebror eller lillesøster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigerjente
Voldsomt så mye du får gjort! Helt imponert over at du klarer å få tid til kosetid med prinsen din pluss all den ryddingen :overrasket: Her kan jeg ha noe å lære ser det ut som..........

Rart med de småtrollene noen ganger! Har nå sett hvordan gullguten min har forandret seg etter at han fikk seg lillebror.... kjempespennende for hele familien! Blir nok gøy for lille prinsen din å få en lillebror eller lillesøster :)

Det er bare til å få de med på ryddingen det! Prinsen elsker å vaske, og å støvsuge, så da er jo den grei. :)

Må jo ha deg på 'mine innlegg'!

:klemmer:

Det må du jo!!! *rister oppgitt på hodet* ;)

Har nettopp sett på bildero og film av prinsen sine første år, blandt annet de første skrittene! Helledussen så jeg grein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...