kamela Skrevet 20. desember 2007 #1201 Del Skrevet 20. desember 2007 Får håpe formen blir bedre utover dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 20. desember 2007 #1202 Del Skrevet 20. desember 2007 Kroppen min innbiller meg hvertfall at jeg er gravid. Magen er blitt stor, puppene større, jeg er kvalm og trøtt. Men alle disse symptomene tilsvarer graviditet litt lengre enn bare en uke Vi får se når det nærmer seg, bare to dager igjen til testen kan være positiv.... Nå har jeg nettopp klippet av meg alt håret!!! Det er hvertfall halvparten så tynt! Dritdeilig! Og, nå skal jeg på jobben. Dere får kose dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 20. desember 2007 #1203 Del Skrevet 20. desember 2007 Så deilig med en skikkelig hårklipp! Det kunne jeg også trengt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 #1204 Del Skrevet 20. desember 2007 Så deilig med en skikkelig hårklipp! Det kunne jeg også trengt! Uff jeg også, men skal spare litt lengde, så da er det vel litt teit å klippe seg helt kort nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 20. desember 2007 #1205 Del Skrevet 20. desember 2007 bare to dager igjen til testen kan være positiv.... Biter negler, og venter spent på resultatet av testen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 20. desember 2007 #1206 Del Skrevet 20. desember 2007 *krysser fingre for positivt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. desember 2007 #1207 Del Skrevet 20. desember 2007 Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 20. desember 2007 #1208 Del Skrevet 20. desember 2007 *følger med* Gidder iallfall ikke jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 20. desember 2007 #1209 Del Skrevet 20. desember 2007 Oj Oj Oj.... Hun jeg jobbet med i dag fikk meg til å ta en test. (det var vel litt mix av hun, meg og babyer over alt som fikk meg til å gjøre det. ) og...... Det var det svakeste krysset jeg noen gang har sett, og som sikkert noen gang kommer til å komme, gravid-streken var megasvak, men......den er der................................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 20. desember 2007 #1210 Del Skrevet 20. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. desember 2007 #1211 Del Skrevet 20. desember 2007 Oj Oj Oj.... Hun jeg jobbet med i dag fikk meg til å ta en test. (det var vel litt mix av hun, meg og babyer over alt som fikk meg til å gjøre det. ) og...... Det var det svakeste krysset jeg noen gang har sett, og som sikkert noen gang kommer til å komme, gravid-streken var megasvak, men......den er der................................. :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Så får vi bare håpe det er der om noen dager også... *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. desember 2007 #1212 Del Skrevet 21. desember 2007 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. desember 2007 #1213 Del Skrevet 21. desember 2007 Så deilig med en skikkelig hårklipp! Det kunne jeg også trengt! Jeg tok en kjapp selvklipp i går morges, det blir med det før jul! Uff jeg også, men skal spare litt lengde, så da er det vel litt teit å klippe seg helt kort nå Har ikke du akkurat klippet deg da? Så flott, Tigern, har dere laget deres egen julepresang :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. desember 2007 #1214 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Oj Oj Oj.... Hun jeg jobbet med i dag fikk meg til å ta en test. (det var vel litt mix av hun, meg og babyer over alt som fikk meg til å gjøre det. ) og...... Det var det svakeste krysset jeg noen gang har sett, og som sikkert noen gang kommer til å komme, gravid-streken var megasvak, men......den er der................................. :juhu: :juhu: :juhu: :klemmer: Jeg tok en kjapp selvklipp i går morges, det blir med det før jul! Har ikke du akkurat klippet deg da? Akkurat og akkurat...30. august var forrige gang... Endret 21. desember 2007 av Brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. desember 2007 #1215 Del Skrevet 21. desember 2007 Vi holder på å dø her! Vi lever på hver vår lille sky begge to, føler ikke at vi er her engang. Dette er megarart...Vi har kanskje klart å få det til så kjapt! Jeg tenkte å ta en test tidlig lille julaften. Nå må jeg gjøre oss klar, prinsen skal sove hos pappaen sin i natt, for det ble så mye styr med barnevakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. desember 2007 #1216 Del Skrevet 21. desember 2007 Vi holder på å dø her! Vi lever på hver vår lille sky begge to, føler ikke at vi er her engang. Dette er megarart...Vi har kanskje klart å få det til så kjapt! Jeg tenkte å ta en test tidlig lille julaften. Nå må jeg gjøre oss klar, prinsen skal sove hos pappaen sin i natt, for det ble så mye styr med barnevakten. FOR en julegave dere fikk i år :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. desember 2007 #1217 Del Skrevet 21. desember 2007 Vi holder på å dø her! Vi lever på hver vår lille sky begge to, føler ikke at vi er her engang. Dette er megarart...Vi har kanskje klart å få det til så kjapt! Jeg tenkte å ta en test tidlig lille julaften. Nå må jeg gjøre oss klar, prinsen skal sove hos pappaen sin i natt, for det ble så mye styr med barnevakten. Så spennende for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. desember 2007 #1218 Del Skrevet 21. desember 2007 Vi holder på å dø her! Vi lever på hver vår lille sky begge to, føler ikke at vi er her engang. Dette er megarart...Vi har kanskje klart å få det til så kjapt! Jeg tenkte å ta en test tidlig lille julaften. Nå må jeg gjøre oss klar, prinsen skal sove hos pappaen sin i natt, for det ble så mye styr med barnevakten. Går det ann å få en bedre julegave?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. desember 2007 #1219 Del Skrevet 21. desember 2007 Nei, det går ikke ann å få en bedre julegave i det hele tatt!! Jeg gru-gleder meg veldig. I dag tidlig var vi innom på jobben, og jeg fikk julegave fra jobben, nydelig smykke med øredobber til og sminke! PÅ kortet sto det fint og hendig at jeg ikke fikk rødvin, fordi sjefen håpet at ønsket mitt kom til å gå i oppfyllelse. Akkurat da tenkte jeg at hun skulle bare vist.. Prinsen ville også leke med en ting han var fast bestemt på at var en leke, sto å peka lenge og spurte om jeg kunne ta leken til han. Men jeg skjønte jo ikke hva som var leke under disken vår... Tilslutt viste det seg at det var prisemaskinen vår I kveld er jeg hjemme alene.. Deilig å spise julekaker og kose meg. Prinsen kommer hjem litt senere også, pga mye rot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 21. desember 2007 #1220 Del Skrevet 21. desember 2007 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå