AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #1 Skrevet 26. juli 2018 Har noen spørsmål om happn som jeg ikke skjønner. Hva er forskjellen mellom active a few hours ago og active today? Oppdaterer avstanden seg selv om man ikke er aktiv i appen? det kartet som viser hvor man har kryssa hverandre, er det min posisjon eller den andres posisjon som vises? Opplever ofte at krysningspunktet er en gate jeg ikke har gått i kan man ikke angre et hjerte slik som på tinder? Ser at man i meldings/crushlista bare kan blokkere en person eller slette samtalen. Men man kan ikke bare slette matchen og sende personen tilbake i bunken slik som på tinder slik at jeg da også forsvinner fra den andres liste? Har opplevd at folk som ligger i meldings/crushlista mi ikke lenge har chatsymbol (som kommer opp når man har gjensidig match), men at det har gått tilbake til "say hi" - noe som da betyr at vedkommende på et eller annet vis har fjerna sin like på meg. Greit nok det men irroterende at ikke vedkommende forsvinner fra min matchliste isåfall Anonymkode: 1ccdd...2e0
Poltergeist Skrevet 26. juli 2018 #2 Skrevet 26. juli 2018 Så vidt jeg har skjønt det, betyr "active a few hours ago" at man var pålogget dagen før, mens "active today" er å ha vært aktiv i løpet av den dagen det gjelder. Når det gjelder krysningspunktet er jeg litt usikker selv, mulig en blanding av noe slag. Man kan ikke angre et hjerte på Happn, da får man heller bare ignorere en eventuell match, velge å ikke "møtes" mer eller blokkere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå