Gå til innhold

Tigerjentes rablebok

Gjest Tigerjente

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente

Det var godt med kakao.

Så fikk vi besøk, og da ble jeg sittende i sofaen og skravle.

Nå har jeg sjekka nettet etter billige fly/togbiletter til østlandet. I morgen skal jeg høre om min mor har husrom til meg selv om det er midt i flyttinga hennes, også skal jeg sjekke når jeg får penger om jeg har råd til å reise på tur. Egentlig så har jeg jo ikke det, men jeg trenger en ferie i år også. Den lille turen jeg reiste på hytta ble så alt for kort.

I morgen skal jeg på jobb på ett senter jeg ikke har jobbet på før, så da må jeg høre meg fram i informasjonen hvor butikken ligger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

mhm!!

Trening på morgenen er den beste. Da er lufta lettest og duften fra havet kommer fram. Jeg liker ikke så godt å trene i treningsstudio når jeg har mulighet til å trene i frisk luft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
*imponere med innlegg før kl 08* :lol:

:skratte: Du er flink!

Hva trener du?

Jeg jogger eller går raskt alt etter formen. Det er ikke for treningens skyld, bare for bevegelsen og den friske luften.

Når jeg kommer hjem og jeg ikke er alt for sliten pleier jeg å ta stepp i trappen, armhevninger og sit-ups.

Prøvde en stund pilates, men jeg tror ikke jeg var helt klar for det, så jeg tenkte jeg kunne prøve igjen når vi flytter.. (utsetter alt til vi flytter :skratte: )

I dag ble det ikke trening. Her :regn::regn::regn::regn: Jeg kjøpte den 2.paraplyen jeg har eid i hele mitt liv i går, og i dag begynte jeg å lete etter regntøyet mitt, men fant det ikke.

Er kjempedeilig å bare sløve om morgenen med en kopp te også. Og det er akkurat sånne dager man skulle ønske at man kunne legge seg i sengen igjen for å holde varmen. Men jeg må på jobb... :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Vi hadde en knalldag i går!

Fikk barnevakt og reiste på konsert, som var megagøy!!!

Hadde med en kompis, som skulle sove hos oss.

Vi var også ute i nyehuset, stuen og kjøkkenet er en stor drømm, hagen også. Men badet og ene boden i 2.etasje trekker ned utrolig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*imponere med innlegg før kl 10 også* :sjarmor:

Bod og bad får dere gjøre det beste ut av, pynte litt opp og sånt. Og ikke la det ødelegge for mye av resten av huset som dere tydligvis er veldig fornøyd med! :-D

Ha en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
*imponere med innlegg før kl 10 også* :sjarmor:

Bod og bad får dere gjøre det beste ut av, pynte litt opp og sånt. Og ikke la det ødelegge for mye av resten av huset som dere tydligvis er veldig fornøyd med! :-D

Ha en fin søndag! :klemmer:

:jepp: Vi får prøve oss fram. Grunnen til at badet trekker ned er at veggene ser helt forferdelig ut. Men vi skal høre med utleier om vi kan få male de litt, så blir det bedre. Også har jeg lyst til å pusse opp litt mer, men vi får se det ann senere.

Tenkte ha noen falske blomster på badet, og pynte med "flasker med kosmetikk i", helst hjemmelaget :fnise:

På kjøkkenet vil jeg ha urter og dill dall.. Har sett meg ut en kaffekvern også, i gammel stil. Koster 200kr, og jeg tror den passer veldig bra inn i den stilen jeg ser for meg at hvertfall 1. etasje skal ha..

Men herlighet så vanskelig det er å vite hva jeg skal flytte og hva jeg skal la være her i huset.. Vi skal jo bo i gamlehuset i noen uker til, og hva trenger jeg her/hva trenger jeg der er vanskelig å bestemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:hoho: av dette!

Skal se bilder nå.

Skjønte det, men latteren kom så kjekt rett etter bildene og jeg kunne ikke la være. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...