Gjest Tigerjente Skrevet 10. desember 2007 #1101 Del Skrevet 10. desember 2007 Åh, det letter mitt hjerte! Jeg trodde jeg hadde gjort noe gale jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. desember 2007 #1102 Del Skrevet 10. desember 2007 Neida, bare dumme KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 10. desember 2007 #1103 Del Skrevet 10. desember 2007 Ble ikke kastet ut jeg. Ble derimot nektet adgang. Måtte virkelig slite for å komme meg inn i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. desember 2007 #1104 Del Skrevet 10. desember 2007 Kanskje vi skravler for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. desember 2007 #1105 Del Skrevet 10. desember 2007 Neida.. Ikke vi! Det er Dallandra som skravler for mye;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. desember 2007 #1106 Del Skrevet 10. desember 2007 Selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2007 #1107 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er i hvertfall IKKE meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. desember 2007 #1108 Del Skrevet 11. desember 2007 Det er i hvertfall IKKE meg!! Neida. Ikke i det hele tatt. Jeg skjønte ikke hvem som hadde vært tidligere på enn meg i dag. Klokken var jo bare halv 8. Så på hvem som hadde lagt inn sist innlegg - ANNIE!! Det er ikke mulig, tenkte jeg for meg selv. så så jeg på tidspunkt, og jeg hadde helt rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. desember 2007 #1109 Del Skrevet 11. desember 2007 Neida. Ikke i det hele tatt. Jeg skjønte ikke hvem som hadde vært tidligere på enn meg i dag. Klokken var jo bare halv 8. Så på hvem som hadde lagt inn sist innlegg - ANNIE!! Det er ikke mulig, tenkte jeg for meg selv. så så jeg på tidspunkt, og jeg hadde helt rett Synd jeg ikke rakk innom før deg, har vært på jobb siden klokka 7! Er det jobbedag i dag eller fri og juleforberedelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. desember 2007 #1110 Del Skrevet 11. desember 2007 Synd jeg ikke rakk innom før deg, har vært på jobb siden klokka 7! Er det jobbedag i dag eller fri og juleforberedelser? Har sett at du har vært forann meg noen hakk i dag tidlig ja Hvordan klarer du å gå på jobb så tidlig? Hvordan gjennomfører du det i praksis med poden, han skal vel på skole? I dag blir det jobb litt senere. Men jeg kjenner jeg har kjempelyst til å rydde og ordne litt mer til jul nå, så det blir sikkert litt sulling rundt. Først er det Så må jeg tenke over hva som trengs her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. desember 2007 #1111 Del Skrevet 11. desember 2007 Neida. Ikke i det hele tatt. Jeg skjønte ikke hvem som hadde vært tidligere på enn meg i dag. Klokken var jo bare halv 8. Så på hvem som hadde lagt inn sist innlegg - ANNIE!! Det er ikke mulig, tenkte jeg for meg selv. så så jeg på tidspunkt, og jeg hadde helt rett Det er sjelden jeg er først her ja... God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. desember 2007 #1112 Del Skrevet 11. desember 2007 God morgen Annie! Ehhm... Jeg blir stadig like bekymret for kattene mine. Nå har jeg sluppet dem ut alene igjen, 2 gangen de er ute lenge. Også ser jeg ut vinduet. Da sitter den ene katten oppe i ett tre! Det er sikkert tre fire meter ned. Liker den å sitte der? Jeg har litt panikken på at den ikke får seg ned. Har jo sett brannmann sam *dum og uerfaren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. desember 2007 #1113 Del Skrevet 11. desember 2007 Den kommer seg ned igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. desember 2007 #1114 Del Skrevet 11. desember 2007 Ah! Takk Annie! Jeg har jo så dårlig samvittighet nå! Det er jo den av de som er minst frampå med klatringen her inne (gardiner og møbler) Men, jeg ser jo også det at de aldri er langt ifra hverandre. Den andre sitter rett nedenfor treet og leker seg. De er så søte atte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. desember 2007 #1115 Del Skrevet 11. desember 2007 De komme som regel ned av seg selv, så ta det med ro . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. desember 2007 #1116 Del Skrevet 11. desember 2007 Katten vår elsker å klatre i alt fra telefonstolper til trær. Inne derimot holder den seg på gulvet heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. desember 2007 #1117 Del Skrevet 11. desember 2007 Vi har en av hver... Den ene er rolig inne, mens den andre klatrer i gardinene, har en gang hengt i gardinstangen, også åpner den døren selv ved å hoppe på døråndtaket!!! Jeg begynte å lure når kattene kom inn igjen hver gang etter bare 5 minutter - hvem var det som slapp dem inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. desember 2007 #1118 Del Skrevet 11. desember 2007 Katten vår elsker å klatre i alt fra telefonstolper til trær. Inne derimot holder den seg på gulvet heldigvis Datteren min hadde katt som var liten jula for 5 år siden - den var i juletreet på nyttårsaften så alle nålene datt av Satt i kaoset og så skyldbetynget ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. desember 2007 #1119 Del Skrevet 11. desember 2007 Tror ikke jeg skal ha noe knuselig på treet i år nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. desember 2007 #1120 Del Skrevet 11. desember 2007 MeN! Nå går jeg å gjør noe småputtel her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå