Annie Skrevet 23. august 2007 #441 Del Skrevet 23. august 2007 Kom hit med han du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. august 2007 #442 Del Skrevet 23. august 2007 Kom hit med han du Skulle virkelig ønske jeg kunne det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. august 2007 #443 Del Skrevet 23. august 2007 ÅÅÅhh! Han som er ute å plukker sjødyr på tv2 akkurat nå plukker de på drømmetomten min. Akkurat der vil jeg bo!!!! *drømme seg bort igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 23. august 2007 #444 Del Skrevet 23. august 2007 ÅÅÅhh! Han som er ute å plukker sjødyr på tv2 akkurat nå plukker de på drømmetomten min. Akkurat der vil jeg bo!!!! *drømme seg bort igjen* Det var kjempefint der! Jeg skal bygge hus v/sjøen når jeg blir stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 23. august 2007 #445 Del Skrevet 23. august 2007 Det var kjempefint der! Jeg skal bygge hus v/sjøen når jeg blir stor. Det er helt nydelig der. Men sola er der ikke om morgenen da. Men, så har den dumme kommunen regulert det til strandtomt dvs de vil bygge badestrand på den. Syns de bør ofre litt for å ha Tigerjenten i kommunen jeg. Nå mister de meg, så får de se hvor mye de kommer til å savne meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. august 2007 #446 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Nå har vi vært ute å ryddet siste resten i hagen vår før vi flytter. Nå er alt klart til å bare flyttes inn i en bil og taes med. Så ville prinsen over til naboen men de ville ikke være med han mer så da fant vi ut at vi skulle gå på loftet å rydde litt. Der fant vi Micro machines bil! Og han ble helt i hundre. Så da fikk mammaen tid til litt nett igjen. Godt at han tar hensyn til mammaen sin Jeg sliter litt.. Skal på jobb i morgen og på lørdag. I morgen er det dagvakt og på lørdag er det stengevakt. Og jeg har ingen som kan passe prinsen. Hadde regnet med at faren hans skulle ha han siden vi snakket om det forige helg. Men da jeg ringte han å spurte om han hadde planer om å ha han var jeg vist galen.. *ARGH!* Hvordan har du fått løst dette da? Dagvakt burde vel gå greit i dag, og du må jo bare få hentet han når barnehagen stenger. Klarer du ikke å få til en ryddig samværsordning med faren hans? ÅÅÅhh! Han som er ute å plukker sjødyr på tv2 akkurat nå plukker de på drømmetomten min. Akkurat der vil jeg bo!!!! *drømme seg bort igjen* Det programmet er kjempekoselig! Og jada, det var fint der! Endret 24. august 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 24. august 2007 #447 Del Skrevet 24. august 2007 Hvordan har du fått løst dette da? Dagvakt burde vel gå greit i dag, og du må jo bare få hentet han når barnehagen stenger. Klarer du ikke å få til en ryddig samværsordning med faren hans? Vi har faktisk vært på møte i barnehagen i dag, jeg og faren. Fikk til en ekstraordinær avtale med barnehagen om at hvis ikke jeg fikk noen til å hente han, så kom jeg to minutter for sent. Ellers prøver tigermannen å få til å komme hit innen prinsen skal hentes. Og nei, å få til en ryddig samværsordning med faren går ikke, langt derrifra... :gråte: (om du vil vite mer, så send en PM, så skal jeg forklare hva som har skjedd i dag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 24. august 2007 #448 Del Skrevet 24. august 2007 Oj Oj oj!!!! 1000 innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. august 2007 #449 Del Skrevet 24. august 2007 Grattis med 1000! Har dere prøvd mekling? Kjipt at barnefaren ikke klarer å ha noe ordentlig samvær med gutten sin. Det kommer han til å tape stort på senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. august 2007 #450 Del Skrevet 24. august 2007 Henger med på party :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 24. august 2007 #451 Del Skrevet 24. august 2007 Grattis med 1000! Har dere prøvd mekling? Kjipt at barnefaren ikke klarer å ha noe ordentlig samvær med gutten sin. Det kommer han til å tape stort på senere. Takk! Nei, vi har ikke prøvd mekling. Den mannen er ikke mottakelig for noe som helst, og alt jeg sier er jo for å angripe han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. august 2007 #452 Del Skrevet 24. august 2007 Da tror jeg at jeg ville tatt kontakt med de rette instanser og om ikke annet fått et papir på at han ikke møtte opp til mekling. Om han skulle dukke opp, kan det jo hjelpe at det er utenforstående med på meklingen. Kommer han ikke, så har du hvertfall prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 24. august 2007 #453 Del Skrevet 24. august 2007 Da tror jeg at jeg ville tatt kontakt med de rette instanser og om ikke annet fått et papir på at han ikke møtte opp til mekling. Om han skulle dukke opp, kan det jo hjelpe at det er utenforstående med på meklingen. Kommer han ikke, så har du hvertfall prøvd. Sender deg en PM jeg. Det var igrun en lur ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. august 2007 #454 Del Skrevet 24. august 2007 Takk! Nei, vi har ikke prøvd mekling. Den mannen er ikke mottakelig for noe som helst, og alt jeg sier er jo for å angripe han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. august 2007 #455 Del Skrevet 24. august 2007 Vi har faktisk vært på møte i barnehagen i dag, jeg og faren. Fikk til en ekstraordinær avtale med barnehagen om at hvis ikke jeg fikk noen til å hente han, så kom jeg to minutter for sent. Ellers prøver tigermannen å få til å komme hit innen prinsen skal hentes. Og nei, å få til en ryddig samværsordning med faren går ikke, langt derrifra... :gråte: (om du vil vite mer, så send en PM, så skal jeg forklare hva som har skjedd i dag...) JEg vil gjerne vite, om du vil dele. Kjenner igjen dette med vegring til avtaler med eksen min også ja! Oj Oj oj!!!! 1000 innlegg! GRATULERER!!! :juhu: Takk! Nei, vi har ikke prøvd mekling. Den mannen er ikke mottakelig for noe som helst, og alt jeg sier er jo for å angripe han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 24. august 2007 #456 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg orker ikke være så mye på nett i dag... Bruker tid med min sønn, også skal vi kanskje på IKEA nå. Håper alle som stikker innom her får en fin helg, i det minste MYE bedre enn min, for denne helgen stinker foreløbig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. august 2007 #457 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg orker ikke være så mye på nett i dag... Bruker tid med min sønn, også skal vi kanskje på IKEA nå. Håper alle som stikker innom her får en fin helg, i det minste MYE bedre enn min, for denne helgen stinker foreløbig. Uffda. Håper du får en fin helg etterhvert. :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. august 2007 #458 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg orker ikke være så mye på nett i dag... Bruker tid med min sønn, også skal vi kanskje på IKEA nå. Håper alle som stikker innom her får en fin helg, i det minste MYE bedre enn min, for denne helgen stinker foreløbig. Vil du prate så er jeg tilgjengelig på msn. Skjønner at helgen din stinker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. august 2007 #459 Del Skrevet 24. august 2007 Håper at det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 24. august 2007 #460 Del Skrevet 24. august 2007 Uffda. Håper du får en fin helg etterhvert. :klemmer: Vil du prate så er jeg tilgjengelig på msn. Skjønner at helgen din stinker nå. Håper at det ordner seg. Tusen takk! Jeg kommer meg nok etterhvert. Var godt å få prinsen hjem og kose med han Min mor og bror kommer nå, joda de er sen.. men sånn er det når de kjører halve norge rundt for å komme på besøk til meg.. Svarer de av dere som har sendt meg PM en annen dag, prøver å få det litt på avstand akkurat nå i kveld. Men tusen takk for støtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå