AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1041 Skrevet 11. oktober 2018 8 hours ago, Annihilator said: Altså, det kan hende jeg er rar som reagerer men hvorfor sitter Lene og gir komplimenter til de tre personene hun noen minutter tidligere i episoden hadde snakket veldig negativt om? Hun ga de kjempeskryt i plenum. Snakk om å tale med to tunger. Og tv2: vi er i 2018, det er ingenting sjokkerende med å være kjærest med samme kjønn. 😅 Hvis du har sett Farmen før så burde du ha fått med deg at det er helt vanlig at storbonden tar en slik runde før valget blir røpet. Angående det lesbiske paret så har de vel selv valgt å holde det hemmelig at de er kjærester. Grunnen er vel rett og slett for at ikke de andre ikke skal føle at de er en trussel fordi de har en sterk relasjon utenfor Farmen. Anonymkode: 46d5f...3b4 2
Aurora** Skrevet 11. oktober 2018 #1042 Skrevet 11. oktober 2018 1. Lene valgte kun guttekamp for å redde kjære Tonje 2. Neste uke blir det en manm til storbonde og jentekamp. Da håper jeg Lene blir førstekjempe 3. Håper ukesoppdraget ikke blir godkjent Jeg er så lei kjæresteparet! Greit hun misliker jørgen, men hvordan skal de få ukesoppdraga godkjent når de som er mest ressurssterke må ut? Helt håpløst 10
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1043 Skrevet 11. oktober 2018 Hun skulle valgt Andrea. Nok en uke er hun safe. Anonymkode: d9959...80e 5
Annihilator Skrevet 11. oktober 2018 #1044 Skrevet 11. oktober 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har sett Farmen før så burde du ha fått med deg at det er helt vanlig at storbonden tar en slik runde før valget blir røpet. Angående det lesbiske paret så har de vel selv valgt å holde det hemmelig at de er kjærester. Grunnen er vel rett og slett for at ikke de andre ikke skal føle at de er en trussel fordi de har en sterk relasjon utenfor Farmen. Anonymkode: 46d5f...3b4 Det jeg sa var at hvorfor sier hun en ting til kamera men roser dem skyhøyt i plenum. Det har jeg helt ærlig ikke sett noen andre storbonder gjøre . Jeg er klar over at de bruker gi tilbakemelding men det er jo da en av plassene hun sier det stikk motsatte av det hun mener. Hvor i mitt innlegg skrev jeg en mening om at de lesbiske holder det hemmelig? Tror du har mistolket meg. Jeg skrev om tv2 at det virker som om det skal skape en slags underholdningsverdi at to lesbiske er der sammen- og jeg skrev da at vi er i 2018 hvor det er helt normalt at to av samme kjønn er sammen. Føltes helt ærlig litt merkelig å måtte forklare hele mitt innlegg på nytt fordi du har mistolket/overtolket det jeg skrev men skjønner at det går an å misforstå hverandre. 4
Summ Skrevet 11. oktober 2018 #1045 Skrevet 11. oktober 2018 Det er ikke rart Andrea oppfører seg som hun gjør mtp jobbing. Hun er åpenbart headhuntet av tv2, og eier jo ikke motivasjon til å være der. Hun bruker jo dette som en ferie og bare er der til hun går ut... 5
Apis Skrevet 11. oktober 2018 #1046 Skrevet 11. oktober 2018 Nå er det bare 2 praktikere igjen inne på gården og en av de er valgt som første kjempe, jeg også som flere inne i denne tråden tror det ville vært mer taktisk av storbonden faktisk og valgt damekamp denne uken for både egen og kjærestens del å ha størst sjanse til å komme lengst mulig 4
Aurora** Skrevet 11. oktober 2018 #1047 Skrevet 11. oktober 2018 Synes det er litt teit de vil ha ut de sterkeste så tidlig. Skulle gjerne sett damene snekre en bod, uten hjelp fra mennene 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1048 Skrevet 11. oktober 2018 11 timer siden, Winza skrev: Kaker koster rundt 130-150kr på alle butikker jeg har vært på Betalte 580 for en bløtkake for 10-12 stykker nå i helgen. Anonymkode: 2f94e...8b5
vintage Skrevet 11. oktober 2018 #1049 Skrevet 11. oktober 2018 56 minutter siden, Aurora** skrev: Synes det er litt teit de vil ha ut de sterkeste så tidlig. Skulle gjerne sett damene snekre en bod, uten hjelp fra mennene Jeg vil tro at ukesoppdragene blir tilpasset de som er der, slik at de har en sjanse til å klare det. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1050 Skrevet 11. oktober 2018 4 timer siden, chiki skrev: De sitter jo på tinget og venter på finalistene Ja, nettopp! Jeg tror ikke VG har forstått hvor viktig informasjon dette ordet "tinget" gir. Tinget er stedet hvor de ser på de som kjemper i tvekamper og de to som kjemper i finalen. Hvis Jørgen ryker denne uka, er det ikke noe mer ting for han før finalen. Det ville uansett vært veldig rart hvis han nevnte at han og Lene begge var på finalefesten og at de satt sammen på tinget ved en senere tvekamp. Når han sier "tinget" er det klart at han refererer til tinget på finalen. I forrige sesong klarte mediene og TV 2 selv å komme med flere avsløringer, så dette er ikke noe nytt. Anonymkode: 1772d...972
tonebelinda Skrevet 11. oktober 2018 #1051 Skrevet 11. oktober 2018 Tinget er også der alle sitter når de velger 2 kjempe, og der de sitter når de har tvekamp. Så avsløringen KAN også bety at han vant denne tvekampen som kommer 1
Gjest Winza Skrevet 11. oktober 2018 #1052 Skrevet 11. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Betalte 580 for en bløtkake for 10-12 stykker nå i helgen. Anonymkode: 2f94e...8b5 Ok 49 minutter siden, vintage skrev: Jeg vil tro at ukesoppdragene blir tilpasset de som er der, slik at de har en sjanse til å klare det. Virkelig?
tonebelinda Skrevet 11. oktober 2018 #1053 Skrevet 11. oktober 2018 1 time siden, vintage skrev: Jeg vil tro at ukesoppdragene blir tilpasset de som er der, slik at de har en sjanse til å klare det. Det tviler jeg på. Jeg tror vel i grunn ukesoppdragene er bestemt på forhånd. Og håper da virkelig det også! 7
vintage Skrevet 11. oktober 2018 #1054 Skrevet 11. oktober 2018 5 minutter siden, tonebelinda skrev: Det tviler jeg på. Jeg tror vel i grunn ukesoppdragene er bestemt på forhånd. Og håper da virkelig det også! Ja, jeg tror også at ukesoppdragene er forhåndsbestemt, men jeg frykter at de kan gjøre justeringer. Men selvsagt håper jeg at det ikke er slik. 3
Aurora** Skrevet 11. oktober 2018 #1055 Skrevet 11. oktober 2018 1 time siden, vintage skrev: Jeg vil tro at ukesoppdragene blir tilpasset de som er der, slik at de har en sjanse til å klare det. Har mine tvil. Ukesoppdraga er planlagt før innspillingen 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1056 Skrevet 11. oktober 2018 Tror dere det blir saging? Anonymkode: a924f...ec6 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1057 Skrevet 11. oktober 2018 Menn velger andre menn som førstekjempe, fordi de ønsker å kvitte seg med de aller største konkurrentene. Kvinner velger også menn som førstekjempe, fordi de forsøker å beskytte sine "artsfrender" på gården... Anonymkode: 58439...73e 1
Jordbærkake34532 Skrevet 11. oktober 2018 #1058 Skrevet 11. oktober 2018 Trodde produksjonen skulle gripe inn i forhold til behandling av dyr. Rart at deltagerne fikk lov og lakke høvene til kyrene med rød maling 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1059 Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, Jordbærkake34532 skrev: Trodde produksjonen skulle gripe inn i forhold til behandling av dyr. Rart at deltagerne fikk lov og lakke høvene til kyrene med rød maling Hvordan er det skadelig? Anonymkode: 1a0c3...aca 2
Aurora** Skrevet 11. oktober 2018 #1060 Skrevet 11. oktober 2018 14 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev: Trodde produksjonen skulle gripe inn i forhold til behandling av dyr. Rart at deltagerne fikk lov og lakke høvene til kyrene med rød maling Hadde det vært skadelig, så hadde vel produksjonen grepet inn og ikke vist det på tv? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå