Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Grunnet tørken er det jo mest høye strømpriser om ikke vi får tilstrekkelig med regn. Dyntes strømprisen er høy nok som den er, å er lite intressert i å betale mer enn jeg må. Har for vane å alltid ha på lyset på badet, vaskemaskin kontakten står alltid i. Ellers er stikkontakter på lamper ol dratt ut nå på sommeren. Jeg lurer på om det trekkes mer strøm av å slå av og på lyset på badet? Eller sparer jeg mest på å slå det av når jeg ikke oppholder meg der? Hva med vaskemaskin? Trekker det mye strøm bare av at kontakten står i?

Anonymkode: c86d9...8cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnet tørken er det jo mest høye strømpriser om ikke vi får tilstrekkelig med regn. Dyntes strømprisen er høy nok som den er, å er lite intressert i å betale mer enn jeg må. Har for vane å alltid ha på lyset på badet, vaskemaskin kontakten står alltid i. Ellers er stikkontakter på lamper ol dratt ut nå på sommeren. Jeg lurer på om det trekkes mer strøm av å slå av og på lyset på badet? Eller sparer jeg mest på å slå det av når jeg ikke oppholder meg der? Hva med vaskemaskin? Trekker det mye strøm bare av at kontakten står i?

Anonymkode: c86d9...8cf

Så lenge vaskemaskina ikke er i bruk så tar den ikke strøm.  Skjønner ikke hvorfor lyset står på når du ikke er på badet, er det mørkredd??  Ikke at det tar så mye strøm, men leill da gut! 

Anonymkode: 49a60...cef

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vindu på badet, så vi har nesten aldri på lys på badet i sommersesongen.

Anonymkode: 97d8b...fd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...