*Lollipop* Skrevet 4. oktober 2007 #621 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heisann! Tittet en tur innom her for å si takk for at du var så snill og hyggelig Tok anledningen til å lese bittelitt her og... Så jeg så at du også er i gang med lappen og egentlig bare mangler siste slutt du og, samme her. Eller jeg har tatt glattkjøring og langkjøring, men mangler en liten bykjøring som jeg selvfølgelig aldri somler meg til å ta Menmen, det skal ikke alltid være så lett med alt! God bedring til prinsen din! og igjen tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. oktober 2007 #622 Del Skrevet 4. oktober 2007 Får håpe prinsen din snart blir frisk da. God bedring. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. oktober 2007 #623 Del Skrevet 4. oktober 2007 Håper du slapper litt av og koser deg, siden du og Prinsen er hjemme. Er han bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2007 #624 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan er det med Prinsen i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #625 Del Skrevet 5. oktober 2007 Innom og og serverer Står det bra til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. oktober 2007 #626 Del Skrevet 5. oktober 2007 Heisann! Tittet en tur innom her for å si takk for at du var så snill og hyggelig Tok anledningen til å lese bittelitt her og... Så jeg så at du også er i gang med lappen og egentlig bare mangler siste slutt du og, samme her. Eller jeg har tatt glattkjøring og langkjøring, men mangler en liten bykjøring som jeg selvfølgelig aldri somler meg til å ta Menmen, det skal ikke alltid være så lett med alt! God bedring til prinsen din! og igjen tusen takk Hei tassie! man må jo støtte hvis man har mulighet vettu Håper det går bra med deg. Ja, jeg også somler med å ta lappen, men den kommer nok. Akkurat nå leter jeg etter teoriboken, jeg hadde den jo rett før vi flytta Får håpe prinsen din snart blir frisk da. God bedring. Mvh Yvonne Tusen takk! Håper du slapper litt av og koser deg, siden du og Prinsen er hjemme. Er han bedre? Jeg var på jobben en tur i går. Kundekvelden måtte jeg få med meg, men jeg kunne likesågodt ha vært hjemme han virket vist mye friskere i går, i følge tigermannen, og i dag kan jeg ikke kjenne at han er spesiet varm, men jeg får jo ikke måle feberen da Om ikke han hadde vært bedre i dag, hadde jeg reist til legen med han. Mandag har jeg fri, så den dagen skal gå greit å ha "innkjøring" i barnehagen igjen. Evt, at vi reiser på besøk til farmoren hans, det må vi se litt ann. Innom og og serverer Står det bra til? Takk for Det går hvertfall bedre i dag. Nå har jeg nettopp lovet bort at vi skal lage kake i morgen. Så da håper jeg vi klarer det. Skal på jobben om noen timer, og håper tigermannen kommer hjem igjen. Ha en kjempeflott kveld alle sammen! Jeg kommer nok ikke inn her mer i dag, er hjemme 23.30 og vurderer å legge meg da, sånn at jeg kan få en fin morgen i morgen. *sjekke været* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #627 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva skjedde på kundekvelden? Ha en nydelig helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #628 Del Skrevet 5. oktober 2007 God helg til deg også, Tigerjente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 5. oktober 2007 #629 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva skjedde på kundekvelden? Ha en nydelig helg!! Bare at vi var hakket for mange på jobb i forhold til kunder. De kunne sikkert ha klart seg uten meg, men kundene måtte ha venta litt lengre. Da hadde jeg sluppet å reise fra prinsen når han ikke er helt bra. De ringte fra senteret her på øyen og trengte ekstrahjelp i morgen, så da må jeg jobbe noen timer i morgen også. Drar når prinsen sover, og kommer hjem igjen ikke så alt for sent. Så kan jeg stikke innom hobbybutikken på veien, og kjøpe noe gøyt til oss. Men nå er det natta.. vekkerklokken er på kl 6 eller noe sånt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #630 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det var tidlig på en lørdag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. oktober 2007 #631 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det var tidlig på en lørdag.... Ja, akkurat denne lørdagen får jeg ikke det helt til å stemme at bussen bare går 07.30 og 10.30 Ingen av dem stemmer jo med mine tider. jeg skal liksom være i butikken 09.50 ca. Også har jeg ikke nøkkel, så nå må jeg sitte på terminalen å lese.....igjen... Håper dere alle får en fin lørdag! !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. oktober 2007 #632 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dagen gikk fint, til tross for litt trøtthet i starten. Jeg har fått drivhus i dag, og alt er bra og lykkelig nå! Kjæresten er glad i meg, prinsen holder på å bli bedre, jeg får bare mer og mer vakter på jobben, jeg har øl i glasset mitt, og det er poker på tv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. oktober 2007 #633 Del Skrevet 6. oktober 2007 SÅ HERLIG!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. oktober 2007 #634 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei, Tiger'n! Jeg er så dårlig til å lese på mine innlegg. Så jeg har ikke fått med meg at du er tilbake igjen før nå. Men nå er jeg altså oppdatert. Og har to ting jeg vil si deg: - Synes du virker som ei utrolig positiv jente. Andre ville nok ikke gjort noe annet enn å syte å klage over at bussen ikke går når du vil. Det ville nok jeg ha gjort iallefall. Mens det virker som du tar det med et lite smil og heller ser fordelene i det. Og slike positive folk, det liker jeg! - Og så vil jeg gratulerer med giftemål! Noen spesiell grunn til at det ble den datoen eller var det bare at det var 3 år fra da dere avtalte det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 7. oktober 2007 #635 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei, Tiger'n! Jeg er så dårlig til å lese på mine innlegg. Så jeg har ikke fått med meg at du er tilbake igjen før nå. Men nå er jeg altså oppdatert. Og har to ting jeg vil si deg: - Synes du virker som ei utrolig positiv jente. Andre ville nok ikke gjort noe annet enn å syte å klage over at bussen ikke går når du vil. Det ville nok jeg ha gjort iallefall. Mens det virker som du tar det med et lite smil og heller ser fordelene i det. Og slike positive folk, det liker jeg! - Og så vil jeg gratulerer med giftemål! Noen spesiell grunn til at det ble den datoen eller var det bare at det var 3 år fra da dere avtalte det? Jeg prøver i det minste å være positiv til det. Men bare vent... en dag er jeg ikke så blid lengre Giftemålet har vært planlagt lenge, egentlig fra 1.daten Vi har tidligere leta etter dato med 13 i, fordi det er lykketallet til oss begge, men....det finnes jo ingen 13. som lander på en passende dag. Vi har begge lyst på en litt spesiell dato, og da vi så litt framover så vi att 01.10.2010 var på en fredag. Ingen av oss har kjempesterke lyster til å gifte oss i kirken, selv om det selvsagt hadde vært greit med ett ordentlig tradisjonelt kirkebryllup. Men det er ikke noe vi MÅ! Jeg har også lyst på sommerbryllup, så ingenting er helt bestemt, men det er en dato å jobbe mot. kjekt at du er innom! Jeg hadde aldri overlevd uten mine innlegg jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. oktober 2007 #636 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja, akkurat denne lørdagen får jeg ikke det helt til å stemme at bussen bare går 07.30 og 10.30 Ingen av dem stemmer jo med mine tider. jeg skal liksom være i butikken 09.50 ca. Også har jeg ikke nøkkel, så nå må jeg sitte på terminalen å lese.....igjen... Håper dere alle får en fin lørdag! !!!!! Ikke akkurat et godt rutetilbud, det må jeg si! Koste meg masse i Bergen i helga, selv om det ikke ble noen shopping på meg, ble lurt av at noe av butikkene hadde lenge oppe lørdag, og så trodde jeg at det gjaldt alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. oktober 2007 #637 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ikke akkurat et godt rutetilbud, det må jeg si! Koste meg masse i Bergen i helga, selv om det ikke ble noen shopping på meg, ble lurt av at noe av butikkene hadde lenge oppe lørdag, og så trodde jeg at det gjaldt alle. Neida! Rutetilbudet er ikke noe bra her ute. Og jeg har bestemt me for å skrive klagebrev til Tide! Så bra at dere koste dere da! Hvor var dere? Åh, de dumme butikkene våre altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. oktober 2007 #638 Del Skrevet 8. oktober 2007 Satt akkurat og tenkte på at jeg skulle skrive litt her i boka di igjen når jeg leste noe annet her på KG, men så klarte du å komme meg i forkjøpet Jaja! Tusen takk, det går mye bedre nå Det er deilig å sitte hjemme hos mamma i mitt gamle barndomshjem og bare slappe av. Det har nok hjulpet mye.. mye verre om jeg hadde sittet i lille leiligheten min mutters alene. Det høres så koselig ut å ha et lite barn! Hvor gammel er sønnen din? Følger en del med på prøverne her og litt av hvert for jeg begynner å få lyst på selv... må bare få overtalt mannen.. egentlig er 'planen' først om 6-7 år, men føler det blir så lenge å vente.... Ser også at dere går med gifteplaner? Så spennende! Håper du har det fint om dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. oktober 2007 #639 Del Skrevet 8. oktober 2007 Neida! Rutetilbudet er ikke noe bra her ute. Og jeg har bestemt me for å skrive klagebrev til Tide! Så bra at dere koste dere da! Hvor var dere? Åh, de dumme butikkene våre altså!!! Bodde på Bristol, var en tur med Fløybanen, så på fisketorget og hadde en kveldstur på Bryggen. Spiste på Egon på hotellet, det passet oss veldig bra! Blir det egen julebok på deg også i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. oktober 2007 #640 Del Skrevet 8. oktober 2007 Satt akkurat og tenkte på at jeg skulle skrive litt her i boka di igjen når jeg leste noe annet her på KG, men så klarte du å komme meg i forkjøpet Jaja! Tusen takk, det går mye bedre nå Det er deilig å sitte hjemme hos mamma i mitt gamle barndomshjem og bare slappe av. Det har nok hjulpet mye.. mye verre om jeg hadde sittet i lille leiligheten min mutters alene. Det høres så koselig ut å ha et lite barn! Hvor gammel er sønnen din? Følger en del med på prøverne her og litt av hvert for jeg begynner å få lyst på selv... må bare få overtalt mannen.. egentlig er 'planen' først om 6-7 år, men føler det blir så lenge å vente.... Ser også at dere går med gifteplaner? Så spennende! Håper du har det fint om dagene! Det er bra det går bedre! Alltids kjekt å være hjemme hos mamma. Der er det trygt å være Prinsen min blir 3år i desember. Det er utrolig mye styr, men det er også så utrolig givende. Han var ikke planlagt, og jeg har ikke fått gjort det jeg drømte om i livet når jeg var yngre. Men, når jeg ser det ann nå, så syns jeg at livet mitt nå er mye bedre enn det det kunne ha blitt uten han. :rødme: ja, Vi har også lyst til å gifte oss, men det er ikke helt med det første(3år til ca) Så vi er litt forsiktig med det enda. Bodde på Bristol, var en tur med Fløybanen, så på fisketorget og hadde en kveldstur på Bryggen. Spiste på Egon på hotellet, det passet oss veldig bra! Blir det egen julebok på deg også i år? Høres kjempekjekt ut! Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne være turist i egen by Men det blir liksom ikke helt det samme. Får finne en annen by å reise til. Har falt veldig for ebeltoft da :love: Ja, jeg bruker nok juleboken fra i fjor i år også. Syns det blir litt greit å kunne se tilbake også. Tenkte ligge link i signaturen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå