AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2681 Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Teit av Karianne å bli snurt fordi hun blir valgt til 2. kjempe. Snakker om at hun fikk sjokk og må fordøye det. Hallo, det er en konkurranse og alle bør ut i kamp før eller siden. Anonymkode: 0ef30...0ae Jeg synes måten Karianne fikk vite det på var det verste jeg. Ute i den hytta, foran Tonje og Lene, sånn «ja da blir det meg og deg da..» «Hmm?» «Ja, du skjønner vel at jeg kommer til å velge deg til 2. kjempe?» Var det virkelig nødvendig? Kunne ikke hun bare holdt kjeft og la ting gå sin gang også velge 2. kjempe på normal måte? Ganske ydmykende, skjønner godt hun ble sur jeg. Anonymkode: 55139...e3a 17
Salka Skrevet 14. november 2018 #2682 Skrevet 14. november 2018 3 minutter siden, Peonjenta skrev: Jeg også. Tipper hun lett kan ta Irene på tautrekking siden hun er endel større. Det tror jeg også. Håper hun velger tautrekking. 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. november 2018 #2683 Skrevet 14. november 2018 Nå håper jeg Irene ryker på hue og ræva ut, faen for ei kjerring
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2684 Skrevet 14. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes måten Karianne fikk vite det på var det verste jeg. Ute i den hytta, foran Tonje og Lene, sånn «ja da blir det meg og deg da..» «Hmm?» «Ja, du skjønner vel at jeg kommer til å velge deg til 2. kjempe?» Var det virkelig nødvendig? Kunne ikke hun bare holdt kjeft og la ting gå sin gang også velge 2. kjempe på normal måte? Ganske ydmykende, skjønner godt hun ble sur jeg. Anonymkode: 55139...e3a Enig. Irene tapte seg der. Og hva tjente hun på å si til de andre at hun og Dineke hadde en avtale? Anonymkode: 21b29...99b 14
Minien Skrevet 14. november 2018 #2685 Skrevet 14. november 2018 Litt på siden, men er det noen som vet hvilket merke den oransje buksa til Tonje er?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2686 Skrevet 14. november 2018 Irene kommer ikke til å vege Karianne, men bare gøy at Karianna som har holdt seg til kakebaking siden hun kom på Farmen, får svette litt nå. Irene kommer til å velge Tonje, siden Irene er badass og ute etter hevn! Anonymkode: 0ef30...0ae 8
Djungelvrål Skrevet 14. november 2018 #2687 Skrevet 14. november 2018 7 minutter siden, Minien skrev: Litt på siden, men er det noen som vet hvilket merke den oransje buksa til Tonje er? Er ikke ALT de går i Ulvang da? 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2688 Skrevet 14. november 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det virkelig nødvendig? Kunne ikke hun bare holdt kjeft og la ting gå sin gang også velge 2. kjempe på normal måte? Ganske ydmykende, skjønner godt hun ble sur jeg. Anonymkode: 55139...e3a Velge førstekjempe på normal måte når...den eneste aktuelle er Karianne, siden de to andre jentene hun kan velge imellom er de som er hennes nærmeste allierte? Det er jo opplagt for alle at Irene kommer til å velge Karianne slik ting er innpå gården nå. Hun kommer selvsagt til å velge Tonje, men det har jo ingen av de andre peiling på. Det er intet ydmykende ved å gi noen en heads up. Karianne får ta seg et ekstra wienerbrød så er nok alt glemt. Anonymkode: 0ef30...0ae 1
Minien Skrevet 14. november 2018 #2689 Skrevet 14. november 2018 3 minutter siden, Peonjenta skrev: Er ikke ALT de går i Ulvang da? Ulvang har vel ikke turbukser, tror jeg. Og Lene går jo i en Kari Traa-genser, så det er nok litt ymse. Lurer på om det kan være en Lundhags Makke, men er ikke sikker..
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2690 Skrevet 14. november 2018 Ganske sikker på at Irene velger Tonje. Er veldig for å splitte Tonje og Lene, men nå vil jeg ha Irene ut. Maken til oppførsel ovenfor andre mennesker, blir flau av oppførselen hennes. Minner meg om barneskole-fakter. Anonymkode: c7a37...ee9
BerntHulken Skrevet 14. november 2018 #2691 Skrevet 14. november 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes måten Karianne fikk vite det på var det verste jeg. Ute i den hytta, foran Tonje og Lene, sånn «ja da blir det meg og deg da..» «Hmm?» «Ja, du skjønner vel at jeg kommer til å velge deg til 2. kjempe?» Var det virkelig nødvendig? Kunne ikke hun bare holdt kjeft og la ting gå sin gang også velge 2. kjempe på normal måte? Ganske ydmykende, skjønner godt hun ble sur jeg. Anonymkode: 55139...e3a Irene har munndiarè, tydeligvis. 2
BerntHulken Skrevet 14. november 2018 #2692 Skrevet 14. november 2018 29 minutter siden, Salka skrev: Det tror jeg også. Håper hun velger tautrekking. Hun har vel en god del mer tyngde, ja. 1
Testosteron Skrevet 14. november 2018 #2693 Skrevet 14. november 2018 Jeg håper Karianne ikke lar seg manipulere til å velge en gren som Irene ønsker 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2694 Skrevet 14. november 2018 Jeg heiet først på Irene, men nå håper jeg hun ryker rett ut! Åhh, er så provosert av den dama nå. Sladrer rundt og skylder på andre, men inntar offerrollen med en gang det blir oppdaget😒 Helt innafor med noe spill på farmen, men ikke når det blir så uærlig og manipulerende som Irene spiller. Anonymkode: 58acc...5e8 10
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2695 Skrevet 14. november 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velge førstekjempe på normal måte når...den eneste aktuelle er Karianne, siden de to andre jentene hun kan velge imellom er de som er hennes nærmeste allierte? Det er jo opplagt for alle at Irene kommer til å velge Karianne slik ting er innpå gården nå. Hun kommer selvsagt til å velge Tonje, men det har jo ingen av de andre peiling på. Det er intet ydmykende ved å gi noen en heads up. Karianne får ta seg et ekstra wienerbrød så er nok alt glemt. Anonymkode: 0ef30...0ae Å velge 2. kjempe på normal måte vil si - vente til neste dag (altså den vi får se på søndag) og fortelle det sammen med Gaute og hele gjengen. Slik som alltid. Om Karianne skjønte det eller ei er ikke poenget her, måten Irene valgte å gi henne en «heads up» på var veldig feil. Hun kunne tatt Karianne med seg til siden alene gitt henne en heads up da. Anonymkode: 55139...e3a 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2696 Skrevet 14. november 2018 1 time siden, Peonjenta skrev: Jeg også. Tipper hun lett kan ta Irene på tautrekking siden hun er endel større. Har mer med teknikk enn tyngde å gjøre. Anonymkode: 1a0c3...aca 2
Summ Skrevet 14. november 2018 #2697 Skrevet 14. november 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har mer med teknikk enn tyngde å gjøre. Anonymkode: 1a0c3...aca For ikke å snakke om aggresjon. Ville vært helt idiotisk å valg tautrekking mot Irene, hun er så bitter og sint person, at hele ansiktet hennes utstråler sinne. Man kan bli ganske sterk når man får utløp for sinnet. Ville kanskje valgt saging, sinte folk kan ta i for mye og sette fast sagen, og bli sint på en måte som faller i motstanders favør. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2698 Skrevet 14. november 2018 30 minutter siden, Summ said: For ikke å snakke om aggresjon. Ville vært helt idiotisk å valg tautrekking mot Irene, hun er så bitter og sint person, at hele ansiktet hennes utstråler sinne. Man kan bli ganske sterk når man får utløp for sinnet. Ville kanskje valgt saging, sinte folk kan ta i for mye og sette fast sagen, og bli sint på en måte som faller i motstanders favør. Irene kan bli så sur og sint hun bare vil, hun har ikke nubbesjangs mot Karianne i tautrekking. Anonymkode: 0847a...bd7 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2699 Skrevet 14. november 2018 Gøy med litt etterlengtet drama denne uka. Håper Karianne har vett til å velge tautrekking, hun skylder Irene ingenting. Synes Irene virker veldig ukoselig. Måten hun snakker til folk på opplever nok mange som lite trivelig. Tror ikke hun mener noe vondt med det, hun er nok bare veldig direkte. Men hun kan med fordel tenke over at hvordan hun virker på andre. Står dog respekt av at hun har vunnet to (eller tre? Fikk ikke med meg første uka) tvekamper. Håper bare hun ryker ut nå. Anonymkode: 17e86...6bb 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2700 Skrevet 15. november 2018 Tror Irene tenker taktisk, der hun sladrer til sine venner i farmen for å se hvor vennskapet egentlig er, om det er såkalte venner eller ekte venner. Å Irene fant fort ut av at Sølvi var en såkalte venn å ikke ekte. Nå gjør Irene dette igjen, for å se om Tonje og Lene, er ekte venner eller ikke. Tror Irene vet helt inderst inne at Dineke og henne ikke er ekte venner, så det er jo Dineke som går på en smell ikke Irene. Irene har også stått på å jobbet hart vær eneste uke, uansett hvem som har hvore Storbonde, så den som burde fått mest ros for hart arbeid er Irene. Irene fikk også skylden for å kaste leverpostei, bare fordi det hun sa om sabotasje, tror nok alle tenker sitt om sabotasje, men ikke alle som er ærlige å sier det høyt, slik som Irene gjorde. Å det var etter dette Irene har blit valgt til 1 kjempe vær gang, hun har blit satt til sides. Men eg forstår ikke hvorfor Irene gidder å arbeider så hardt etter all dene motgangen. Anonymkode: 71fe0...d7e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå