Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Gjest Skyggejenta
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem vier du deg med? Alle i tråden? 

Anonymkode: 8bb0e...f57

Ingen, men mente kanskje det er flere enn meg og den andre personen har lagt merke til det uten at noen flere har skrevet det. Ikke noe å hisse seg opp for. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Skyggejenta skrev:

Ingen, men mente kanskje det er flere enn meg og den andre personen har lagt merke til det uten at noen flere har skrevet det. Ikke noe å hisse seg opp for. :)

Hisse meg opp du liksom 😂😂😂

• Liker 1
Gjest Skyggejenta
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hisse meg opp du liksom 😂😂😂

Det bare hørtes sånn ut. :) Ikke vondt ment.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ormene i dette paradiset er Tonje og Lene, ser dere ikke det? De unngår alle konflikter, seiler under radaren gjennom hele serien. Hatet legger dere på de som faktisk tar kampene, mens de to snirkler rundt.

Tror en av de kommer til å dra i land seieren faktisk.

Anonymkode: 1a0c3...aca

Dem vet å spille spillet rett. Er jo det det handler om. 

Anonymkode: c7a37...ee9

• Liker 7
Skrevet

Synes strengt tatt ikke at vi eller de andre deltakerne har noe med hvem de er kjæreste med og ikke. Det angår ærlig talt deres privatliv og intet annet. Synes det er helt greit at de har holdt dette hemmelig. Det finnes da verre ting og verre måter å spille spill på, så dette synes jeg faktisk er ganske uskyldig og syns ikke de skal få noe hets for det. Dumt at noen skal bli så snurt. 

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Sizz- skrev:

Synes strengt tatt ikke at vi eller de andre deltakerne har noe med hvem de er kjæreste med og ikke. Det angår ærlig talt deres privatliv og intet annet. Synes det er helt greit at de har holdt dette hemmelig. Det finnes da verre ting og verre måter å spille spill på, så dette synes jeg faktisk er ganske uskyldig og syns ikke de skal få noe hets for det. Dumt at noen skal bli så snurt. 

Helt enig. De har hverken vært stygge eller ufine mot noen. Alle spiller på ett eller annet vis, og deres måte å gjøre det på er helt innafor. 

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Sizz- skrev:

Jeg synst forøvrig at det er dem som har vært dem greieste der inne. Mange sier at dem har seilt seg igjennom farmen rett til finalen, uten en eneste tvekamp. For meg er det ett tegn på at dem er godt likt, og dem andre deltakerene setter pris på dem inne på gården. Jeg er stor fan av dem. Hardtarbeidende jenter begge to, snille å greie med alle. 

• Liker 12
Skrevet

Er jo ganske logisk at det blir jentekamp denne uken. Tviler på at Tonje ønsker å sette Kjetil i fare.

Anonymkode: 15a9d...c08

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ganske logisk at det blir jentekamp denne uken. Tviler på at Tonje ønsker å sette Kjetil i fare.

Tar vel den personen som kommer inn fra Torpet som 1kjempe. 

• Liker 2
Skrevet
På 19.11.2018 den 18.08, BMW 5-serie 535D skrev:

Nope, spilet ikke for faen!

Hørtes ut som avskjedsbrevet fra Irene var skrevet på førstekjempehytta.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, wilmap skrev:

Hørtes ut som avskjedsbrevet fra Irene var skrevet på førstekjempehytta.

Ja, men råttent avskjedsbrev. Herlighet, er ikke dama 35 år? Oppfører seg som en bortskjemt drittunge på 15 år. 

• Liker 5
Skrevet

Da fikk vi det endelige beviset....brevet blir skrevet FØR tvekampen.

Anonymkode: 49d9a...241

• Liker 6
Skrevet

Hva er egentlig poenget med disse ukesoppdragene nå? Det går sannsynligvis bra, uansett om det bare går så som så med oppdragene.    

Selv om det mot formodning ikke går så bra, så får dem fremdeles ganske greit med mat. For eksempel i forrige uke, så stapper dem innpå veldig mye godsaker som egentlig skulle brukes til ukesoppdraget. I tillegg klarer de å bytte en del ting på markedet + mat de kan få fra gården. 

Anonymkode: 58439...73e

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha, du tror Tonje er en ærlig person!

Hun tar garantert guttekamp for og sikre dama si!! Du skjønner det??

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Sprettballen66 skrev:

Ha ha, du tror Tonje er en ærlig person!

Hun tar garantert guttekamp for og sikre dama si!! Du skjønner det??

Ja, velger hun jentekamp så blir jo Lene garantert andre kjempe. 

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, velger hun jentekamp så blir jo Lene garantert andre kjempe. 

Ja, så fordelene ved og være ett par fortsetter og fortsetter.

lesbene kommer til finaleuka grunnet sin relasjon og da vinner en av dem.

alle mann alle lurt av de to og står med lang nese etter finalen!

• Liker 3
Skrevet

Er kvinnfolkene virkelig så stokk stein dumme at de tror på denne "forbannelsen" i skogen? 

Eller får deltakerne beskjed av TV 2 om hva de skal si for å gjøre det mest mulig "dramatisk" på TV? 

Anonymkode: 58439...73e

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Sprettballen66 skrev:

Ja, så fordelene ved og være ett par fortsetter og fortsetter.

lesbene kommer til finaleuka grunnet sin relasjon og da vinner en av dem.

alle mann alle lurt av de to og står med lang nese etter finalen!

Til syvende å sist spiller det vel nada nix om dem er ett par, da konkurerer dem mot hverandre og dem som har mest kunnskap/fysisk sterk vinner. 

• Liker 1
Skrevet

Syns overhode ikke deres spill har vært noe verre enn noen andre, det har jo vært tydelig at de er venner og allierte der inne, og de andre deltakerne har nok tenkt det er sannsynlig at de ikke hadde valgt hverandre uansett. 

Syns forøvrig det er dårlig gjort av Torpet-folket som planla å «avsløre» dem. Ser ikke helt hva det hadde vært godt for, utenom å ødelegge relasjonen de har til Kjetil og skape en ubehagelig situasjon på gården. 

Anonymkode: 00281...e1d

• Liker 6
Skrevet

Den tåpelige løgnen til Sølvi da 😝😝 Flott at den trioen ikke var så lettlurte

Anonymkode: 55139...e3a

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...