Skravla Skrevet 19. august 2007 #401 Del Skrevet 19. august 2007 Ser koselig ut. *abonnere på bloggen så jeg får se flere bilder.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 20. august 2007 #402 Del Skrevet 20. august 2007 Tusen takk!! Jeg syns også vinduene er kjempefine! *prøver å imponere med innlegg før halv 7* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. august 2007 #403 Del Skrevet 20. august 2007 Tusen takk!! Jeg syns også vinduene er kjempefine! *prøver å imponere med innlegg før halv 7* *er imponert* Jeg sto opp 9.30 jeg og synes det er tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. august 2007 #404 Del Skrevet 20. august 2007 :dåne: Er du alvorlig syk??? Setter frem en sånn i tilfelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. august 2007 #405 Del Skrevet 20. august 2007 Ser på baristakunst på Youtube! Så fasinert, og klar for å drikke ordentlig kaffe på jobb i morgen, for en gangs skyld. Der jeg er ansatt nå har de ingen ordentlige kaffe-muligheter på hele senteret.. Ikke på det jeg jobber endel ekstra på heller for den sags skyld. Åh, caffe mocca med bjørnebær Fikk lyst på caffelatte med honning og hasselnøtt.... Trippel mocca! Er så kjedelig at jeg bare drikker svart kaffe, jeg Spennende nå, Tigerjente, skal inn og titte på huset deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 20. august 2007 #406 Del Skrevet 20. august 2007 :dåne: Er du alvorlig syk??? Setter frem en sånn i tilfelle... Kaffe`en har gått ned på høygir her i dag.. Det var faktisk deilig! Få slappe av litt og kose oss om morgenen i stedet for å stresse for å få oss ut døren. Men jeg sovna i 12tiden da. på sofaen, den så så god ut, og prinsen sin dyne er alltid fristende og minneverdig. Men, så har jeg tross alt gått en tur på en time kl 8 i dag også da! Og nå sitter jeg her og forsker på høns, om vi kanskje skal få oss det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 20. august 2007 #407 Del Skrevet 20. august 2007 Er så kjedelig at jeg bare drikker svart kaffe, jeg Spennende nå, Tigerjente, skal inn og titte på huset deres! Svart kaffe er det jeg drikker mest av, men jeg skal ha en espressomaskin når jeg blir stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. august 2007 #408 Del Skrevet 20. august 2007 Om dåke vil se bilder fra huset mitt, så ligger det foreløbig tre bilder av stuen her; http://tigrat86.blogspot.com/ Så kjempekoselig ut. Morsomt med ting som skiller seg litt ut fra det vanlige, vinduene altså. Tusen takk!! Jeg syns også vinduene er kjempefine! *prøver å imponere med innlegg før halv 7* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 20. august 2007 #409 Del Skrevet 20. august 2007 Så kjempekoselig ut. Morsomt med ting som skiller seg litt ut fra det vanlige, vinduene altså. Hei Skya! Ja, det skiller seg litt ut! Gleder meg til å få inn mine møbler... Det som er der nå er utleiers møbler. Tror sofaen min blir kjempefin attmed vinduet der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. august 2007 #410 Del Skrevet 21. august 2007 Hei Skya! Ja, det skiller seg litt ut! Gleder meg til å få inn mine møbler... Det som er der nå er utleiers møbler. Tror sofaen min blir kjempefin attmed vinduet der Nytt hus er alltid spennende, så koselig ut hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. august 2007 #411 Del Skrevet 21. august 2007 Hadde du ikke lagt deg enda eller? Tja... Joda, hadde det, et par timer før i alle fall. Og jeg ble "tvunget" opp Om dåke vil se bilder fra huset mitt, så ligger det foreløbig tre bilder av stuen her; http://tigrat86.blogspot.com/ *ta en titt* av dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. august 2007 #412 Del Skrevet 21. august 2007 Så utrolig koselig det så ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 21. august 2007 #413 Del Skrevet 21. august 2007 åh, jeg har verdens beste toåring! Her løper han rundt i hus og hage og sier; Ohmy gaaaaaaad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. august 2007 #414 Del Skrevet 21. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. august 2007 #415 Del Skrevet 21. august 2007 åh, jeg har verdens beste toåring! Her løper han rundt i hus og hage og sier; Ohmy gaaaaaaad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. august 2007 #416 Del Skrevet 21. august 2007 åh, jeg har verdens beste toåring! Her løper han rundt i hus og hage og sier; Ohmy gaaaaaaad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 22. august 2007 #417 Del Skrevet 22. august 2007 Regner med at vi tar en tur ut i nye huset i dag. Må finne ting og pakke litt. Helst kortstokk og stearinlys.. Har ikkje tv eller data der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. august 2007 #418 Del Skrevet 22. august 2007 Når skal dere flytte inn dit da? *ohmy gaaaad* ja, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. august 2007 #419 Del Skrevet 22. august 2007 åh, jeg har verdens beste toåring! Her løper han rundt i hus og hage og sier; Ohmy gaaaaaaad! Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. august 2007 #420 Del Skrevet 22. august 2007 åh, jeg har verdens beste toåring! Her løper han rundt i hus og hage og sier; Ohmy gaaaaaaad! Hva slags såpeserier er det dere ser på Regner med at vi tar en tur ut i nye huset i dag. Må finne ting og pakke litt. Helst kortstokk og stearinlys.. Har ikkje tv eller data der Så deilig uten tv og data Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå