Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Peonjenta skrev:

Den valpen er noe av det skjønneste jeg har sett!   Bare ååååååååå!!   :nordvesta:

Nydelig 😍

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig når Lasse kommer inn og Charlie 😜

Anonymkode: a924f...ec6

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: a924f...ec6

Hvis de fortsatt er der da

Skrevet (endret)

Noe som jeg har lagt mrrke til ( kanskje det bare er tilfeldig og skjer ikke hver gang) men ofte føler jeg de som må i kamp ofte lover to stykker som får bli storbonde. Er dette sånn at det skal bli mer spennende? Kanskje de har beskjed av produksjonen om å love to stykker så det blir spennende? Jeg vet ikke 

Endret av Aurora**
  • Liker 1
Skrevet
11 timer siden, æøå* skrev:

Charlie hadde litt mer rotete teknikk, syns jeg.

Jeg leste at pga. en nylig gjennomført operasjon i skulderen, måtte han bruke den andre armen (enn den han pleier) til å slå med.  Ble nok ganske hemmet av det, vil jeg tro. 

Skrevet
Akkurat nå, skravlus skrev:

Jeg leste at pga. en nylig gjennomført operasjon i skulderen, måtte han bruke den andre armen (enn den han pleier) til å slå med.  Ble nok ganske hemmet av det, vil jeg tro. 

Altså, ingen vonde ord om Charlie, for han virker som en veldig flott kar som har stått på og jobbet som en helt! MEN, jeg reagerer på 2 ting :P  Først sa han at  det var en høydeforskjell som gjorde at Jørgen hadde en fordel. Nå kommer dette med skulderen. Kan man ikke bare innrømme at man tapte for en som var bedre der og da? Blir så teit med alskens unnskyldninger, syns jeg. 

Anonymkode: e0717...55e

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, skravlus skrev:

Isåfall er det rått å bare tape med en halv nagle.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, ingen vonde ord om Charlie, for han virker som en veldig flott kar som har stått på og jobbet som en helt! MEN, jeg reagerer på 2 ting :P  Først sa han at  det var en høydeforskjell som gjorde at Jørgen hadde en fordel. Nå kommer dette med skulderen. Kan man ikke bare innrømme at man tapte for en som var bedre der og da? Blir så teit med alskens unnskyldninger, syns jeg. 

Han sa vel også at "den beste mainn vainn" rett etter kampen😁

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, æøå* skrev:

Mainn vainn?

Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Mainn vainn?

Den beste mann vant. Forstår du ikke trøndersk? ;)

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Mystic woman skrev:

Den beste mann vant. Forstår du ikke trøndersk? ;)

Ikke i tekstform 😛 

Skrevet

Hvem heier dere på foreløpig? Tror jeg heier på Kjetil, virker som en bra fyr som kan mye. Han er vel kanskje en liten favoritt, siden han er bonde, også.

Skrevet
2 minutter siden, æøå* skrev:

Hvem heier dere på foreløpig? Tror jeg heier på Kjetil, virker som en bra fyr som kan mye. Han er vel kanskje en liten favoritt, siden han er bonde, også.

Av de som er inne på farmen nå, så heier vel jeg også på Kjetil.

Ellers hadde det vært veldig gøy om Charles kom inn igjen fra Torpet, og vant hele greia  :)

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, æøå* skrev:

Jørgen

Skrevet

Det var så tydelig at Charles tenkte at Jørgen ville bli et lett match. De andre fremstilte det også sånn, med "skal han velge letteste vei" osv.

Men Jørgen ville det annerledes! 💪

• Liker 9
Skrevet
23 minutter siden, vintage skrev:

Det var så tydelig at Charles tenkte at Jørgen ville bli et lett match. De andre fremstilte det også sånn, med "skal han velge letteste vei" osv.

Men Jørgen ville det annerledes! 💪

Enig. Ikke undervurder han fordi han er eldst. Bare fordi han er eldst, så betyr ikke det at han er svakest. Charlie trodde nok han kom til å vinne 

Anonymkode: 6932d...b4e

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, æøå* skrev:

Ja, derfor jeg syns det er rart å komme med alskens unnskyldninger nå :P

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, derfor jeg syns det er rart å komme med alskens unnskyldninger nå :P

Det er vel sånn en naturlig greie. 

Skrevet
5 timer siden, æøå* skrev:

Kjetil virker som en flott fyr, håper han vinner. Av jentene håper jeg på Lene eller Tonje. 

Anonymkode: c7a37...ee9

Skrevet
8 timer siden, æøå* skrev:

Det hadde vært kult om en av jentene vant, såvidt jeg veit er det for det meste menn som har vunnet tidligere sesonger, i så fall håper jeg i grunn på Lene eller kanskje Dineke. Føler ikke at vi har sett så mye til sistnevnte ennå. 
Både Charlie og Kim er jo ute, (selv om slaget kanskje ikke er tapt for Charlie ennå), så da holder jeg nok en knapp på Jørgen. Han imponerte kraftig i forrige tvekamp for min del, det hadde jeg ikke regna med! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...