Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Best i å manipulere ja, forhåpentligvis så vinner hun en enveisbillett ut av Farmen

Hun manipulerer jo ikke, sitter jo foran han og innrømmer det. Kjetil derimot tenker med nedre del av kroppen og biter på. Gang på gang. Stussa litt på når han reagerte at Paal og hesten, men han selv stod lenge og glana på damene som bada i starten i beste arbeidstid.

Synes det var dumt at Paal ble valgt. Er bare kjedelige folk inne hvis Paal går ut.

Anonymkode: a924f...ec6

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke Kjetil får kniv ;)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, ♥Missy♥ skrev:

Håper ikke Kjetil får kniv ;)

Hvorfor ikke?

Skrevet
3 timer siden, Winza skrev:

Så utrolig pinlig det må være for en mann å falle for en lesbisk dame 🙊

Hvorfor er det utrolig pinlig? Er det mindre pinlig å falle for heterofile damer man ikke får? Herregud pinlig kommentar.... 

Anonymkode: c6155...883

• Liker 17
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det utrolig pinlig? Er det mindre pinlig å falle for heterofile damer man ikke får? Herregud pinlig kommentar.... 

Jo, jeg synes det må være mer pinlig og flørte i vei for så å finne ut at dama er lesbisk... Hadde det vært meg så hadde jeg blitt kjempeflau.

Anonymkode: 139a4...d3b

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg synes det må være mer pinlig og flørte i vei for så å finne ut at dama er lesbisk... Hadde det vært meg så hadde jeg blitt kjempeflau.

Anonymkode: 139a4...d3b

fordi? Jeg hadde ikke blitt pinlig berørt om jeg hadde blitt betatt av en homofil. Det har faktisk skjedd meg 😁 Han fortalte meg at han var homofil, men å bli pinlig berørt? Jeg ble bare skuffa. 

Anonymkode: 17221...767

• Liker 13
Skrevet
3 timer siden, Testosteron skrev:

Jeg liker Andrea, for hun er vennlig og blid mot alle.

Hadde du likt henne like godt om hun var 50 år og veide 150 kg, hadde små pupper og tynne lepper? 

Anonymkode: b614d...6a2

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Winza skrev:

Farmen har en tendens til å få fram den sanne seg i mange..

Du kjenner alle som har vært med på farmen personlig altså, siden du vet at programmet får fram det sanne i dem? Det er et realityprogram der vi får se ca. 2,5 av 168 timer i uken, hvor alt er klippet til slik at du som seer skal bli underholdt. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
16 minutter siden, ValarMorghulis skrev:

Du kjenner alle som har vært med på farmen personlig altså, siden du vet at programmet får fram det sanne i dem? Det er et realityprogram der vi får se ca. 2,5 av 168 timer i uken, hvor alt er klippet til slik at du som seer skal bli underholdt. 

Du har et poeng :)

Endret av Winza
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig taktisk godt valg av Kjetil. Den som vinner av Paal og Nicholay vil velge den andre som storbonde, dermed er Kjetil sikret neste uke også. Dessuten kan han kun havne i tvekamp én eneste gang før finalen  (hvis det ikke kommer inn en mann fra Torget da, men det vet han jo ingenting om.)

Anonymkode: 1772d...972

Nei, om Paal ryker kan det fint tenkes at de avtaler å velge Andrea til storbonde mot at hun velger Kjetil til førstekjempe slik at Nico kan velge gren.

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, Testosteron skrev:

Jeg liker Andrea, for hun er vennlig og blid mot alle.

Ja, på en falsk måte. 

• Liker 3
Skrevet

Paal er jo bare dum, på alle måter, ikke bare dette råne/galte/vær-opplegget, men taktisk. Hvorfor oppføre seg som en dust og dermed utsette seg for å bli førstekjempe? Skjer jo gang på gang. Jørgen gjorde det samme. Å oppføre seg som en idiot overfor storbonden føles sikkert "kult", men ikke akkurat lurt.

• Liker 4
Skrevet

Spent på om den som går ut på søndag, velger Andrea som storbonde, så de får jentekamp, OG beholder henne..

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, Summ skrev:

Spent på om den som går ut på søndag, velger Andrea som storbonde, så de får jentekamp, OG beholder henne..

Hvem tror du Andrea ville valgt som førstekjempe da?

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å tolke innlegget mitt i aller verste mening 🙊

Skrevet
26 minutter siden, Winza skrev:

Hvem tror du Andrea ville valgt som førstekjempe da?

Det har ingenting med innlegget mitt å gjøre. 

Men regner med at det ville ha blitt jentekamp, ja. 

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Summ skrev:

Det har ingenting med innlegget mitt å gjøre. 

Men regner med at det ville ha blitt jentekamp, ja. 

Bare et spørsmål

Endret av Winza

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...