Skravla Skrevet 25. desember 2007 #1241 Del Skrevet 25. desember 2007 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Gratulerer så masse med en liten tiger på tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. desember 2007 #1242 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Gratulerer så masse med en liten tiger på tanken. Godt sagt, Skravla Høres ut som en kjempekosleigjulefeiring, Tiger'n Endret 26. desember 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. desember 2007 #1243 Del Skrevet 26. desember 2007 Vi gleder oss veldig over det vi også! Men, det blir lenge å vente til september kjenner jeg. Bare 8mnd igjen nå liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. desember 2007 #1244 Del Skrevet 26. desember 2007 Vi gleder oss veldig over det vi også! Men, det blir lenge å vente til september kjenner jeg. Bare 8mnd igjen nå liksom Har dere kunngjort nyheten til familien allerede, eller har dere klart å holde tett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 26. desember 2007 #1245 Del Skrevet 26. desember 2007 Vi gleder oss veldig over det vi også! Men, det blir lenge å vente til september kjenner jeg. Bare 8mnd igjen nå liksom Plutselig har tiden gått mye fortere enn dere tror nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. desember 2007 #1246 Del Skrevet 26. desember 2007 Vi har klart å vente litt. Jeg hadde kjempelyst til å rope det ut på julaften, men siden det er Tigermannen sitt første svangerskap lever vi litt etter hans "regler" nå. Lar han ta det han klarer i sitt tempo. Jeg tviler jeg klarer å holde meg så lenge, har lyst til å rope det ut, og i vår familie har vi mange felles venner, altså mine venninner er også venninner med søstra hans/broren min, så vi må passe oss med hvem vi sier det til. Nå kjenner jeg hormonene rase i kroppen. Jeg er for**nna på tigermannen... hehe, men det er nok noe han må leve med. Prinsen skulle liksom være hos sin far i dag, men vi er hos foreldrene til Tigermannen, der vi har vært siden i går. NÅ sier tigermannnen at han ikke gidder å kjøre meg, og jeg må ta bussen.. Det går søndagsruter, og jeg er ikke hjemme før i 5 tiden, om jeg da skal sende prinsen avgårde blir det alt for sent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 26. desember 2007 #1247 Del Skrevet 26. desember 2007 Å dette er så herlige nyheter!!! Og ettersom noen allerede har nevnt tippeliste så vil jeg bare si fra om at 27. august er MIN tippedato og den har jeg hevd på siden det er bursdagen min. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. desember 2007 #1248 Del Skrevet 26. desember 2007 OK! Foreløbig mens termin 2.september.08 Tippeliste: Dallandra: 27.august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 26. desember 2007 #1249 Del Skrevet 26. desember 2007 Dette må være den tidligste tippelista jeg har vært borti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. desember 2007 #1250 Del Skrevet 26. desember 2007 *prøver å få tiden til å gå fortere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 26. desember 2007 #1251 Del Skrevet 26. desember 2007 Å dette er så herlige nyheter!!! Og ettersom noen allerede har nevnt tippeliste så vil jeg bare si fra om at 27. august er MIN tippedato og den har jeg hevd på siden det er bursdagen min. Så det så. Da hiver jeg meg med jeg også. Jeg tipper 26.august. Det er bursdagen til minstesøster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. desember 2007 #1252 Del Skrevet 26. desember 2007 GRATULERER SÅ MASSE :juhu: For en julegave!! Og min tippedato kommer vel ikke som noe sjokk på noen Det må jo bli datoen som snuppa ble født på, 28. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. desember 2007 #1253 Del Skrevet 26. desember 2007 Tippeliste: Begonia: 26.august Dallandra: 27.august Impala: 28. august Foreløbig mens termin 2.september.08 *Er det nå jeg skal informere om at jeg gikk 12 dager over tiden med prinsen?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 26. desember 2007 #1254 Del Skrevet 26. desember 2007 Tusen takk for gratulasjon Impala. Den kommende pappaen var superherlig når jeg skulle legge meg i natt, da kom han opp til meg og sa natta til meg, også klappet han meg på magen og sa natta til magen også! Det er så fantastisk å ha en mann som bryr seg, eksen var nemlig ikke imponert over at jeg var gravid i det hele tatt, kan ikke huske at han koste med magen min en eneste gang engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. desember 2007 #1255 Del Skrevet 27. desember 2007 Tusen takk for gratulasjon Impala. Den kommende pappaen var superherlig når jeg skulle legge meg i natt, da kom han opp til meg og sa natta til meg, også klappet han meg på magen og sa natta til magen også! Det er så fantastisk å ha en mann som bryr seg, eksen var nemlig ikke imponert over at jeg var gravid i det hele tatt, kan ikke huske at han koste med magen min en eneste gang engang. Så koselig gjort av han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. desember 2007 #1256 Del Skrevet 28. desember 2007 Tusen takk for gratulasjon Impala. Den kommende pappaen var superherlig når jeg skulle legge meg i natt, da kom han opp til meg og sa natta til meg, også klappet han meg på magen og sa natta til magen også! Det er så fantastisk å ha en mann som bryr seg, eksen var nemlig ikke imponert over at jeg var gravid i det hele tatt, kan ikke huske at han koste med magen min en eneste gang engang. Så herlig :rødme: Tippedato fra meg er 1 september. Da har søsteren min bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 28. desember 2007 #1257 Del Skrevet 28. desember 2007 God morgen, og farvell.. Skal jobbe i hele dag, reiser avgårde om en time. prinsen skal være hos min mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. desember 2007 #1258 Del Skrevet 29. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 29. desember 2007 #1259 Del Skrevet 29. desember 2007 Herlighet for en kort og kald melding jeg la inn her i går, var litt stresset. Og det ble en veldig stresset dag i går. Meg og prinsen reiste innover på jobben til halv 9. Mormoren hans skulle hente han mellom halv 9, og halv 10. Så vi rydda litt på jobben. Så sto jeg i butikken, nestemann skulle komme kl 12,slik at jeg kunne få meg noen pauser, for jeg var ferdig 3,og bussen gikk 5 over tre. Jeg skulle videre på neste jobb 4. Men, den som skulle komme, ble syk, og kom akkurat 3, da løp jeg til bussen, for så å bli påminna at det var lørdagsruter, og bussen slettes ikke gikk kl 3. Jeg kom 30 min for sent til den andre jobben, men alt gikk bra. Litt av et styr. Her har jeg helt en hel kopp kaffe i tastaturet mitt, så det virker ikke lengre på knappene til venstre, så jeg må låne tigermannen sin pc, og den er horribel å skrive med, men jeg kommer nok hjem med bærbar i dag tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. desember 2007 #1260 Del Skrevet 29. desember 2007 Heisann! Nå var det lenge siden jeg hadde oppdatert meg her.... Ville egentlig bare innom å se at dere hadde det fint og gi en stooooor romjuls ! Skjønner godt at du ble stresset igår... nesten så jeg kjenner det på meg selv bare av å lese det Får håpe du får litt mer avslappende dager utover og ikke sliter deg helt ut! Kos deg med minstemann i magen og prinsen og mannen og ha en fortsatt fin romjul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå