BerntHulken Skrevet 13. november 2018 #2641 Skrevet 13. november 2018 9 minutter siden, nirvania skrev: Jeg synes faktisk ingen av de som er der inne er en skikkelig «farmenvinner». De forrige sesongene har det alltid vært èn eller to jeg har heiet skikkelig på, men denne sesongen her er bare helt helt heeeelt på trynet og ingen er verdige i mine øyne. Om jeg MÅTTE velge så må det bli enten Tonje eller Lene. Grunnen til det er fordi begge har vært veldig nøytrale når det kommer til drama og intriger og de har alltid stått på og gjort sitt beste der inne. Begynner i grunn å bli enig der.
Summ Skrevet 13. november 2018 #2642 Skrevet 13. november 2018 Håper på Irene som førstekjempe! Er så lei henne! Hun må jo ha kognitive evner som en sau! Altså hvor dum kan man bli? Men Dineke er jo dum hun også som stoler på noen som har gjort noe slikt før! Hvis ikke dette var for å teste Irene da.. Dineke er helt super som storbonde! Er positiv og motiverer de andre, samtidig som hun tar opp ting og er streng. Syns de andres kommentarer var unødvendige. Tonje snakket negativt om lederegenskapene til Dineke, men hun roste Lene opp i skyene? Ser ikke helt den. Likte Tonje før, da hun tilsynelatende likte alle, nå misliker jeg henne litt. 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2643 Skrevet 13. november 2018 7 minutter siden, Summ skrev: Håper på Irene som førstekjempe! Er så lei henne! Hun må jo ha kognitive evner som en sau! Altså hvor dum kan man bli? Men Dineke er jo dum hun også som stoler på noen som har gjort noe slikt før! Hvis ikke dette var for å teste Irene da.. Dineke er helt super som storbonde! Er positiv og motiverer de andre, samtidig som hun tar opp ting og er streng. Syns de andres kommentarer var unødvendige. Tonje snakket negativt om lederegenskapene til Dineke, men hun roste Lene opp i skyene? Ser ikke helt den. Likte Tonje før, da hun tilsynelatende likte alle, nå misliker jeg henne litt. Tror ikke Dineke har gjort det for å teste Irene. Dineke tror nok det beste om alle.. Men håper Tonje eller noen andre tyster på Irene. Anonymkode: c7a37...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2644 Skrevet 13. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror ikke Dineke har gjort det for å teste Irene. Dineke tror nok det beste om alle.. Men håper Tonje eller noen andre tyster på Irene. Anonymkode: c7a37...ee9 Skjønner ikke hvorfor de absolutt skal beskytte henne når de nå vet at Irene har alliert seg fra flere hold. Hun viser jo gang på gang at hun er totalt upålitelig, og lyver så det renner av henne. Samtidig som hun skryter seg selv opp i skyene igjen og igjen. Fatter ikke at det går an å ha så sinnsykt lite selvinnsikt. Og hun er voksen! Oppfører seg jo som et barn. Anonymkode: 63d14...d96 1
Jytte Skrevet 13. november 2018 #2645 Skrevet 13. november 2018 34 minutter siden, nirvania skrev: Jeg synes faktisk ingen av de som er der inne er en skikkelig «farmenvinner». De forrige sesongene har det alltid vært èn eller to jeg har heiet skikkelig på, men denne sesongen her er bare helt helt heeeelt på trynet og ingen er verdige i mine øyne. Om jeg MÅTTE velge så må det bli enten Tonje eller Lene. Grunnen til det er fordi begge har vært veldig nøytrale når det kommer til drama og intriger og de har alltid stått på og gjort sitt beste der inne. Jeg tror grunnen til at de klarer å være så nøytrale er fordi de har hverandre å støtte seg på. Men de virker sympatiske så de kan gjerne vinne. Men håper det blir oppdaget at de er lesbiske. Sølvi har sikkert røpet det på torpet. Når kommer deltakeren fra torpet inn på farmen?
nirvania Skrevet 13. november 2018 #2646 Skrevet 13. november 2018 27 minutter siden, Jytte said: Jeg tror grunnen til at de klarer å være så nøytrale er fordi de har hverandre å støtte seg på. Men de virker sympatiske så de kan gjerne vinne. Men håper det blir oppdaget at de er lesbiske. Sølvi har sikkert røpet det på torpet. Når kommer deltakeren fra torpet inn på farmen? Ja, det stemmer nok. Sølvi har røpet det for de andre som er der på Torpet, så uansett hvem av de som er der (torpet) som kommer inn igjen kommer til å røpe det. Neste uke kommer det en fra torpet inn:) 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2647 Skrevet 13. november 2018 Jeg liker Irene, jeg 🙈 Uten henne, da hadde det vært bra dødt på gården! Når det kommer til den nye storbonden, hmmm. Jeg har alltid likt Dineke og misforstå meg rett, jeg liker henne fremdeles! Syns kaaaaanskje som Kjetil nevnte, at det er litt rart at ei dame på nesten 50 år hyler og skriker for å sitte i denne "storbondestolen"😂 Slik det var fremstilt, ble det litt for mye av det gode! Nå kan det jo godt være at det er klippet slik, men de kunne gjerne tonet det hele ned for min del 🙈 Ellers virker Dineke bare god tvers i gjennom ❤️ F**K, får nesten dårlig samvittighet av å skrive det! Neida, men sett bortfra hylinga i dagens episode, er nok Dineke den jeg har likt best gjennom hele farmen denne sesongen. Bare snill og god, og ser etter det beste i alle! Anonymkode: e0717...55e 7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2648 Skrevet 14. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor de absolutt skal beskytte henne når de nå vet at Irene har alliert seg fra flere hold. Hun viser jo gang på gang at hun er totalt upålitelig, og lyver så det renner av henne. Samtidig som hun skryter seg selv opp i skyene igjen og igjen. Fatter ikke at det går an å ha så sinnsykt lite selvinnsikt. Og hun er voksen! Oppfører seg jo som et barn. Anonymkode: 63d14...d96 Også griner hun. Kan ikke huske å ha sett noen grine så mye som henne på Farmen, men hun legger jo opp til det selv. Må være pinlig å se seg selv på TV. Anonymkode: 8bb0e...f57 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2650 Skrevet 14. november 2018 Heia Irene! Det er ikke alle som klarer spille et spill og det er helt greit. Er mer skeptisk til Tonje og Lene som går til Dineke og sladrer om noe som de vet burde sette venninna deres i dårlig lys. Irene ble tatt på senga når Dineke foreslo en allianse mellom de to og tenkte seg ikke om da hun sa ja til å inngå et løfte, og ja, hun er litt naiv og godtroende ovenfor Tonje og Lene, men når de plapra kunne hun ikke gjøre annet enn å nekte for at hun hadde sagt noe. Hun er uansett ei grepa dame som har stått på og jobba for fellesskapet, og ikke sabotert ukesoppdrag som sutrete Kjeeetil! Anonymkode: 0ef30...0ae 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2651 Skrevet 14. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Heia Irene! Det er ikke alle som klarer spille et spill og det er helt greit. Er mer skeptisk til Tonje og Lene som går til Dineke og sladrer om noe som de vet burde sette venninna deres i dårlig lys. Irene ble tatt på senga når Dineke foreslo en allianse mellom de to og tenkte seg ikke om da hun sa ja til å inngå et løfte, og ja, hun er litt naiv og godtroende ovenfor Tonje og Lene, men når de plapra kunne hun ikke gjøre annet enn å nekte for at hun hadde sagt noe. Hun er uansett ei grepa dame som har stått på og jobba for fellesskapet, og ikke sabotert ukesoppdrag som sutrete Kjeeetil! Anonymkode: 0ef30...0ae Hei, Irene! Anonymkode: 64831...0bf 3
Stina234 Skrevet 14. november 2018 #2652 Skrevet 14. november 2018 Heia Irene. Håper du vinner hele farmen. 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2653 Skrevet 14. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Heia Irene! Det er ikke alle som klarer spille et spill og det er helt greit. Er mer skeptisk til Tonje og Lene som går til Dineke og sladrer om noe som de vet burde sette venninna deres i dårlig lys. Irene ble tatt på senga når Dineke foreslo en allianse mellom de to og tenkte seg ikke om da hun sa ja til å inngå et løfte, og ja, hun er litt naiv og godtroende ovenfor Tonje og Lene, men når de plapra kunne hun ikke gjøre annet enn å nekte for at hun hadde sagt noe. Hun er uansett ei grepa dame som har stått på og jobba for fellesskapet, og ikke sabotert ukesoppdrag som sutrete Kjeeetil! Anonymkode: 0ef30...0ae Hu klarer jo ikke å holde kjeft om noe. Hu har fått flere muligheter til å bevise det, men plaprer gang på gang om ting hu burde holde kjeft om. Så blir hu ferska, også er det på'an igjen med grining. Anonymkode: 8bb0e...f57 8
tirben Skrevet 14. november 2018 #2654 Skrevet 14. november 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Heia Irene! Det er ikke alle som klarer spille et spill og det er helt greit. Er mer skeptisk til Tonje og Lene som går til Dineke og sladrer om noe som de vet burde sette venninna deres i dårlig lys. Irene ble tatt på senga når Dineke foreslo en allianse mellom de to og tenkte seg ikke om da hun sa ja til å inngå et løfte, og ja, hun er litt naiv og godtroende ovenfor Tonje og Lene, men når de plapra kunne hun ikke gjøre annet enn å nekte for at hun hadde sagt noe. Hun er uansett ei grepa dame som har stått på og jobba for fellesskapet, og ikke sabotert ukesoppdrag som sutrete Kjeeetil! Anonymkode: 0ef30...0ae Det var ikke Tonje og Lene som gikk til Dineke og sa fra, men Irene selv som sa at Nikolai hadde sagt det! Utrolig sleipt å sette andre i dårlig lys! Endret 14. november 2018 av tirben 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2655 Skrevet 14. november 2018 15 timer siden, nirvania skrev: Ja, det stemmer nok. Sølvi har røpet det for de andre som er der på Torpet, så uansett hvem av de som er der (torpet) som kommer inn igjen kommer til å røpe det. Neste uke kommer det en fra torpet inn:) Leste et intervju at de fortalte det til de andre deltakerne ETTER innspillingen, så ikke sikkert den personen som kommer inn fra Torpet forteller det til de andre. Anonymkode: 66317...02b 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2656 Skrevet 14. november 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker Irene, jeg 🙈 Uten henne, da hadde det vært bra dødt på gården! Når det kommer til den nye storbonden, hmmm. Jeg har alltid likt Dineke og misforstå meg rett, jeg liker henne fremdeles! Syns kaaaaanskje som Kjetil nevnte, at det er litt rart at ei dame på nesten 50 år hyler og skriker for å sitte i denne "storbondestolen"😂 Slik det var fremstilt, ble det litt for mye av det gode! Nå kan det jo godt være at det er klippet slik, men de kunne gjerne tonet det hele ned for min del 🙈 Ellers virker Dineke bare god tvers i gjennom ❤️ F**K, får nesten dårlig samvittighet av å skrive det! Neida, men sett bortfra hylinga i dagens episode, er nok Dineke den jeg har likt best gjennom hele farmen denne sesongen. Bare snill og god, og ser etter det beste i alle! Anonymkode: e0717...55e Dette er sikkert litt OT, men til det som er uthevet; når kan man si at noen er "nesten X0 år"? Sier man et en jente på 26 er nesten 30? Sier man at noen på 36 er nesten 40? Dineke er 46 år, altså er det hele 4 år til hun blir 50. Sier man at noen så vidt er 30 når de er 34? Jeg syns bare dette var litt interessant. Anonymkode: 1772d...972
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2657 Skrevet 14. november 2018 På 12.11.2018 den 10.57, AnonymBruker skrev: Ja, jeg så hvem som kom inn. Ca 1-2 uker siden det skjedde Anonymkode: 3ba2b...230 Jeg også,l så det i en av disse "kortreklamene" før en sending. Anonymkode: 37b4e...c29 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2658 Skrevet 14. november 2018 Tror det blir hardt for Dineke i kveld å velge førstekjempe siden hun er så positiv og blid. Anonymkode: 37b4e...c29
Jytte Skrevet 14. november 2018 #2659 Skrevet 14. november 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det blir hardt for Dineke i kveld å velge førstekjempe siden hun er så positiv og blid. Anonymkode: 37b4e...c29 Hun trekker sikkert lodd.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2660 Skrevet 14. november 2018 2 minutter siden, Jytte skrev: Hun trekker sikkert lodd. Eller strå, som er mest sannsynlig for den tiden. Anonymkode: 37b4e...c29 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå