Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen så deilig å få Irene på hue og ræva ut av farmen, håper virkelig du også går på hue og ræva rett ut fra Torpet! 

Ble totalt smadring, var enveiskjøring, takk Karianne 😀

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yees!!!

Anonymkode: 96673...967

• Liker 1
Skrevet

«Var utrolig feigt» hva faen?!!!

• Liker 9
Skrevet

Feigt valg, faktisk. :rolleyes: Feigere av Irene å prøve å få Karianne til å velge øks. Jeg syns ikke det spøtt synd på henne. Hadde ikke hun vært ei jævla sladrekjerring hadde hun ikke blitt valgt til 1.kjempe. 

• Liker 11
Gjest Lexie Grey
Skrevet

Så vanvittig dårlig taper, skylder på at Karianne var feig som valgte tautrekking og ikke holdt avtalen, whaaat 🙈

Skrevet

Hurra! :danser: 

Helt utrolig at hun tror hun skal bestemme gren, når hun er førstekjempe. :klaske:  

• Liker 7
Skrevet

Men det virker som om at hun har noen problemer da..

• Liker 2
Skrevet

Stakkers kjetil😂

• Liker 2
Skrevet (endret)

Da kommer Sølvi inn da 😔

Endret av EvaLena
  • Liker 2
Skrevet

Stakkars Kjetil.. Han virka sååå lei seg 😭 

Anonymkode: c7a37...ee9

Skrevet
3 minutter siden, EvaLena skrev:

Da kommer Sølvi inn da 😔

Heller Sølvi enn Irene 😳

Anonymkode: 55139...e3a

• Liker 2
Skrevet

Enig med Dineke i at det blikket til Irene er sykelig. Veldig spesielt.

Anonymkode: 17e86...6bb

• Liker 2
Skrevet

Godt Irene røk ut. Makan til møkkadame uten selvinnsikt. Griner hver gang noe sier eller mener noe som ikke passer henne, mens hun selv "driter i" hva alle andre mener.

Det er IKKE feigt å velge en gren hvor man har stor sjanse til å vinne i. Karianne hadde heller ikke gjort noen avtale, og det bare teit å forvente at noen skal holde noe slikt. Det er en konkurranse, for faen!

Som om alle er interessert i å legge til rette for at Irene skal gå videre:ironi:Det er heller ikke noe å gaule for at Lene og Tonje ønsker henne ut av konkurransemessige årsaker (Tonje og Lene kunne derimot svart mer diplomatisk for å ha sjans til å bli storbonde). Irene er full av hat og er sikkert langsint, så kan ikke se at noen av damene blir storbonde nå. Kan det bli Kjetil?

Det eneste som mangler nå er at Irene kommer inn igjen, og blir valgt til førstekjempe nok en gang😂

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er sykelig. Helt villt.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hm tror egentlig det er hennes måte å fokusere å mentalt forberede seg samtidig en måte å få styrke på. Tror ikke hun har psykiske problemer som noen påpeker. Er kun et blikk 😉

Anonymkode: e1cd4...4b8

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker Irene, men hun gjør en del rare ting. Først og fremst klarer hun ikke å holde kjeft, men plaprer når hun absolutt ikke bør plapre, og hun lærer ikke :riste: 

Dessuten forventer hun at hun skal være med på å bestemme hvilken gren andrekjempen velger. Jeg kan ikke tenke meg at Irene hadde latt førstekjempen velge hvis det var hun selv som var andrekjempe :riste:

Jeg syns litt synd på henne. Hun ble skikkelig lei seg da Tonje og Lene sa at de håpte at hun røyk ut, men de sa jo at det var fordi de regner Irene som en hardere konkurrent enn Karianne. 

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt tragisk at en voksen oppfører seg sånn. Det er oppførsel alà trassalder, som en jente som blir nektet is av foreldrene sine..

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heller Sølvi enn Irene 😳

Joa, men så teit å avsløre det nå i kveld.

Skrevet

Ikke sikkert det er Lasse som inn fra Torpet slik det ble spekulert i, siden det var et klipp av «Lasse» sammen med Kjetil i reklamen for noen dager siden. For det så definitivt ut som Vidar, de to er kjempe like. Og Vidar var jo der første uka, så kan være gammelt klipp. Håper på en måte Charlie kommer inn, samtidig ikke, da jeg heier på nikolai og charlie er en sterk guttemotstander.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...