Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oki, kanskje det faktisk kan bli litt morsomt med Andrea som storbonde... for dramitikkens skyld liksom:sjenert:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
4 minutter siden, Caroline91 skrev:

Kjetil er så fin❤

Enig, han er bare god tvers igjennom :hjerte:

Gjest COSL Innovator
Skrevet

Siden Jørgen nå er ute av farmen, så håper jeg Kjetil vinner hele kalaset.

All respekt til Kjetil etter det han viste da Jørgen datt ned 👍

Skrevet

Hadde faktisk vært litt gøy om Andrea ble storbonde. Bare for å se trynet på Sølvi og de.

Kjetil satt i båten med gutta å snakka taktikk, men når han ikke fikk være med Pål og de for å snakke taktikk,  da var taktikkprat plutselig galt. Han hadde ikke trengt å ta det opp foran alle. Alle snakker jo taktikk der inne

Anonymkode: 6932d...b4e

• Liker 12
Skrevet
7 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Mon tro om det er Dineke som skader seg, det er vel hun som har gått rundt med rød fjellbukse?

Jeg tror det er Lene.

Anonymkode: 1772d...972

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, NullHull skrev:

Oki, kanskje det faktisk kan bli litt morsomt med Andrea som storbonde... for dramitikkens skyld liksom:sjenert:

Må bli litt drama nå, så håper hun blir storbonde 👍

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde faktisk vært litt gøy om Andrea ble storbonde. Bare for å se trynet på Sølvi og de.

Kjetil satt i båten med gutta å snakka taktikk, men når han ikke fikk være med Pål og de for å snakke taktikk,  da var taktikkprat plutselig galt. Han hadde ikke trengt å ta det opp foran alle. Alle snakker jo taktikk der inne

Synes i grunn ikke det gjør noe at han sier i fra. Han er ærlig og direkte, det synes jeg det står respekt av. Han ville vel også informere de andre om at det var noe på gang. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jørgen bristet vel ribbein etter fallet og måtte på sykehus, så han dro vel ikke til Torpet. Det var synd, men flott at Kjetil stoppet opp i kampen når han skada seg.

Så ut som det var Lene som skadet seg i åkeren, siden Tonje reagerte slik hun gjorde.

Endret av ♥Missy♥
  • Liker 1
Skrevet

Da får vi håpe på Andrea som storbonde, det kan bli gøy 👍🏻

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, ♥Missy♥ skrev:

Jørgen bristet vel ribbein etter fallet og måtte på sykshus, så han dro vel ikke til Torpet. Det var synd, men flott at Kjetil stoppet opp i kampen når han skada seg. Så ut som det var Lene som skadet seg i åkeren, siden Tonje reagerte slik hun gjorde.

Veldig godt poeng. Tonje hadde kanskje ikke blitt så hysterisk om det ikke var dama. 

• Liker 3
Skrevet

Sa jo det ble saging ;)

Anonymkode: a924f...ec6

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, vintage skrev:

Da får vi håpe på Andrea som storbonde, det kan bli gøy 👍🏻

Håper bare hun er tøff nok til å faktisk velge jentekamp. Litt usikker på om jeg tror hun har bein i nesa eller ikke 😄

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Han ville vel ikke være med på det taktikkpratet, såvidt jeg husker?

Anonymkode: 46d5f...3b4

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Synes i grunn ikke det gjør noe at han sier i fra. Han er ærlig og direkte, det synes jeg det står respekt av. Han ville vel også informere de andre om at det var noe på gang. 

Ingenting er på gang. De snakket om at Andrea kanskje blir storbonde (noe han selv er klar over) blir så teit å sladre " Andrea, Pål, Nicolay sto på låven å snakket" hva så? Han virket bare furt for å ikke få være med

Jeg er vel den eneste som ikke digger han.

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Håper bare hun er tøff nok til å faktisk velge jentekamp. Litt usikker på om jeg tror hun har bein i nesa eller ikke 😄

Hun har vel et godt forhold til alle mennene. Enkelte av kvinnene derimot er litt stygge mot henne, så jeg tipper hun lett velger en av dem.

• Liker 3
Skrevet

Tror det er mye vi ikke får se på TV. Denne videoen(https://www.tv2.no/v/1383517/) der Jørgen snakker om Andrea får meg til å tenke at produksjonen fremstiller henne som mer sytete og lat enn hun egentlig er. Veldig spent på hva som skjer fremover.

• Liker 1
Skrevet

Neste uke MÅ det bli jentekamp! På tide at jentene må svette. Damene er kjedelige. Synes Irene, Sølvi og Dineke (eller hva hun heter) er veldig anonyme 

• Liker 3
Skrevet

Dumt Jørgen er helt ute :( Nå håper jeg at en av de som er på torpet nå vinner farmen!

Skrevet
6 minutter siden, ValarMorghulis skrev:

Tror det er mye vi ikke får se på TV. Denne videoen(https://www.tv2.no/v/1383517/) der Jørgen snakker om Andrea får meg til å tenke at produksjonen fremstiller henne som mer sytete og lat enn hun egentlig er. Veldig spent på hva som skjer fremover.

Flere av guttene skrøt jo av at hun hadde begynt å ta tak, om jeg ikke husker feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...