Gå til innhold

Farmen 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Og det er du garantert ikke alene om og Tv2 sin strategi traff blink. Tenk så store summer de tjener på nettopp dette.

Anonymkode: 04afd...b5d

For min del har det motsatt effekt. Jeg er ikke interessert i å betale for Sumo, og siden Torpet nå tydeligvis er en stor del av farmen så dropper jeg like greit hele farmen i år.  

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

For min del har det motsatt effekt. Jeg er ikke interessert i å betale for Sumo, og siden Torpet nå tydeligvis er en stor del av farmen så dropper jeg like greit hele farmen i år.  

Du trenger ikke å droppe farmen pågrunn av det, du får jo vite hva som skjer der via her uansett 😛

Skrevet
8 minutter siden, Winza said:

Du trenger ikke å droppe farmen pågrunn av det, du får jo vite hva som skjer der via her uansett 😛

Det er sant, men nå går det mer på prinsipp. Det kommer til å være ting en går glipp av uten Sumo, og det kommer til å være konstant mas om å måtte skaffe seg sumo, og da dropper jeg like greit hele sesongen.

• Liker 7
Skrevet
10 timer siden, Ella1 skrev:

Og så kunne han og Kim sittet i hver sin stilling og bedt til hver sine guder, en på knærne og en i lotusstilling 😂

Haha 😂😂

Skrevet
30 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Det er sant, men nå går det mer på prinsipp. Det kommer til å være ting en går glipp av uten Sumo, og det kommer til å være konstant mas om å måtte skaffe seg sumo, og da dropper jeg like greit hele sesongen.

Ser den. De prøver tydeligvis å få flere brukere. Har ikke Sumo lengere og gidder ikke å skaffe meg det igjen 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Aurora** skrev:

Ser den. De prøver tydeligvis å få flere brukere. Har ikke Sumo lengere og gidder ikke å skaffe meg det igjen 

Da får dere heller lese oppsummeringene i tråden her 😁

Skrevet
17 minutter siden, Winza skrev:

Da får dere heller lese oppsummeringene i tråden her 😁

Ja, må vel det da 😉

• Liker 1
Skrevet

De heiser sikkert flagget fordi Andrea er utsultet fordi det har blitt servert mye kjøtt 😛

Skrevet
Akkurat nå, Aurora** skrev:

Ja, må vel det da 😉

Du kunne hørt med en venn om du kunne lånt sumo?

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk tar så jævlig på vei for at "torpet" sendes på sumo 😂 Slik jeg ser det, finnes det 3 alternativer:

1. Drit i å kjøpe Sumo. Se farmen på vanlig måte. 
2. Kjøp Sumo. Se farmen når du vil, uten pauser! Se Torpet
3. Spør et familiemedlem/en venn som har Sumo om å få låne. Følg deretter alternativ 2. 

Mener også jeg har lest at man kan få Sumo gratis i én mnd. Da går det også an å prøve det.  Tv-verden er i endring. Nå er det flere som velger strømming i stedet for lineær tv. Jeg er i den gruppa. Da kan jeg se programmene akkurat når det passer meg, og jeg slipper all den drittreklamen! 

Anonymkode: e0717...55e

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at folk tar så jævlig på vei for at "torpet" sendes på sumo 😂 Slik jeg ser det, finnes det 3 alternativer:

1. Drit i å kjøpe Sumo. Se farmen på vanlig måte. 
2. Kjøp Sumo. Se farmen når du vil, uten pauser! Se Torpet
3. Spør et familiemedlem/en venn som har Sumo om å få låne. Følg deretter alternativ 2. 

Mener også jeg har lest at man kan få Sumo gratis i én mnd. Da går det også an å prøve det.  Tv-verden er i endring. Nå er det flere som velger strømming i stedet for lineær tv. Jeg er i den gruppa. Da kan jeg se programmene akkurat når det passer meg, og jeg slipper all den drittreklamen! 

Anonymkode: e0717...55e

Kunne ikke sagt det bedre selv :) 

Skrevet
29 minutter siden, Winza skrev:

Du kunne hørt med en venn om du kunne lånt sumo?

Joda, kan jo det, men er ikke så veldig viktig for meg :)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aurora** skrev:

Joda, kan jo det, men er ikke så veldig viktig for meg :)

Men er utrolig morsomt og underholdende 😂 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og det er du garantert ikke alene om og Tv2 sin strategi traff blink. Tenk så store summer de tjener på nettopp dette.

Anonymkode: 04afd...b5d

Jeg vet det og på en måte har jeg ikke lyst, nettopp pga det, men nysgjerrigheten tar overhånd. Det første jeg tenkte var at jeg ikke skulle la tv2 få det som de ønsker og at jeg ikke skulle skaffe meg sumo pga dette, men jeg tror jeg har ombestemt meg. Dessverre for meg som gir etter, hurra for tv2. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Jeg vet det og på en måte har jeg ikke lyst, nettopp pga det, men nysgjerrigheten tar overhånd. Det første jeg tenkte var at jeg ikke skulle la tv2 få det som de ønsker og at jeg ikke skulle skaffe meg sumo pga dette, men jeg tror jeg har ombestemt meg. Dessverre for meg som gir etter, hurra for tv2. 

De gjør vel ikke dette for å få folk over på sumo, de kan jo ikke vise det på TV da det går andre ting da. Så dette blir bare ekstra for de som har sumo, synes dog at de kunne lagt ut episodene på Facebook med slik at de uten sumo kunne sett der

Skrevet (endret)
21 minutter siden, Winza skrev:

De gjør vel ikke dette for å få folk over på sumo, de kan jo ikke vise det på TV da det går andre ting da. Så dette blir bare ekstra for de som har sumo, synes dog at de kunne lagt ut episodene på Facebook med slik at de uten sumo kunne sett der

Var ikke det jeg mente, jeg er ikke så god på å formulere meg, hehe. :) Mente at de får flere til å betale for sumo for å se Torpet. Folk som normalt ikke hadde giddet å ha sumo, deriblant meg selv, jeg har ikke hatt sumo siden Cæsar gikk. 

Endret av Salka
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Var ikke det jeg mente, jeg er ikke så god på å formulere meg, hehe. :) Mente at de får flere til å betale for sumo for å se Torpet. Folk som normalt ikke hadde giddet å ha sumo, deriblant meg selv, jeg har ikke har sumo siden Cæsar gikk. 

Cæsar det året er ikke verdt å få meg seg så du gikk ikke glipp av noe der i hvert fall 😝

Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Cæsar det året er ikke verdt å få meg seg så du gikk ikke glipp av noe der i hvert fall 😝

Jeg fikk med meg Cæsar, men sa opp etter det var ferdig. Siste sesong var dårlig, ja, huff. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Jeg fikk med meg Cæsar, men sa opp etter det var ferdig. Siste sesong var dårlig, ja, huff. 

Og den siste scenen 🙄 Jaja, får late som at serien sluttet etter 2010 😄

Lurer på hvem som blir storbonde, tenk om det blir Mr Hygiene, da blir det streng hygienekontroll den uken 😅

Skrevet
18 minutter siden, Winza skrev:

Og den siste scenen 🙄 Jaja, får late som at serien sluttet etter 2010 😄

Lurer på hvem som blir storbonde, tenk om det blir Mr Hygiene, da blir det streng hygienekontroll den uken 😅

Håper Vidar valgte Jørgen. Tror han kan bli en od storbonde 🙂

Anonymkode: 6932d...b4e

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...