Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Summ skrev:

Håper Andrea blir storbonde, men det er ganske dårlig gjort av Jørgen å ikke velge Kjetil som storbonde, etter slik medmenneskelighet Kjetil viste han.

Tror han velger Kjetil nettopp pågrunn av det

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Winza skrev:

Tror han velger Kjetil nettopp pågrunn av det

Håper han velger Kjetil. Da er vi garantert jentekamp 😊

Anonymkode: c7a37...ee9

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper han velger Kjetil. Da er vi garantert jentekamp 😊

Anonymkode: c7a37...ee9

Håper kjæresteparet blir splittet, orker ikke det pratet om alenetid i 2 måneder til 😣

Skrevet
28 minutter siden, Winza skrev:

Håper kjæresteparet blir splittet, orker ikke det pratet om alenetid i 2 måneder til 😣

Samme her. De har begynt å bli fryktelig irriterende. 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Samme her. De har begynt å bli fryktelig irriterende. 

Dumt de ikke kan redigere episodene i ettertid og vise mindre av de to som prater om alenetid

Skrevet
9 minutter siden, Winza skrev:

Dumt de ikke kan redigere episodene i ettertid og vise mindre av de to som prater om alenetid

Starter programmet litt på etterskudd jeg, så da spoler jeg forbi når disse to jentene blir intervjuet, da slipper jeg å høre om denne alenetiden deres som de må ha hele tida

• Liker 2
Skrevet

Det er vel egentlig TV2 som har bommet litt på hvor kontroversielt det faktisk er nå i 2018 

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke all denne klaginga på at Tonje og Lene bare snakker om alenetid. Er jeg den eneste som ikke legger så merke til det?? Dere klager nå like mye på hvor irriterende det er å høre på at de klager.. Det begynner jeg å bli lei. Alt man leser i denne tråden er hvor mye dere klager på klaginga til Tonje og Lene 🤯 

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jeg skjønner ikke all denne klaginga på at Tonje og Lene bare snakker om alenetid. Er jeg den eneste som ikke legger så merke til det?? Dere klager nå like mye på hvor irriterende det er å høre på at de klager.. Det begynner jeg å bli lei. Alt man leser i denne tråden er hvor mye dere klager på klaginga til Tonje og Lene 🤯 

Hver gang de er sammen så prater de om å få alenetid, det blir veldig uinteressant etterhvert...

Skrevet
4 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Da har du ikke lest mye av tråden 😝

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Da har du ikke lest mye av tråden 😝

Lest alt jeg. De siste sidene florerer jo av klaging på Tonje og Lene sin klaging 😬

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sitronmelis skrev:

Lest alt jeg. De siste sidene florerer jo av klaging på Tonje og Lene sin klaging 😬

Og nå klager du over at vi klager over klagingen til Tonje og Lene 😆

Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

Syns det har blitt veldig mye fokus på det i det siste. Samtidig spiller jo tv2 på det, det er de som klipper og limer det til.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Apis skrev:

Det er vel egentlig TV2 som har bommet litt på hvor kontroversielt det faktisk er nå i 2018 

At det er kontroversielt med et lesbisk par?

Skrevet
16 timer siden, kathrinerr skrev:

Du skulle ikke kanskje vist et eksempel som ikke viser henne som 14-15 åring og nå da? Vet ikke med deg men jeg ser ganske annerledes ut nå, enn hva jeg gjorde når jeg gikk på ungdomsskolen 🤷‍♀️

Nå siterte du vel feil?

Anonymkode: 1772d...972

Skrevet
4 timer siden, tonebelinda skrev:

Starter programmet litt på etterskudd jeg, så da spoler jeg forbi når disse to jentene blir intervjuet, da slipper jeg å høre om denne alenetiden deres som de må ha hele tida

Denne hetsen av de to flotte damene må ta slutt! De er lesbiske, det er tydeligvis ikke alle som liker at slike får skjermtid. Vi er kommet til 1918!! 2018 mener jeg.

Anonymkode: 64831...0bf

• Liker 3
Skrevet

Noen som vet om det noen gang har vært en Mentorinne i stedet for Mentor? Er på tide! «Mentorinnen og mentorinnens mann kommer nå for å fortelle om ukesoppdraget».

For 100 år siden var det mange kvinner som drev gårder, enten fordi de var enker eller fordi mannen var borte på fiske i månedsvis, om de bodde ved kysten.

• Liker 8
Skrevet
4 timer siden, Sitronmelis skrev:

Word!

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne hetsen av de to flotte damene må ta slutt! De er lesbiske, det er tydeligvis ikke alle som liker at slike får skjermtid. Vi er kommet til 1918!! 2018 mener jeg.

Vi klager ikke over at de får skjermtid, vi klager over det evige pratet dems om å få alenetid..

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om det noen gang har vært en Mentorinne i stedet for Mentor? Er på tide! «Mentorinnen og mentorinnens mann kommer nå for å fortelle om ukesoppdraget».

For 100 år siden var det mange kvinner som drev gårder, enten fordi de var enker eller fordi mannen var borte på fiske i månedsvis, om de bodde ved kysten.

Du får sende Mail til tv2 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...