AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3641 Skrevet 9. desember 2018 Hvis det var Kjetil som stakk til skogs under finalen, ville han da stilt opp i TV 2's God Morgen Norge sammen med Nikolai en måned senere? Anonymkode: 08fa0...5c2 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3642 Skrevet 9. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det var Kjetil som stakk til skogs under finalen, ville han da stilt opp i TV 2's God Morgen Norge sammen med Nikolai en måned senere? Anonymkode: 08fa0...5c2 Der har han nok ikke så mye han skulle sagt. I kontraktene de signerer, står det blant annet at de skal være tilgjengelig for media etc. Så trenger ikke bety noe. Anonymkode: 17e86...6bb 2
Marandoline Skrevet 9. desember 2018 #3643 Skrevet 9. desember 2018 De jentan har jo lagt ut så mye på sine instagramkonto, at man utifra det skjønne at det e Kjetil som desverre blir nr.2 så rart vg, dagbladet ikke fanger det opp og skriver rett ut hvem som krever omkamp😞 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3644 Skrevet 9. desember 2018 6 minutter siden, Marandoline skrev: De jentan har jo lagt ut så mye på sine instagramkonto, at man utifra det skjønne at det e Kjetil som desverre blir nr.2 så rart vg, dagbladet ikke fanger det opp og skriver rett ut hvem som krever omkamp😞 De vil jo ikke røpe det... Uansett har TV2 avvist omkamp! Anonymkode: 139a4...d3b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3645 Skrevet 9. desember 2018 7 minutter siden, Marandoline skrev: De jentan har jo lagt ut så mye på sine instagramkonto, at man utifra det skjønne at det e Kjetil som desverre blir nr.2 så rart vg, dagbladet ikke fanger det opp og skriver rett ut hvem som krever omkamp😞 Alle medier vet hvem den som stikker til skog er, men de velger å holde det hemmelig til finalen er over for å ikke avsløre noe Anonymkode: 3ee47...243 3
lalaB Skrevet 9. desember 2018 #3646 Skrevet 9. desember 2018 8 minutter siden, Marandoline skrev: De jentan har jo lagt ut så mye på sine instagramkonto, at man utifra det skjønne at det e Kjetil som desverre blir nr.2 så rart vg, dagbladet ikke fanger det opp og skriver rett ut hvem som krever omkamp😞 Nå følger ikke jeg med på disse tingene på instagram, men har Kjetil vært veldig aktiv tidligere, for så å holde lavere profil nå, eller har han generelt vært mindre aktiv på instagram enn jentene? Det kan jo være en helt naturlig forklaring hvis han på generelt grunnlag ikke er så aktiv der..
Simpson Skrevet 9. desember 2018 #3647 Skrevet 9. desember 2018 Er det 2 ganger tidligere Gaute har blitt kjæreste med noen av deltakerne ? Har han noe på gang igjen ? 1
Gjest shadowofthewind Skrevet 9. desember 2018 #3648 Skrevet 9. desember 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle medier vet hvem den som stikker til skog er, men de velger å holde det hemmelig til finalen er over for å ikke avsløre noe Anonymkode: 3ee47...243 Det er nesten rart, med tanke på alt det de har røpet om Farmensesongen tidligere før det har blitt vist på Tv. Må være noe nytt at de har munnkurv nå.
Simpson Skrevet 9. desember 2018 #3649 Skrevet 9. desember 2018 Hvis Kjetil ikke vinner, må det være ugler i mosen. Han er som Messi mot lilleputter: 5. generasjons bondegutt og tømrer, driver med gards- og fjellturisme, inkl. jakt og fiske, kortreist matkurs. Merkelig han fikk være med. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3650 Skrevet 9. desember 2018 59 minutter siden, Marandoline skrev: Men e nok så å si 100% sikkert at Kjetil blir nr 2 og ønsker omkamp. For alle jentene utenom andrea og irene var samlet i går på før finalefest Men finalefesten er jo ikke før i dag, og finalistene får ikke komme dit før finalen er over. Så kanskje en av damene nøyer seg med voerspiel, og ikke blir med på festen..... 😜 (men har vel en følelse av at det er Kjetil som tapte finalen dessverre) Anonymkode: f477d...47d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3651 Skrevet 9. desember 2018 Med tanke på alt oppstyrer føler jeg det er for lett. Det er på en måte for åpenbart at Kjetil er taperen til at jeg tror det er sant. Det ble jo et styr uten like når Petter Pilgaard liksom avslørte vinneren og det ikke stemte i det hele tatt. Folk er litt for desperate. Men det at Kjetil har lagt ut lite i dag eg litt mistenksomt. Spennende blir det i hvertfall. Anonymkode: 48dfb...3c7 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3652 Skrevet 9. desember 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på alt oppstyrer føler jeg det er for lett. Det er på en måte for åpenbart at Kjetil er taperen til at jeg tror det er sant. Det ble jo et styr uten like når Petter Pilgaard liksom avslørte vinneren og det ikke stemte i det hele tatt. Folk er litt for desperate. Men det at Kjetil har lagt ut lite i dag eg litt mistenksomt. Spennende blir det i hvertfall. Anonymkode: 48dfb...3c7 Hvorfor er det mistenkelig at han har lagt ut lite? MÅ man legge ut selfies og statusoppdateringer HELE TIDEN? Livet er mer enn sosiale medier og når det blir mistenkelig at en person ikke legger ut 100 selfies daglig har det faen skjære meg gått for langt. Men når det er sagt, jeg tror også han er taperen, men det har ingenting med sosiale medier å gjøre. Anonymkode: b614d...6a2 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3654 Skrevet 9. desember 2018 Nå huske på å ikke gå inn her før finalen er over og dere har sett episoden nå da....så slipper vi andre å høre på sutring om spoiling og diverse 🙄 Anonymkode: 63d14...d96 3
BMW 5-serie 535D Skrevet 9. desember 2018 #3655 Skrevet 9. desember 2018 Spoiler Tonje og kjetil er i finalen !!! 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3657 Skrevet 9. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå huske på å ikke gå inn her før finalen er over og dere har sett episoden nå da....så slipper vi andre å høre på sutring om spoiling og diverse 🙄 Anonymkode: 63d14...d96 Lønner seg å holde seg unna denne siden. Jeg går nuh. Anonymkode: 1a0c3...aca
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #3658 Skrevet 9. desember 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det mistenkelig at han har lagt ut lite? MÅ man legge ut selfies og statusoppdateringer HELE TIDEN? Livet er mer enn sosiale medier og når det blir mistenkelig at en person ikke legger ut 100 selfies daglig har det faen skjære meg gått for langt. Men når det er sagt, jeg tror også han er taperen, men det har ingenting med sosiale medier å gjøre. Anonymkode: b614d...6a2 Tror meget godt du forsto hva jeg mente, det er nemlig veldig opplagt. Har jeg sagt noe om selfies eller 100 selfies for den saksskyld? Det har jo i grunn lite å gjøre med min kommentar. Men nå var dette jo ment til at taperen har sagt h*n skulle holde seg borte fra offentligheten, og alle de andre har lagt noe ut om i kveld og finalen. Så derfor er det faktisk litt mistenksomt at han ikke har lagt ut noe. Så ingen ting har "faen skjære meg gått for langt". Det er rett og slett logisk. Men jeg håper han vinner! Anonymkode: 48dfb...3c7
BMW 5-serie 535D Skrevet 9. desember 2018 #3660 Skrevet 9. desember 2018 Spoiler Kjetil vant smiing og tonje vant melkespann 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå