Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

:fnise: Tigern sover ikke!

Tigern rydder til jul!

Men, når sant skal sies er jeg utrolig trøtt hele tiden.

3 dager til test kan være positiv, og jeg er inbilt gravid :fnise:

tar det ikke så hardt om vi ikke klarer det, vi har hvertfall prøvd.

I går fikk jeg lov til å jobbe overtid, å få betalt for det. Prøblemet da er bare at jeg må gå så langt - rundt hele senteret, fordi de stenger alle dørene med alarm. Men, jeg overlevde og jeg likte meg på jobb, holdt dørene åpen ti min ekstra, og orket ikke å stresse kundene med å få de ferdig.

Kom akkurat på i sta at jeg hadde lest noen steder at prinsen skulle ha avslutning i barnehagen en av dagene, men husket ikke hvilken. Når jeg sjekket nå nettopp, så jeg at det var forige fredag. Da var prinsen syk.

Nå har jeg nettopp byttet strømleverandør også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Takk for :kaffekopp: multi!!!

*hissig på legekontoret*

Legen har ikke noe ledig før etter nyttår. Hvor lang tid vil det ta å bytte fastlege da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Jeg bytta likesågodt fastlege nå, så slipper jeg å reise land og strand for å få kommet meg til - forhåprntligvis er det ikke så kaos med folk her heller.

Endringen er gyldig fra 1.1.08

Jeg er ikke akutt syk. UVI`en har gitt seg, jeg har nok drukket den bort med tranebærjuice og kamillete. Men, det jeg vil til legen for er den ekle fett-klumpen min, som vokser, og har begynt å gjøre vondt!

Husker ikke om jeg har fortalt om den før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

:fnise: Det er vist skummelt for andre.

Har hatt en liten - usynlig fettklump på nesen i mange år.. Husker jeg hadde den i 2002 på skolen, og da skulle vi presse den ut gjennom en pore (var hudpleielæreren min som skulle prøve) og det gikk ikke.

Nå derrimot har den vokst seg stor og stygg. Jeg var til legen tidligere i år, og prøvde å skjære den vekk (i mars) men, han klarte ikke å få den ut, og jeg ble henvist til kirurg. Der var det ikke mindre enn to års ventetid. I de siste månedene har den vokst enda mer, og kunder/venner kommenterer det. Får daglige spørsmål om jeg har knukket nesen. Om jeg kommer borti den blir jeg svimmel og kvalm. Og jeg velger å tro at det er den som har skylden i at jeg blir sliten i øynene etter noen timer - slik jeg er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

tenkte å stikke innom til legen å legge på litt om at det er vondt! Klarer ikke å ha den der mer. Men, det hjelper liksom ikke så mye når legen min ikke har ledig før etter nyttår. Tenkte å ordne det slik at jeg kan få en time når jeg skal på jobb her ute uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Har fått ordna til meg en "midtvakt" i stedet for en stengevakt i dag. Er ferdig sånn at bussen går hjem akkurat da, og jeg får flere timer.. Men, det betyr også at jeg snart må dra, selv om jeg allerhelst har lyst til å legge meg igjen.

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...