Gå til innhold

Flat rumpe

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å få større rumpe? Jeg har store pupper men helt flat rumpe. Er slank og har eplefasong så alt fettet legger seg rundt magen. Noen tips?

Anonymkode: ef584...47f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kalmie skrev:

Trening

Hva slags trening da?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags trening da?

Styrke, for å bygge muskler. Med økende vekter. Squats, hip thrusts, lunges...

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å trene dette hjemme? Noen som har tips til treningsvideoer? har lyst å prøve hip thrusts. Leste en del om det. Virker som det mest effektive i forhold til å få bedre rumpe.   

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å trene dette hjemme? Noen som har tips til treningsvideoer? har lyst å prøve hip thrusts. Leste en del om det. Virker som det mest effektive i forhold til å få bedre rumpe.   

Det skal nok gå! Du kan alltid kjøpe et set med vekter også, men mini bands er veldig effektivt!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan du trene hjemme. Kjøp deg noen vekter og finn en treningsvideo på nettet. Bare pass på at du får inn teknikken før du begynner å løfte tungt, ellers kan du ryke på noen smeller - særlig om du er litt oppe i åra. Det er som @Kalmiesier, du må trene styrke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hva kan jeg gjøre for å få større rumpe? Jeg har store pupper men helt flat rumpe. Er slank og har eplefasong så alt fettet legger seg rundt magen. Noen tips?

Om noen år er det flat rumpe som gjelder igjen. Du får glede deg til det.

Anonymkode: b7c97...06d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søk på youtube. Når hipthrust blir for lett. prøv med et ben, også med et ben i samme høyde som deg selv (den svir!). Ellers bør du trene litt mer enn bare hipthrust, ta med noen squats og utfall i tillegg. Jeg ville gått til innkjøp av en strikk ala bootybuilder i tillegg, så vil du få bedre kontakt. Det med kontakt er superviktig. Jeg trente har styrke i flere år og rumpa forble flat. Helt til nå, har funnet en måte jeg får varmet opp på så muskelen er klar for trening. Sykling er også fint for rumpa. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...