AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Har mistet papirene fra brevet, og vet ikke hvor jeg har legetime. Er det mulig å finne sånt online eller? Anonymkode: db21b...10e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Skal du på sykehuset? Har du sjekket helsenorge.no? Der kan man se avtaler og finne innkallingen, iallfall for helse nord og helse vest😊 Anonymkode: 59ff5...097
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du på sykehuset? Har du sjekket helsenorge.no? Der kan man se avtaler og finne innkallingen, iallfall for helse nord og helse vest😊 Anonymkode: 59ff5...097 Har prøvd, til og med oppdatert det, men får ikke opp noen av timene jeg har fremover. Anonymkode: db21b...10e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 Vet når alle andre timer er, men den timen jeg tenker på er vist hos en spesialist av et slag, noe med Alzheimer/schisofreni eller noe som kan kartlegge nevrologisk (?). Prøver å finne brevet, men mistenker det er kastet Desperat etter å finne det ut, og har ikke lyst å ringe ditt jeg fikk henvisningen, da personen som henviste meg later som de ikke forstår hva jeg sier (en dårlig psykolog). Legen min ville jeg skulle dra ditt, selv om det gikk dårlig med psykologen. Anonymkode: db21b...10e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #5 Skrevet 26. juli 2018 Husker du når du hadde time? Søk nevrolog Alta (eller byen din) på Google. Ring de som kommer opp og spør om du har time hos dem da Anonymkode: 4dabf...931
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #6 Skrevet 26. juli 2018 Du får kontakte legen som henviste deg og spørre hvor du er henvist. Dernest får du kontakte stedet du er henvist til. Mulig appen pasientsky kan gi deg svar, men det betinger at legene du har vært hos og skal til bruker pasientsky. Møter du ikke til time uten å avbestille så koster det deg mellom 600 og 800 kroner. (Husker ikke nøyaktig). Anonymkode: 8b5ff...788
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #7 Skrevet 26. juli 2018 Vet du ikke om det er til et sykehus eller privatpraktiserende? Anonymkode: 9de07...2f5
Belima Skrevet 26. juli 2018 #8 Skrevet 26. juli 2018 Fastlegen min pleier å vite hvor/når jeg har time. Han får kopi sier han. Sjekk med din!
Slowdive Skrevet 26. juli 2018 #9 Skrevet 26. juli 2018 Henvisende lege/instans får kopi av svarbrevet, så ville ringt psykologen til tross for at vedkommende var dårlig. Hvis du husker hvor timen skal finne sted, så kan du ringe dit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå